Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 91 to 111 of 111
  1. #91
    Junior Bodybuilder TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    157

    Default

    Θα προσπαθήσω. Η τεχνική μου σίγουρα δεν είναι η καλύτερη δυνατή αλλά μου έχουν δείξει και μου δείχνουν κάθε τόσο οπότε προσπαθώ να βελτιώνομαι.

  2. #92

    Default

    Καλησπερα.προσωπικα δεν ειμαι αρχαριος στα βαρη,κανω περι τα 3 χρονια,ομως σε καποιες βασικες ασκησεις εχω μεινει αρκετα πισω σε κιλα.μπορω να εφαρμοσω το προγραμμα;επισης,κοιλιακους μπορω να εχω σε 1 και στις 2 free days του προγραμματος;ευχαριστω προκαταβολικα!

  3. #93
    Pumping Iron
    Join Date
    27-05-19
    Posts
    349

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Καλησπερα.προσωπικα δεν ειμαι αρχαριος στα βαρη,κανω περι τα 3 χρονια,ομως σε καποιες βασικες ασκησεις εχω μεινει αρκετα πισω σε κιλα.μπορω να εφαρμοσω το προγραμμα;επισης,κοιλιακους μπορω να εχω σε 1 και στις 2 free days του προγραμματος;ευχαριστω προκαταβολικα!
    Φίλε αν κάνεις 3 χρόνια αλλα δεν έχεις δώσει ποτέ έμφαση στη δύναμη και έχεις χαμηλά νούμερα σε squat bench deadlift τότε το πρόγραμμα αυτό είναι αυτό που χρειάζεσαι.
    Μπόρεις να βάλεις και κοιλιακούς χωρίς πρόβλημα ήτε στα off days είτε μετά από κάθε προπόνηση. Απλά μην το παρακάνεις σε σημείο που να επηρεάζει την ανάρρωσή σου

  4. #94

    Default

    Δυστυχως εμεινα πισω σε κιλα στις βασικες και ειδικα deadlift,λογω κ ενος θεματος στη μεση δεν την εκανα σχεδον καθολου με αποτελεσμα πριν λιγο καιρο που δοκιμασα να σηκωνω κιλα για...γελια!τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;

  5. #95
    Pumping Iron
    Join Date
    27-05-19
    Posts
    349

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Δυστυχως εμεινα πισω σε κιλα στις βασικες και ειδικα deadlift,λογω κ ενος θεματος στη μεση δεν την εκανα σχεδον καθολου με αποτελεσμα πριν λιγο καιρο που δοκιμασα να σηκωνω κιλα για...γελια!τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;
    Ποτέ δεν είναι αργά για να δυναμώσεις. Θέληση να υπάρχει.
    Τα squat στο smith δυστυχώς είναι θέμα. Πολυ διαφορετικό από το ελεύθερο squat και ειδικά αν ο στόχος σου είναι η δύναμη ούτε συζήτηση για squat στο smith.
    Τώρα αν το δυμναστήριό σου δεν έχει squat rack το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βρείς άλλο γυμναστήριο.

  6. #96
    Senior Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    2,403

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Δυστυχως εμεινα πισω σε κιλα στις βασικες και ειδικα deadlift,λογω κ ενος θεματος στη μεση δεν την εκανα σχεδον καθολου με αποτελεσμα πριν λιγο καιρο που δοκιμασα να σηκωνω κιλα για...γελια!τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;
    ΥπαρχειΔεν εχει καμια σχεση και ειναι μεχρι και επικινδυνο το σμιθ. Συμφωνω με τον apo12. Καλυτερα να βρεις αλλο gym παρα να κανεις σμιθ.

  7. #97
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,584

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    τα squat μονο σε smith μπορω να τα κανω,δεν υπαρχει θεμα ετσι;

    YΠΑΡΧΕΙ
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  8. #98
    New Member
    Join Date
    17-09-17
    Location
    Athens
    Posts
    40

    Default

    Καλησπέρα μια ερώτηση επειδή σκέφτομαι σύντομα να ξεκινήσω αυτό το πρόγραμμα.

    Προς το παρόν τα νούμερα μου είναι 130kg DL, 55 Military, 100 Bench και Squat που δεν έκανα ποτέ και μόλις ξεκίνησα δειλά δειλά υπολογίζω κάνα 60-70 να χω.

    Με βάρος 88 κιλά και 188 ύψος με αυτό το πρόγραμμα μέχρι τι νούμερα λέτε να φτάσω ώστε να καταλάβω ότι έχω βρει ταβάνι και δεν πάει άλλο?

    Επίσης επειδή στις off μέρες παίζω κάνα ποδόσφαιρο και κάνα Τέννις λέτε να επηρεάζει την εξέλιξη μου? Για κοιλιακούς-push ups- μονόζυγο σπίτι στις off-days ούτε λόγος να φανταστώ ε?

    Προς το παρόν προσπαθώ να βελτιώσω τεχνική σε όλες αυτές τις ασκήσεις και να χάσω κάνα 2-3 κιλά λίπος ενόψει καλοκαιριού οπότε υπολογίζω σε κάνα μήνα να το ξεκινήσω. Αλλά γενικά το πρόγραμμα μου έχει κυρίως compound ασκήσεις οπότε παίζει να ανεβώ λιγάκι ακόμα σε κιλά μέχρι να το αρχίσω μιας και ακόμα έχω τα gains του αρχαρίου.

  9. #99
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,584

    Default

    Ο καθένας είναι διαφορετικός... Θα καταλάβεις πότε έχεις πιάσει ταβάνι μόνος σου, όταν δε θα αναρρώνεις σωστά και όταν τα κιλά δε θα μπορούν να ανέβουν άλλο με γραμμικό τρόπο.

    Όλα τα lift σου είναι πολύ καλά με εξαίρεση το squat. Είναι πολύ πιθανό να κολλήσεις γρήγορα αλλά δε χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις λίγες βδομάδες.

    Ναι, ειδικά προς το τέλος σίγουρα θα επηρεάσει το ποδόσφαιρο και το τέννις, αλλά δεν πειράζει. Είναι θέμα προτεραιότητας. Αν δεν θες να σταματήσεις την μπάλα και το τέννις απλά θα χρειαστεί να αλλάξεις το πρόγραμμα νωρίτερα, δεν έγινε κάτι.

    Το πρόγραμμα έχει μονόζυγο, δε νομίζω οτι χρειάζεται να κάνεις έξτρα. Αν θες να κάνεις κοιλιακούς και κάμψεις κάντα καλύτερα στο τέλος της προπόνησης. Η γνώμη μου είναι οτι δεν χρειάζονται αλλά πάλι, είναι θέμα προτεραιοτήτων. Αν ο στόχος σου είναι η δύναμη όσο πιο γρήγορα γίνεται, το ακολουθείς χωρίς να αλλάξεις τίποτα. Αν δεν σε πειράζει να θυσιάσεις λίγα κέρδη σε δύναμη βραχυχρόνια, βάζεις και ότι άλλο εξτραδάκι θέλεις.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  10. #100

    Default

    Δυστυχως παιδια rack δεν υπαρχει,δλδ φορτωμα σε smith με οσο το δυνατον προσεκτικη-καλυτερη τεχνικη,παλι το αποκλειετε;

  11. #101
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,584

    Default

    Quote Originally Posted by Fitnessfan View Post
    Δυστυχως παιδια rack δεν υπαρχει,δλδ φορτωμα σε smith με οσο το δυνατον προσεκτικη-καλυτερη τεχνικη,παλι το αποκλειετε;
    Ναι. Βρες ενα γυμναστηριο της προκοπης!
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  12. #102

    Default

    Καλημέρα στο forum.

    Λόγω μιας ενοχλήσεις που νιωθω στο γόνατο όταν βρίσκομαι χαμηλά στα squat θα πρέπει να τα σταματήσω τουλάχιστον μέχρι να πάω στον ορθοπεδικό να το ελέγξει.

    Υπάρχει κάποια εναλλακτική άσκηση που μπορώ να κάνω προσωρινά που να μην ταλαιπωρεί τόσο τα γόνατα;

  13. #103
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,584

    Default

    Quote Originally Posted by AnonymousX View Post
    Καλημέρα στο forum.

    Λόγω μιας ενοχλήσεις που νιωθω στο γόνατο όταν βρίσκομαι χαμηλά στα squat θα πρέπει να τα σταματήσω τουλάχιστον μέχρι να πάω στον ορθοπεδικό να το ελέγξει.

    Υπάρχει κάποια εναλλακτική άσκηση που μπορώ να κάνω προσωρινά που να μην ταλαιπωρεί τόσο τα γόνατα;
    Περαστικά!

    Δυστυχώς όχι δεν υπάρχει, γιαυτό το είδος προπόνησης. Δες μήπως είναι τεχνικό το ζήτημα που σου δημιουργεί την ενόχληση. Επίσης δοκίμασε να κάνεις squat με knee sleeves.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  14. #104

    Default

    Ευχαριστώ.

    Δηλαδή να συνεχίσω όλες τις άλλες ασκήσεις χωρίς να κάνω squat μέχρι να δω τι θα μου πει ο Ορθοπεδικος ;

    Θα πάρω και knee sleeves να δω αν είναι καλύτερα έτσι και θα γράψω πάλι. Έχεις να προτείνεις κάποιο ;

  15. #105
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,584

    Default

    Quote Originally Posted by AnonymousX View Post
    Ευχαριστώ.

    Δηλαδή να συνεχίσω όλες τις άλλες ασκήσεις χωρίς να κάνω squat μέχρι να δω τι θα μου πει ο Ορθοπεδικος ;

    Θα πάρω και knee sleeves να δω αν είναι καλύτερα έτσι και θα γράψω πάλι. Έχεις να προτείνεις κάποιο ;
    Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ knee sleeves οπότε δεν ξέρω, σορυ...

    Στη θέση σου θα περίμενα να στρώσει το πόδια για να κάνω και τις 3 ασκήσεις. Ειδικά τα squat είναι η σημαντικότερη άσκηση στο πρόγραμμα οπότε δεν έχει μεγάλο νόημα να το κάνεις μόνο με τις άλλες.

    Δες μήπως αλλάζοντας και την τεχνική σου στρώσει η ενόχληση. Για παράδειγμα δοκίμασε low bar squat, οι μύτες των ποδιών να κοιτάνε προς τα έξω, τα γόνατα να τα πιέζεις συνεχώς προς τα έξω σε όλη τη διάρκεια της κίνησης και να ξεκινάς κάθε επανάληψη απο τους γλουτούς. Συνήθως αυτό βοηθάει στο να πάει το βάρος στους γλουτούς και στους δικεφάλους και αν φύγει απο τα γόνατα. Μπορεί αυτό να βοηθήσει στον πόνο που νιώθεις.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  16. #106
    Senior Bodybuilder Mikelangelo's Avatar
    Join Date
    01-05-18
    Location
    ΒΥΡΩΝΑΣ
    Posts
    1,897

    Default

    Πρε μια ιδεα απο knee sleeves
    https://www.skroutz.gr/c/2424/Epigon...1/Rehband.html

    ....εχω χρησιμοποιω σχεδον παντα,λογω προβληματων στα γονατα,αλλα...
    Τα sleeves σταθεροποιουν καπως το γονατο και κρατουν τους συνδεσμους ζεστους,αν το γονατο σου εχει προβλημα δεν το λυνουν φυσικα
    Πρωτα θα πας σε γιατρο και μετα τα αγοραζεις
    Επισης το σημαντικοτερο ειναι η τεχνικη που εκτελεις τα squats,ακολουθησε αυτα που σου λεει ο Αχιλλεας

  17. #107

    Default

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

    Θα κάνω μια δοκιμή με την τεχνική που λέει ο Achilezzz και αν έχω πάλι ενόχληση (δεν είναι πόνος) θα πάω στον ορθοπεδικό.

  18. #108

    Default

    Πήγα εχθές και έκανα το προγραμμα κανονικά απλά με λιγότερο βάρος στο squat ( έβγαλα 30 κιλά )αυτή την φορά έκανα πολύ καλό ζέσταμα αλλα και πάλι είχα αυτήν την αίσθηση σε κάποιες επαναλήψεις. Ρώτησα πάλι ένα γυμναστή που ήταν εκεί και τον έβαλα να κρατάει και τα δυο γόνατα ενώ έκανα squat για να καταλάβει την διαφορά. Μου είπε ότι από την στιγμή που δεν νιώθω άλγος δεν υπάρχει κάτι και αν θέλω μόνο και μόνο για να μου φύγει από το μυαλό να πάω σε ορθοπεδικό. Εσείς συμφωνείτε με αυτό που μου είπε;

  19. #109
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    4,584

    Default

    Καλύτερα να πας σε αθλίατρο παρα σε ορθοπεδικό.

    Δεν ειμαι σιγουρος πως γινεται καποιος να σου κραταει τα γονατα ενω κανεις squat!

    Συμφωνω οτι απο τη στιγμη που δεν υπαρχει πονος και μειωση της αποδοσης, μαλλον δεν υπαρχει προβλημα.

    Ανεβασε αν θες καποιο βιντεο για να δουμε μηπως υπαρχει καποιο τεχνικο ζητημα που σου δημιουργει τον πονο. Δοκιμασες να πειραματιστεις με low/high bar?
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  20. #110

    Default

    Quote Originally Posted by Achillezzz View Post
    Καλύτερα να πας σε αθλίατρο παρα σε ορθοπεδικό
    Δεν ειμαι σιγουρος πως γινεται καποιος να σου κραταει τα γονατα ενω κανεις squat!

    Συμφωνω οτι απο τη στιγμη που δεν υπαρχει πονος και μειωση της αποδοσης, μαλλον δεν υπαρχει προβλημα.

    Ανεβασε αν θες καποιο βιντεο για να δουμε μηπως υπαρχει καποιο τεχνικο ζητημα που σου δημιουργει τον πονο. Δοκιμασες να πειραματιστεις με low/high bar?
    Στην σημερινή προπόνηση έκανα squat και είχα την μπάρα περίπου 5cm κάτω από την συνηθισμένη θέση και από εκεί που ας πούμε ένιωθα αυτήν την ενόχληση 100% τώρα ήταν 10-15%.

    Τώρα πως θα πρέπει να συνεχίσω ;
    Last edited by AnonymousX; 03-08-19 at 13:16. Reason: Λάθος

  21. #111
    Senior Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    2,403

    Default

    Με τον ιδιο τροπο! Απο την στιγμη που δεν σε ενοχλει σε αυτη την θεση συνεχισε ετσι!
    "Τhere is no such thing as firming and toning there is only stronger and weaker"

    --Eddie Hall--

 

 
Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Διατροφικά Στοιχεία Τυριών- Πλήρης Οδηγός
    By Nastya in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 88
    Last Post: 13-04-18, 15:22
  2. Διατάσεις - Πλήρης Οδηγός Διατάσεων Με Φωτογραφίες Και Επεξηγήσεις
    By cuban in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 127
    Last Post: 14-01-17, 23:29
  3. Πλειομετρία - Πλειομετρική Προπόνηση: Πλήρης Οδηγός
    By cuban in forum Αθλήματα Και Πολεμικές Τέχνες
    Replies: 24
    Last Post: 13-05-13, 17:04
  4. Πλήρης Οδηγός Προπόνησης Για Αρχάριους Bodybuilding
    By Mazda 6 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 1
    Last Post: 03-02-11, 21:33
  5. Οδηγος για αρχαριους στα συμπληρωματα
    By akillas28 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 10
    Last Post: 11-01-08, 02:47

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 00:10.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding