Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 61 to 67 of 67
  1. #61

    Default

    Φοβερό προγραμμα αυτό εγώ ποθ δεν είμαι αρχάριος αλλά δεν έχω κάνει ποτέ προγραμμα δύναμης το εφάρμοσα πάντα μαζί με κάποιες άλλες ασκήσεις δικές μου που θέλω πχ για ώμους τρικεφαλα στήθος πλάτη , εκτελώ το προγραμμα μόνο στις ασκήσεις που αναφέρεται , στις δικές μ κάνω κλασικά 5χ8. Είχα κολλήσει για αρκετό καιρό με κιλά στην μπάρα κυρίως τώρα είμαι στην 4η εβδομάδα και σε κάθε προπόνηση ανεβαίνω σε κιλά και βλέπω κ στο σώμα μου αρκετές αλλαγές . Φοβερό προγραμμα μετά από αυτό τι προτείνεις ;;

  2. #62
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,024

    Default

    Quote Originally Posted by Kasper7 View Post
    Φοβερό προγραμμα αυτό εγώ ποθ δεν είμαι αρχάριος αλλά δεν έχω κάνει ποτέ προγραμμα δύναμης το εφάρμοσα πάντα μαζί με κάποιες άλλες ασκήσεις δικές μου που θέλω πχ για ώμους τρικεφαλα στήθος πλάτη , εκτελώ το προγραμμα μόνο στις ασκήσεις που αναφέρεται , στις δικές μ κάνω κλασικά 5χ8. Είχα κολλήσει για αρκετό καιρό με κιλά στην μπάρα κυρίως τώρα είμαι στην 4η εβδομάδα και σε κάθε προπόνηση ανεβαίνω σε κιλά και βλέπω κ στο σώμα μου αρκετές αλλαγές . Φοβερό προγραμμα μετά από αυτό τι προτείνεις ;;
    Χαίρομαι που βλέπεις διαφορές, είναι εντατικό πρόγραμμα αλλά αξίζει. Μετά απο αυτό, η φυσική συνέχεια είναι το Texas Method. Ίσως αξιωθώ για να γράψω λίγα πράγματα και γι'αυτό κάποια στιγμή.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

  3. #63

    Default

    Όταν μπορέσεις γράψει τα γράφεις πολύ καλά και αναλυτικά

  4. #64
    Junior Bodybuilder Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    160

    Default

    Αχιλλέα καταρχάς πολλά μπράβο για την εξαιρετική μεταφορά του οδηγού του Starting Strength. Έχοντας διαβάσει αντίστοιχα ξένα άρθρα αλλά και πράγματα απ' το βιβλίο, μπορώ να πω πως έχεις γράψει ακριβώς αυτά που πρέπει με τον καλύτερο και απλούστερο τρόπο.

    Δύο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω.
    Πρώτον, όσον αφορά το αερόβιο, τι θεωρείς ότι είναι καλύτερο, να γίνεται μετά τις προπονήσεις ή τις off ημέρες; Επίσης προτιμάται το ποδήλατο ή δεν έχει τόση σημασία;
    Δεύτερον, κάποιος που θέλει να μεταβεί απο άλλο πρόγραμμα δύναμης σε αυτό, όπως εγώ απ' το 5/3/1, είναι καλύτερο να περάσει κατευθείαν στο δεύτερο στάδιο ή όχι;

  5. #65
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,024

    Default

    Quote Originally Posted by Down View Post
    Αχιλλέα καταρχάς πολλά μπράβο για την εξαιρετική μεταφορά του οδηγού του Starting Strength. Έχοντας διαβάσει αντίστοιχα ξένα άρθρα αλλά και πράγματα απ' το βιβλίο, μπορώ να πω πως έχεις γράψει ακριβώς αυτά που πρέπει με τον καλύτερο και απλούστερο τρόπο.

    Δύο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω.
    Πρώτον, όσον αφορά το αερόβιο, τι θεωρείς ότι είναι καλύτερο, να γίνεται μετά τις προπονήσεις ή τις off ημέρες; Επίσης προτιμάται το ποδήλατο ή δεν έχει τόση σημασία;
    Δεύτερον, κάποιος που θέλει να μεταβεί απο άλλο πρόγραμμα δύναμης σε αυτό, όπως εγώ απ' το 5/3/1, είναι καλύτερο να περάσει κατευθείαν στο δεύτερο στάδιο ή όχι;
    Ευχαριστώ!

    Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο είναι με αυτό το πρόγραμμα να μη γίνεται αερόβια, ή αν γίνεται να είναι κάτι πολύ χαλαρό αμέσως μετά την προπόνηση. Δεν έχει σημασία τι, αρκεί να μην κουράζει.
    Αν ήσουν ήδη σε πρόγραμμα δύναμης, μπες κατευθείαν στο δεύτερο στάδιο ή αν έχεις πιάσει τα αντίστοιχα κιλά ξεκίνα ένα πρόγραμμα για intermediates (ετοιμάζω έναν σχετικό οδηγό για Texas Method & Starr Model).
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

  6. #66
    Junior Bodybuilder Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    160

    Default

    Ευχαριστώ για την απάντηση.
    Για το αερόβιο το αναφέρω γιατί είχα διαβάσει, απ' το ίδιο τον Rippetoe, ότι 30 λεπτά στο ποδήλατο σε 130 παλμούς (βέβαια αυτό δεν είναι στάνταρ σε όλους) ό,τι δεν θα επηρεάσει αρνητικά. Δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απόλυτα λογικό.
    Επειδή έχω και κάποιες άλλες απορίες σχετικά με την πρόοδο σε δύναμη,κλπ θα τα γράψω καλύτερα στο λογκ μου γιατί δεν έχουν άμεσα σχέση με το ss.

  7. #67
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,024

    Default

    Quote Originally Posted by Down View Post
    Ευχαριστώ για την απάντηση.
    Για το αερόβιο το αναφέρω γιατί είχα διαβάσει, απ' το ίδιο τον Rippetoe, ότι 30 λεπτά στο ποδήλατο σε 130 παλμούς (βέβαια αυτό δεν είναι στάνταρ σε όλους) ό,τι δεν θα επηρεάσει αρνητικά. Δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απόλυτα λογικό.
    Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι ειδικά τον τελευταίο μήνα του προγράμματος, μόνο φαγητό, διατάσεις στους γοφούς και ύπνος χρειάζεται. Αν κάποιος επιμείνει στην αερόβια, τουλάχιστον σε αυτό το σημείο απλά νομίζω ότι θα το σταματήσει εκ των πραγμάτων, νωρίτερα.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

 

 
Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Διατροφικά Στοιχεία Τυριών- Πλήρης Οδηγός
    By Nastya in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 85
    Last Post: 30-06-17, 16:02
  2. Διατάσεις - Πλήρης Οδηγός Διατάσεων Με Φωτογραφίες Και Επεξηγήσεις
    By cuban in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 127
    Last Post: 14-01-17, 23:29
  3. Πλειομετρία - Πλειομετρική Προπόνηση: Πλήρης Οδηγός
    By cuban in forum Αθλήματα Και Πολεμικές Τέχνες
    Replies: 24
    Last Post: 13-05-13, 18:04
  4. Πλήρης Οδηγός Προπόνησης Για Αρχάριους Bodybuilding
    By Mazda 6 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 1
    Last Post: 03-02-11, 21:33
  5. Οδηγος για αρχαριους στα συμπληρωματα
    By akillas28 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 10
    Last Post: 11-01-08, 02:47

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 22:49.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding