Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 91 to 101 of 101
  1. #91
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    95

    Default

    Θα προσπαθήσω. Η τεχνική μου σίγουρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή αλλά μου έχουν δείξει και μου δείχνουν κάθε τόσο οπότε προσπαθώ να βελτιώνομαι.

  2. #92

    Default

    Καλησπερα.προσωπικα δεν ειμαι αρχαριος στα βαρη,κανω περι τα 3 χρονια,ομως σε καποιες βασικες ασκησεις εχω μεινει αρκετα πισω σε κιλα.μπορω να εφαρμοσω το προγραμμα;επισης,κοιλιακους μπορω να εχω σε 1 και στις 2 free days του προγραμματος;ευχαριστω προκαταβολικα!

  3. #93
    Junior Bodybuilder
    Join Date
    27-05-19
    Posts
    177

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Καλησπερα.προσωπικα δεν ειμαι αρχαριος στα βαρη,κανω περι τα 3 χρονια,ομως σε καποιες βασικες ασκησεις εχω μεινει αρκετα πισω σε κιλα.μπορω να εφαρμοσω το προγραμμα;επισης,κοιλιακους μπορω να εχω σε 1 και στις 2 free days του προγραμματος;ευχαριστω προκαταβολικα!
    Φίλε αν κάνεις 3 χρόνια αλλα δεν έχεις δώσει ποτέ έμφαση στη δύναμη και έχεις χαμηλά νούμερα σε squat bench deadlift τότε το πρόγραμμα αυτό είναι αυτό που χρειάζεσαι.
    Μπόρεις να βάλεις και κοιλιακούς χωρίς πρόβλημα ήτε στα off days είτε μετά από κάθε προπόνηση. Απλά μην το παρακάνεις σε σημείο που να επηρεάζει την ανάρρωσή σου

  4. #94

    Default

    Δυστυχως εμεινα πισω σε κιλα στις βασικες και ειδικα deadlift,λογω κ ενος θεματος στη μεση δεν την εκανα σχεδον καθολου με αποτελεσμα πριν λιγο καιρο που δοκιμασα να σηκωνω κιλα για...γελια!τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;

  5. #95
    Junior Bodybuilder
    Join Date
    27-05-19
    Posts
    177

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Δυστυχως εμεινα πισω σε κιλα στις βασικες και ειδικα deadlift,λογω κ ενος θεματος στη μεση δεν την εκανα σχεδον καθολου με αποτελεσμα πριν λιγο καιρο που δοκιμασα να σηκωνω κιλα για...γελια!τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;
    Ποτέ δεν είναι αργά για να δυναμώσεις. Θέληση να υπάρχει.
    Τα squat στο smith δυστυχώς είναι θέμα. Πολυ διαφορετικό από το ελεύθερο squat και ειδικά αν ο στόχος σου είναι η δύναμη ούτε συζήτηση για squat στο smith.
    Τώρα αν το δυμναστήριό σου δεν έχει squat rack το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βρείς άλλο γυμναστήριο.

  6. #96
    Senior Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,981

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Δυστυχως εμεινα πισω σε κιλα στις βασικες και ειδικα deadlift,λογω κ ενος θεματος στη μεση δεν την εκανα σχεδον καθολου με αποτελεσμα πριν λιγο καιρο που δοκιμασα να σηκωνω κιλα για...γελια!τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;
    ΥπαρχειΔεν εχει καμια σχεση και ειναι μεχρι και επικινδυνο το σμιθ. Συμφωνω με τον apo12. Καλυτερα να βρεις αλλο gym παρα να κανεις σμιθ.

  7. #97
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,969

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;

    YΠΑΡΧΕΙ
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  8. #98
    New Member
    Join Date
    18-09-17
    Location
    Athens
    Posts
    27

    Default

    Καλησπέρα μια ερώτηση επειδή σκέφτομαι σύντομα να ξεκινήσω αυτό το πρόγραμμα.

    Προς το παρόν τα νούμερα μου είναι 130kg DL, 55 Military, 100 Bench και Squat που δεν έκανα ποτέ και μόλις ξεκίνησα δειλά δειλά υπολογίζω κάνα 60-70 να χω.

    Με βάρος 88 κιλά και 188 ύψος με αυτό το πρόγραμμα μέχρι τι νούμερα λέτε να φτάσω ώστε να καταλάβω ότι έχω βρει ταβάνι και δεν πάει άλλο?

    Επίσης επειδή στις off μέρες παίζω κάνα ποδόσφαιρο και κάνα Τέννις λέτε να επηρεάζει την εξέλιξη μου? Για κοιλιακούς-push ups- μονόζυγο σπίτι στις off-days ούτε λόγος να φανταστώ ε?

    Προς το παρόν προσπαθώ να βελτιώσω τεχνική σε όλες αυτές τις ασκήσεις και να χάσω κάνα 2-3 κιλά λίπος ενόψει καλοκαιριού οπότε υπολογίζω σε κάνα μήνα να το ξεκινήσω. Αλλά γενικά το πρόγραμμα μου έχει κυρίως compound ασκήσεις οπότε παίζει να ανεβώ λιγάκι ακόμα σε κιλά μέχρι να το αρχίσω μιας και ακόμα έχω τα gains του αρχαρίου.

  9. #99
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,969

    Default

    Ο καθένας είναι διαφορετικός... Θα καταλάβεις πότε έχεις πιάσει ταβάνι μόνος σου, όταν δε θα αναρρώνεις σωστά και όταν τα κιλά δε θα μπορούν να ανέβουν άλλο με γραμμικό τρόπο.

    Όλα τα lift σου είναι πολύ καλά με εξαίρεση το squat. Είναι πολύ πιθανό να κολλήσεις γρήγορα αλλά δε χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις λίγες βδομάδες.

    Ναι, ειδικά προς το τέλος σίγουρα θα επηρεάσει το ποδόσφαιρο και το τέννις, αλλά δεν πειράζει. Είναι θέμα προτεραιότητας. Αν δεν θες να σταματήσεις την μπάλα και το τέννις απλά θα χρειαστεί να αλλάξεις το πρόγραμμα νωρίτερα, δεν έγινε κάτι.

    Το πρόγραμμα έχει μονόζυγο, δε νομίζω οτι χρειάζεται να κάνεις έξτρα. Αν θες να κάνεις κοιλιακούς και κάμψεις κάντα καλύτερα στο τέλος της προπόνησης. Η γνώμη μου είναι οτι δεν χρειάζονται αλλά πάλι, είναι θέμα προτεραιοτήτων. Αν ο στόχος σου είναι η δύναμη όσο πιο γρήγορα γίνεται, το ακολουθείς χωρίς να αλλάξεις τίποτα. Αν δεν σε πειράζει να θυσιάσεις λίγα κέρδη σε δύναμη βραχυχρόνια, βάζεις και ότι άλλο εξτραδάκι θέλεις.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  10. #100

    Default

    Δυστυχως παιδια rack δεν υπαρχει,δλδ φορτωμα σε smith με οσο το δυνατον προσεκτικη-καλυτερη τεχνικη,παλι το αποκλειετε;

  11. #101
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,969

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Δυστυχως παιδια rack δεν υπαρχει,δλδ φορτωμα σε smith με οσο το δυνατον προσεκτικη-καλυτερη τεχνικη,παλι το αποκλειετε;
    Ναι. Βρες ενα γυμναστηριο της προκοπης!
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

 

 
Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Διατροφικά Στοιχεία Τυριών- Πλήρης Οδηγός
    By Nastya in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 88
    Last Post: 13-04-18, 16:22
  2. Διατάσεις - Πλήρης Οδηγός Διατάσεων Με Φωτογραφίες Και Επεξηγήσεις
    By cuban in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 127
    Last Post: 15-01-17, 00:29
  3. Πλειομετρία - Πλειομετρική Προπόνηση: Πλήρης Οδηγός
    By cuban in forum Αθλήματα Και Πολεμικές Τέχνες
    Replies: 24
    Last Post: 13-05-13, 18:04
  4. Πλήρης Οδηγός Προπόνησης Για Αρχάριους Bodybuilding
    By Mazda 6 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 1
    Last Post: 03-02-11, 22:33
  5. Οδηγος για αρχαριους στα συμπληρωματα
    By akillas28 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 10
    Last Post: 11-01-08, 03:47

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 02:59.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding