Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 61 to 71 of 71
  1. #61

    Default

    Φοβερό προγραμμα αυτό εγώ ποθ δεν είμαι αρχάριος αλλά δεν έχω κάνει ποτέ προγραμμα δύναμης το εφάρμοσα πάντα μαζί με κάποιες άλλες ασκήσεις δικές μου που θέλω πχ για ώμους τρικεφαλα στήθος πλάτη , εκτελώ το προγραμμα μόνο στις ασκήσεις που αναφέρεται , στις δικές μ κάνω κλασικά 5χ8. Είχα κολλήσει για αρκετό καιρό με κιλά στην μπάρα κυρίως τώρα είμαι στην 4η εβδομάδα και σε κάθε προπόνηση ανεβαίνω σε κιλά και βλέπω κ στο σώμα μου αρκετές αλλαγές . Φοβερό προγραμμα μετά από αυτό τι προτείνεις ;;

  2. #62
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,108

    Default

    Quote Originally Posted by Kasper7 View Post
    Φοβερό προγραμμα αυτό εγώ ποθ δεν είμαι αρχάριος αλλά δεν έχω κάνει ποτέ προγραμμα δύναμης το εφάρμοσα πάντα μαζί με κάποιες άλλες ασκήσεις δικές μου που θέλω πχ για ώμους τρικεφαλα στήθος πλάτη , εκτελώ το προγραμμα μόνο στις ασκήσεις που αναφέρεται , στις δικές μ κάνω κλασικά 5χ8. Είχα κολλήσει για αρκετό καιρό με κιλά στην μπάρα κυρίως τώρα είμαι στην 4η εβδομάδα και σε κάθε προπόνηση ανεβαίνω σε κιλά και βλέπω κ στο σώμα μου αρκετές αλλαγές . Φοβερό προγραμμα μετά από αυτό τι προτείνεις ;;
    Χαίρομαι που βλέπεις διαφορές, είναι εντατικό πρόγραμμα αλλά αξίζει. Μετά απο αυτό, η φυσική συνέχεια είναι το Texas Method. Ίσως αξιωθώ για να γράψω λίγα πράγματα και γι'αυτό κάποια στιγμή.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

  3. #63

    Default

    Όταν μπορέσεις γράψει τα γράφεις πολύ καλά και αναλυτικά

  4. #64
    Junior Bodybuilder Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    160

    Default

    Αχιλλέα καταρχάς πολλά μπράβο για την εξαιρετική μεταφορά του οδηγού του Starting Strength. Έχοντας διαβάσει αντίστοιχα ξένα άρθρα αλλά και πράγματα απ' το βιβλίο, μπορώ να πω πως έχεις γράψει ακριβώς αυτά που πρέπει με τον καλύτερο και απλούστερο τρόπο.

    Δύο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω.
    Πρώτον, όσον αφορά το αερόβιο, τι θεωρείς ότι είναι καλύτερο, να γίνεται μετά τις προπονήσεις ή τις off ημέρες; Επίσης προτιμάται το ποδήλατο ή δεν έχει τόση σημασία;
    Δεύτερον, κάποιος που θέλει να μεταβεί απο άλλο πρόγραμμα δύναμης σε αυτό, όπως εγώ απ' το 5/3/1, είναι καλύτερο να περάσει κατευθείαν στο δεύτερο στάδιο ή όχι;

  5. #65
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,108

    Default

    Quote Originally Posted by Down View Post
    Αχιλλέα καταρχάς πολλά μπράβο για την εξαιρετική μεταφορά του οδηγού του Starting Strength. Έχοντας διαβάσει αντίστοιχα ξένα άρθρα αλλά και πράγματα απ' το βιβλίο, μπορώ να πω πως έχεις γράψει ακριβώς αυτά που πρέπει με τον καλύτερο και απλούστερο τρόπο.

    Δύο ερωτήσεις θα ήθελα να κάνω.
    Πρώτον, όσον αφορά το αερόβιο, τι θεωρείς ότι είναι καλύτερο, να γίνεται μετά τις προπονήσεις ή τις off ημέρες; Επίσης προτιμάται το ποδήλατο ή δεν έχει τόση σημασία;
    Δεύτερον, κάποιος που θέλει να μεταβεί απο άλλο πρόγραμμα δύναμης σε αυτό, όπως εγώ απ' το 5/3/1, είναι καλύτερο να περάσει κατευθείαν στο δεύτερο στάδιο ή όχι;
    Ευχαριστώ!

    Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο είναι με αυτό το πρόγραμμα να μη γίνεται αερόβια, ή αν γίνεται να είναι κάτι πολύ χαλαρό αμέσως μετά την προπόνηση. Δεν έχει σημασία τι, αρκεί να μην κουράζει.
    Αν ήσουν ήδη σε πρόγραμμα δύναμης, μπες κατευθείαν στο δεύτερο στάδιο ή αν έχεις πιάσει τα αντίστοιχα κιλά ξεκίνα ένα πρόγραμμα για intermediates (ετοιμάζω έναν σχετικό οδηγό για Texas Method & Starr Model).
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

  6. #66
    Junior Bodybuilder Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    160

    Default

    Ευχαριστώ για την απάντηση.
    Για το αερόβιο το αναφέρω γιατί είχα διαβάσει, απ' το ίδιο τον Rippetoe, ότι 30 λεπτά στο ποδήλατο σε 130 παλμούς (βέβαια αυτό δεν είναι στάνταρ σε όλους) ό,τι δεν θα επηρεάσει αρνητικά. Δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απόλυτα λογικό.
    Επειδή έχω και κάποιες άλλες απορίες σχετικά με την πρόοδο σε δύναμη,κλπ θα τα γράψω καλύτερα στο λογκ μου γιατί δεν έχουν άμεσα σχέση με το ss.

  7. #67
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,108

    Default

    Quote Originally Posted by Down View Post
    Ευχαριστώ για την απάντηση.
    Για το αερόβιο το αναφέρω γιατί είχα διαβάσει, απ' το ίδιο τον Rippetoe, ότι 30 λεπτά στο ποδήλατο σε 130 παλμούς (βέβαια αυτό δεν είναι στάνταρ σε όλους) ό,τι δεν θα επηρεάσει αρνητικά. Δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απόλυτα λογικό.
    Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι ειδικά τον τελευταίο μήνα του προγράμματος, μόνο φαγητό, διατάσεις στους γοφούς και ύπνος χρειάζεται. Αν κάποιος επιμείνει στην αερόβια, τουλάχιστον σε αυτό το σημείο απλά νομίζω ότι θα το σταματήσει εκ των πραγμάτων, νωρίτερα.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

  8. #68
    Pumping Iron ReapeR's Avatar
    Join Date
    08-06-07
    Location
    Thessaloniki, Greece.
    Posts
    332

    Default

    Ευχαριστω και απο μενα Αχιλλεα για τον οδηγο σου και τη γενικη προσφορα σε προπονητικη δυναμης. Ενα ερωτημα που δεν εχει γινει εδω ακομα και μου κανει εντυπωση, τι γινεται αν θελει καποιος να κανει επιπλεον ασκησεις για τις μικρες μυικες ομαδες. Οπως για παραδειγμα το 5χ5 που προτεινει ο Jason Blaha. Και θα ηταν καλυτερα ενας σχετικα αρχαριος να ξεκινησει με 3χ5 στις βασικες; Τι γνωμη εχεις;

    Επισης το αεροβιο τις ενδιαμεσες μερες αν δεν εχεις μοναδικο στοχο την αυξηση δυναμης αλλα το γενικο fitness δε νομιζω πως πειραζει ετσι; Αρκει να μην ειναι πολυ εντονο και εξαντλησεις το ΚΝΣ.



    Rock N fuckin RoLL !!!

  9. #69
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,108

    Default

    Τίποτα μαν, χαίρομαι που είναι χρήσιμο.

    Σχετικά με την ερώτησή σου. Το πρόγραμμα που πόσταρες είναι πρόγραμμα fullbody bodybuilding. Δεν είναι πρόγραμμα δύναμης για αρχάριους και τα οφέλη του σε δύναμη θα είναι πολύ λιγότερα.

    Το πρόγραμμα καθορίζεται απο τους στόχους σου. Αν ο στόχος σου είναι η όσο το δυνατόν πιο γρήγορη αύξηση της μέγιστης δύναμης ακολουθείς άλλο πρόγραμμα απο το αν ο στόχος σου είναι η υπετροφία. Για έναν αρχάριο προφανώς αυτά τα δυο πάνε μαζί και σε ένα βαθμό φυσικά συνδέονται. Η γνώμη μου είναι πρώτα αυτό το πρόγραμμα για όσους μήνες κρατήσει το λεγόμενο linear progression και μετά ο καθένας κάνει focus όπου νομίζει. Χτίζεις μια αθλητική βάση έτσι και αυτό είναι πολύ σπουδαίο είτε κάνεις bodybuilding, powerlifting, πάλη, οτιδήποτε.

    Αν ανεβάζει κάποιος κιλά σε squat 3 φορές τη βδομάδα, 2 φορές σε παγκο/πιεσεις και 1 σε deadlift, δε χρειάζεται καμία άλλη άσκηση για μικρή μυική ομάδα. Οκ κάνε curls αν δεν επηρεάζουν το μονόζυγο (που δίνει όγκο στα χέρια) αλλά το μονόζυγο, ο πάγκος και οι πιέσεις έιναι πιο σημαντικά απο τα curls και την τροχαλία. Αν το ξεκινήσεις θα δεις οτι η ανάρρωση μετά τις πρώτες βδομάδες δεν είναι εύκολη. Υπάρχει λόγος που δεν υπάρχουν άλλες 5 ασκήσεις εκεί και δεν είναι στόχος ούτε το pump ούτε τα πιασήματα. Ο στόχος είναι να βγούν τα κιλά και στην επόμενη προπόνηση +2.5kg παντού.

    Αν θες να κάνεις αερόβιο καλύτερα κάνε στο τέλος της προπόνησης και άσε τις ενδιάμεσες μέρες για ξεκούραση. Δεν είναι αναγκαίο όμως ούτε συμβάλει απαραίτητα στο γενικότερο fitness. Τι εννοώ: Για να βελτιώσεις τη αντοχή σου πρέπει να την προπονείς όπως τη δύναμη. Δηλαδή σταδιακά να αυξάνεις ένταση/ποσότητα. Δεν γίνεται να το κάνεις αυτό ενώ ταυτόχρονα αυξάνεις και δύναμη. Κάθε τι έχει κόστος. Αν απλά τρέχεις 20λεπτά μετά στο τέλος δε βελτιώνεις τίποτα, απλά καις θερμίδες. Στη θέση σου θα έκανα κανένα χαλαρό τρεξιιματάκι μόνο όταν θα ένιωθα σχετικά ξεκούραστος και θα επικεντρωνώμουν στην (αναερόβια) αντοχή μετά το τέλος αυτού του προγράμματος με ένα άλλο πρόγραμμα φτιαγμένο για βελτιώση της αντοχής.

    Θα σου φέρω ένα προσωπικό παράδειγμα. Παλιά είχα ξεκινήσει με το Stronglifts (5x5) και πήγαινα και 2 φορές τη βδομάδα για 30' τρέξιμο + σπριντάκια. Κόλλησα πρώτη φορά στα 112.5kg squat και με τα χίλια ζόρια πήγα 120kg κι έμεινα εκεί. Με το που έκοψα το τρέξιμο + 2 set και έκανα 3x5 πήγα το squat 145kg, άλλαξα μετά πρόγραμμα (Τexas Method) και ξανάρχισα τότε τα sprints και το conditioning. Δεν γίνονται όλα μαζί.
    Last edited by Achillezzz; 11-11-17 at 02:43.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

  10. #70
    Pumping Iron ReapeR's Avatar
    Join Date
    08-06-07
    Location
    Thessaloniki, Greece.
    Posts
    332

    Default

    Το κατανοω ναι. Προσωπικα εκανα σχεδον παντα BB. Σκοπευω να ξεκινησω 5x5 + συγκεκριμενες απομονωτικες απο τον επομενο μηνα γιατι στοχος μου δεν ειναι μονο η αυξηση δυναμης απλα θελω να ανεβαινω σιγα σιγα στις βασικες. Μπαινει δηλαδη η υπερτροφια στη ζυγαρια η οποια γερνει ελαφρως προς τη μερια της δυναμης. Πειραματιζομαι και βλεπω, ισως αν κολλησω και θελω να ανεβω να κανω ενα μηνα μονο δυναμη, γιατι οπως ειπες ολα μαζι (με βελτιστο ρυθμο) δε γινονται.

    Για εναν αρχαριο τωρα που εχει ξεκινησει γυμναστηριο 2 μηνες και εκανε full body προπονησεις, θα ηταν καλυτερο το Starting Strength φανταζομαι απ το παραπανω 5x5; Εδω μας ενδιαφερει η λειτουργικη δυναμη, να βελτιωθει συνολικα καθως και σε κινητικοτητα, ελαστικοτητα. Οποιαδηποτε υπερτροφια και βελτιωση εικονας θα 'ναι δευτερευων στοχος οχι ομως ασημαντος.
    Rock N fuckin RoLL !!!

  11. #71
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,108

    Default

    Οκ μια χαρά. Ναι για έναν αρχάριο το Starting Strength είναι ό,τι καλύτερο, θα πάρει και μπόλικο όγκο.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 175kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 100kg
    Press: 75kg

 

 
Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Διατροφικά Στοιχεία Τυριών- Πλήρης Οδηγός
    By Nastya in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 87
    Last Post: 10-11-17, 23:17
  2. Διατάσεις - Πλήρης Οδηγός Διατάσεων Με Φωτογραφίες Και Επεξηγήσεις
    By cuban in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 127
    Last Post: 14-01-17, 23:29
  3. Πλειομετρία - Πλειομετρική Προπόνηση: Πλήρης Οδηγός
    By cuban in forum Αθλήματα Και Πολεμικές Τέχνες
    Replies: 24
    Last Post: 13-05-13, 18:04
  4. Πλήρης Οδηγός Προπόνησης Για Αρχάριους Bodybuilding
    By Mazda 6 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 1
    Last Post: 03-02-11, 21:33
  5. Οδηγος για αρχαριους στα συμπληρωματα
    By akillas28 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 10
    Last Post: 11-01-08, 02:47

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 12:29.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding