Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 12 of 12 FirstFirst ... 289101112
Results 331 to 350 of 350

Thread: My Log

  1. #331
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Σημερα ακομα δεν ειχα πολυ δυναμη αλλα μπηκα γιατι ηταν ευκολο σχετικα το workour
    Bench press 10x80 8x90 6x92.5
    dumbell overhead press 4x12-10-8-6
    pull ups +10kg 3x10-8-8

  2. #332
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Παρασκευή
    Bench press 80kg 100 reps 27min
    pull ups 5x max
    Δευτέρα
    Squat 120x10 5x3 125kg 60sec rest όλες οι επαναλήψεις ήταν πολύ καλές
    Paused beltless Deadlift 2x8 140kg
    Deadlift 1x8 180kg
    Τριτη
    Bench press 87.5x10 92.5x8 100x6
    skull crushers 3x12
    pull ups 1x10 1x5 +30kg
    Μετα σπιτι εκανα 3 superset pull ups με push ups 10-20 reps ανοιστοιχα

  3. #333
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,744

    Default

    Τι 100 reps 80kg ρε Μάριε θα μας τρελάνεις!!!
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 107.5kg
    Press: 82.5kg

  4. #334
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Quote Originally Posted by Achillezzz View Post
    Τι 100 reps 80kg ρε Μάριε θα μας τρελάνεις!!!
    Το ειδα στο καναλι του candito ενας powerlifter το εβαζε σαν ξεχωριστη ημερα 100 επαναληψεις στα 100 κιλα για χρονο προφανως δεν μπορω να το κανω με 100 κιλα ξεκινησα με 80 μολις κατεβασω τον χρονο μου στα 15 λεπτα θα ανεβασω βαρος προς το παρον μου εχει κατεβασει αρκετα την μονη μου βεβαια δεν ξερω τι οφελη θα εχει μακροπροθεσμα

  5. #335
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,744

    Default

    Εγώ 100 επαναλήψεις πάγκο κάνω σε 1 μήνα

    Καλό για υπετροφία πρέπει να είναι.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 107.5kg
    Press: 82.5kg

  6. #336
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    970

    Default

    Εγώ νομίζω μακροπρόθεσμα θα έχει μεγάλα οφέλη, αρκεί να μην γίνεται σε υπερβολική συχνότητα.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  7. #337
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Σημερα Squat 10x122.5 10x3 117.5 60 sec rest ανετη η δεκαρα και οι υπολοιπες βγηκαν πολυ καλα
    Beltless sntach grip DL 3x8 140kg
    Πολυ δυσκολο workout μου βγηκε η ψυχή μεχρι να τελειωσει

  8. #338
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Σημερα Squat 3x6 130kg πολυ ανετα στις τελευταίες επαναληψεις καθε σετ εκανα και μια μικρη παυση

    Μετα ειχα κανονικα 2χ3-6 στα 215 αλλα δεν εβγαιναν για κανενα λογο οποτε κανω πρωτα squat η τεχνικη μου στα deadlift ειναι για κλαματα ισως να φταιει και η μπαρα που ηταν θεοστραβη πηγα και την κυριακη στον μαραθωνιο και ημουν παρα πολυ πιασμενος ακομα
    Εκανα σημερα μια ανασκοπηση στο log και ειδα πως το καλυτερο προγραμμα για εμενα που μου εβαζε δυναμη ακομα και σε θερμιδικο deficit ηταν το εξης
    Bulgarian στον παγκο χωρις καθολου accesories αντε με κανενα back off set 2-3 φορες την εβδομαδα
    Ενα 3χ5 στα squat με linnear progresion και μολις κολλαει αντι για deload το γυριξω σε front squat για λιγο και μετα παλι low bar
    και στο deadlift το προγραμμα τoυ candito με accesories banded deadlift και block pulls
    Επισης καθε φορα που πηγαινα gym εκανα 50 pull ups bw και μια φορα την εβδομαδα εβαζα extra βαρος και εκανα πιο λιγο volume και επισης 3 φορες την εβδομαδα κοιλιακους .Αυτο ηταν το αγαπημενο μου προγραμμα που με ανεβασε παρα πολυ και μαλλον θα το αρχισω ξανα και θα σταματησω τους πολλους πειραματισμους

  9. #339

    Default

    Καθε μερα μονοζυγο? Για ποιο λογο να το κανεις?


    "
    Do all the good you can, for all the people you can, in all the ways you can, as long as ever you can."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period."
    ~ Chris Gardner


    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."


    "Αισχρον δε και το δια την αμελειαν γηραναι, πριν ιδειν εαυτον ποιος αν καλλιστος και κρατιστος τω σωματι γενοιτο • ταυτα δε ουκ εστιν ιδειν αμελουντα • ου γαρ εθελει αυτοματα γιγνεσθαι." ~ Σωκράτης (Ξενοφών, Απομνημονεύματα).

  10. #340
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Quote Originally Posted by Musclemar View Post
    Καθε μερα μονοζυγο? Για ποιο λογο να το κανεις?
    Τον ιανουαριο που το εκανα για μια περιοδο αν και σε deficit ειδα μεγαλη διαφορα στα χερια και στους πηχης τα δικεφαλα πηραν 1 ποντο χωρις να κανω σχεδον καθολου ασκησεις απομόνωσης επισης ειδα μεγαλη βελτιωση στην σταθεροτητα στον παγκο και στα deadlift

  11. #341
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Χθες
    bench press 2 sec pause 1x100-110-112.5-115
    deadlift 2x3 210( χάλια το deadlift ελπίζω να έτυχε αυτές τις μέρες λόγο κούρασης θα δούμε πως θα πάει η άλλη εβδομάδα
    Pull ups 5x10
    Σημερα
    Bench press 2 sec pause 1x100-110-112.5-115-117.5-120 απρόσμενο ρεκόρ στον πάγκο σήμερα δεν τα είχα κάνει πότε με τόσο μεγάλη παύση και ήταν άνετη επανάληψη
    Pull ups wide grip 5x10-10-8-8-6 κανένα σετ δεν ήταν μέχρι failure
    Face pulls 3x20

  12. #342
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Bench press 2 sec pause
    1x100-110-115-117.5-120
    Squat 1x6 132.5
    Deficit beltless DL 1x8 170kg

  13. #343
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Bench press paused 2 sec
    1x100-110-115-117.5-122.5 νεο ρεκορ με παυση σημερα μια εβδομαδα παλι bulgarian και ο παγκος πηρε παλι τα πανω του
    bench press 5 sec pause 2x3 100kg πολυ ανετα βγηκαν
    Deficit Dl 200x6 180x8
    Last edited by Mariosko; 27-03-18 at 15:30.

  14. #344
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Bench press paused 2sec
    1x110-115-117.5-120
    Barbell bent over row 5x80-90-100-110-120 130x3
    lat pull dows 3x10
    rear delt flys 3x15

  15. #345
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    809

    Default

    Παραμενει πολυ δυνατος ο παγκος!!!

  16. #346
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris_powerlifter View Post
    Παραμενει πολυ δυνατος ο παγκος!!!
    Καλα παει δημητρη ειμαι στα πιο δυνατα μου τωρα και εχω πεσει αρκετα και σε βαρος !
    Χθες deadlift 3x210 1x220 πολυ ευκολη η μονη
    Squat 137.5x3 140x3
    Σημερα bench press 120x1 2sec pause
    pull ups 2x5 20kg
    barbell bent over row 100x5 140x4 2x10 100

  17. #347
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    970

    Default

    Πολύ καλός!
    Τι ζέσταμα έκανες για την μονή στον πάγκο;
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  18. #348
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Πολύ καλός!
    Τι ζέσταμα έκανες για την μονή στον πάγκο;
    Κανω παντα το ιδιο βασιλη 20χ20 60χ5 80χ3 100χ1 110χ1 115χ1 117χ1 120χ1

    Bench press paused 1x100-110-115-120-125 !! Πολυ καλα πηγε σημερα με νεο ρεκορ
    pull ups 50 reps bw
    forearm roll 3x 2min

  19. #349
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    392

    Default

    επιτροφη στο log εχω ξεκινησει conjugate σημερινη προπονηση

    overhead press max effort
    OHP 3x30-40-45-50 1x55-60-65-70-72.5
    back off sets 3x5 57.5
    dynamic effort bench press
    10x3 45kg +20 bands
    dumbell incline press 2x15-12 22.5
    tate press 3x10 10kg
    tricept extensions 3x12 7.5kg
    bend over row 3x10 60kg
    pull ups bw 3x10-8-6
    hammer curls 5x10 14kg 30 sec rest
    side lateral raises 3x10 7.5 kg



  20. #350
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    809

    Default

    Αντε με το καλο...σχεδον το ιδιο κανουμε Ελπιζω να μας παει καλα!!

 

 
Page 12 of 12 FirstFirst ... 289101112

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 23:06.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding