Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 14 of 14 FirstFirst ... 41011121314
Results 391 to 412 of 412
  1. #391

    Default

    ωραιος! καλη αρχη φιλε!! σε μια βδομαδα θα εισαι ετοιμος!!!

  2. #392
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Αφού ανέβασα το strength wars, νιώθω πως πρέπει να ανεβάσω κι αυτό.
    Ο καλός μου φίλος ο Τάσος, τον οποίο σέβομαι απεριόριστα θα έκανε -όπως του έχω πει πολλές φορές- πλάκα στον κάθε faceless...
    https://www.youtube.com/watch?v=gd9bmL-O7_Q
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  3. #393
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    Πολύ δυνατός..!!
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

  4. #394
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Είναι ο άτιμος!
    Σκέψου μάλιστα, πως δουλεύει κάθε μέρα 8ωρο σε χειρωνακτική εργασία και μετά πάει για προπόνηση.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  5. #395

    Default

    απιστευτα δυνατος!!!

  6. #396
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Είναι ο άτιμος!
    Σκέψου μάλιστα, πως δουλεύει κάθε μέρα 8ωρο σε χειρωνακτική εργασία και μετά πάει για προπόνηση.
    Είχα γνωρίσει ένα τέτοιο παλικάρι πριν καμιά 10αρια χρόνια, ορφανός, μετανάστης, 12 ώρες σε φανοποιείο και μεά 3 ώρες kick boxing. Απίστευτη δύναμη ψυχής.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

  7. #397
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Quote Originally Posted by Achillezzz View Post
    Είχα γνωρίσει ένα τέτοιο παλικάρι πριν καμιά 10αρια χρόνια, ορφανός, μετανάστης, 12 ώρες σε φανοποιείο και μεά 3 ώρες kick boxing. Απίστευτη δύναμη ψυχής.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  8. #398
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Ένα τραβηγματάκι στον δικέφαλο ένιωσα κατά την διάρκεια των squats.
    Κάνω foam rolling κι ελπίζω αύριο να είμαι οκ.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  9. #399

    Default

    γιατι δεν δοκιμαζεις να βαλεις και λιγο παγο?? και εγω τελευταια εχω κατι περιεργα αλλα την αλλη μερα ειμαι οκ
    Last edited by dimitris_powerlifter; 15-01-18 at 23:27.

  10. #400
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris_powerlifter View Post
    γιατι δεν δοκιμαζεις να βαλεις και λιγο παγο?? και εγω τελευταια εχω κατι περιεργα αλλα την αλλη μερα ειμαι οκ
    Σωστός ο Δημήτρης... Αν δεν είναι πιάσιμο αλλά μικροτραυματισμός το foam rolling θα το κάνει χειρότερα.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

  11. #401
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Εντάξει, κομπλέ.
    Έκανα μερικά bodyweight squats το βράδυ, για δοκιμή και δεν με ενόχλησε καθόλου,
    ενω μόλις είχα φύγει από το γυμναστήριο, το ένιωθα και στο περπάτημα ακόμα.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  12. #402
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Χαλαρή προπόνηση στο σπίτι σήμερα:


    Jump squats: 3x10

    Plyo push-ups: 5x5

    Stationary bike hiit 15 mins


    Με έπρηξε ένας γνωστός πως τουλάχιστον 2-3 φορές τον χρονο πρέπει να σταματάω την κρεατίνη για 4 εβδομάδες,
    ώστε να μην επηρεαστεί η ενδογενής παραγωγή. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι broscience.
    Την έχω κόψει εδώ και 10 ημέρες κι ένιωσα χθες τα πρώτα αποτελέσματα.
    Στα squats, με συγκεκριμένο βάρος που πολλές φορές εχώ κάνει 5αρια σετ στο χαλαρό,
    χθες στην 5η επανάληψη οι τετρακέφαλοι έκαιγαν.
    Δεν έχω αλλάξει τίποτα άλλο, οπότε η κρεατίνη είναι μάλλον.
    Δεν πειράζει, 3 εβδομάδες ακόμα.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  13. #403

    Default

    Ποσο καιρο παιρνεις κρεατινη συνεχομενα? Και εγω την εκοψα για 4 εβδομαδες και την αλλη εβδομαδα θα αρχισω παλι κανονικα 5 γρ μετα την προπονηση μαζι με το φαγητο.

  14. #404
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Περίπου 1 χρόνο...
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  15. #405
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    Iσχύει οτι μπορεί να επηρεάζεται η ενδογενής παραγωγή (δεν ξέρουμε γιατί δεν υπάρχουν πολλές επιδημιολογικές έρευνες ακόμα) αλλά αυτό δεν είναι κακό αν υπάρχει στην διατροφή σου + το συμπλήρωμα... Εγώ τώρα (2η βδομάδα) την ξεκίνησα πάλι μετά απο περίπου ένα χρόνο. Για να δούμε.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

  16. #406
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Μια σύντομη ενημέρωση του log:

    Στις 5 Ιανουαρίου ξεκίνησα το βάρβαρο πρόγραμμα που έχει 5 ασκήσεις, 5 φορές την εβδομάδα μόνο 1 λειτουργικό σετ.
    Ξεκίνησα κάνοντας:

    Squat: 1x5 (125kg)
    Bench: 1x5 (95kg)
    Deadlift: 1x5 (165kg)
    OHP: 1x5 (63kg)
    Pull ups: 1x5 (+5kg)

    Την επόμενη μέρα ανέβασα αρκετά:

    Squat: 1x5 (128kg)
    Bench: 1x5 (97kg)
    Deadlift: 1x5 (168kg)
    OHP: 1x5 (65kg)
    Pull ups: 1x5 (+7.5kg)

    Ήρθε όμως μετά από λίγες ημέρες η στιγμή που κόλλησα, για 3 συνεχόμενες προπονήσεις:

    Squat: 1x4 (136kg)
    Bench: 1x4 (105kg)
    Deadlift: 1x3 (182kg)
    OHP: 1x4 (72kg)
    Pull ups: 1x3 (+15kg)

    Παρότι είδα μια καθημερίνη, εκρηκτική αύξηση στα κιλά τις πρώτες ημέρες(το λιγότερο +2kg κάθε ημέρα, μέχρι και +4 σε μία περίπτωση),
    είχα κολλήσει για τα καλά. Το πρόγραμμα σε αυτή την περίπτωση λέει deload κι 1x5.
    Εγώ σκέφτηκα κάτι διαφορετικό (δεν ήταν αρκετά εξεζητημένο το πρόγραμμα, έπρεπε να το πειράξω κιόλας)
    Αντι να κατεβάω τα κιλά, τα ανέβασα και κατέβασα τις επαναλήψεις.
    Στο squat για παράδειγμα που είχα κολλήσει στο 1x4 στα 136kg έκανα σε διαδοχικές ημέρες:
    1x3 στα 138kg
    1x3 στα 140kg
    2x2 στα 143kg
    Έπειτα έκανα 1x5 στα 136kg, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.

    Έτσι συνέχισα μια αρκετά γρήγορη πρόοδο και χθες σήκωσα:

    Squat: 1x3 (145kg)
    Bench: 1x3 (113kg)
    Deadlift: 2x2 (192kg)
    OHP: 1x5 (74kg)
    Pull ups: 1x4 (+22.5kg)

    Ενώ το πρόγραμμα έλεγε κατηγορηματικά όχι πάνω από 1 σετ σε κάθε άσκηση, χθες είχα την φαεινή ιδέα να κάνω και back off sets στο squat, έτσι μετά από το προαναφερθέν έκανα και squats 4x5 στα 120kg.
    Σήμερα τα πόδια μου ήταν σε άθλια κατάσταση(ας μπει στην εξίσωση και το ότι δεν παίρνω κρεατίνη), οπότε έκανα μόνο λίγη γυμναστικούλα στο σπίτι.
    Τώρα, από την επόμενη εβδομάδα οι επιλογές μου είναι είτε να το συνεχίσω και να δω αν ανεβαίνει κι άλλο, ή να μπω σε 4ήμερο Texas method.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  17. #407
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    Τα κιλά στο τέλος είναι PR ή τα έχεις ξανακάνει παλίοτερα; Αν θυμάμαι καλά είχες μια μικρή παύση τέλη Δεκέμβρη;
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

  18. #408

    Default

    Πολυ απαιτητικο προγραμμα..εγω στην θεση σου θα επαιρνα κρεατινη οσο το εκανα και μετα θα την εκοβα αφου θελεις και εγω σκεφτομαι μολις ξαναρχισω μετα την εξεταστικη να κανω ενα deload να δω που βρισκομαι και επειτα να μπω κατευθειαν texas method.

    Για τα ποδια καλες διατασεις και ενα ελαφρυ τρεξιματακι θα σε βοηθουσε πολυ πιστευω.

  19. #409
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris_powerlifter View Post
    Πολυ απαιτητικο προγραμμα..εγω στην θεση σου θα επαιρνα κρεατινη οσο το εκανα και μετα θα την εκοβα αφου θελεις
    Tέτοιες παραλλαγές τύπου Bulagrian δουλεύουν άψογα με αναβολικά μακροχρόνια :)
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

  20. #410

    Default

    ολα δουλευουν με αναβολικα

  21. #411
    Pumping Iron Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    600

    Default

    Τι συζητάμε ρε σεις, με αναβολικά μπορείς να κάνεις 10x5 στο 100% κάθε μέρα.

    Αχιλλέα, δεν έχω ακριβώς στο μυαλό μου τα pr σε 2άρια και 3άρια, αλλά πριν ξεκινήσω το πρόγραμμα είχα pr's:

    Bench : 1x 120kg
    Squat: 1x 145kg
    OHP: 1x 80kg
    Deadlift: 1x 194kg

    Σήμερα:

    Squat: 1x4 (140kg)
    Bench: 1x4 (110kg)
    Deadlift: 1x4 (180kg)*
    OHP: 1x5 (75kg)

    Στο deadlift τα 180 τα ένιωθα απίστευτα ελαφριά. Η γ@μ@μ@νη η λαβή με περιόρισε ξανά. Στην πλάτη και στα πόδια ένιωθα λες και σήκωνα 100 κιλά και στη λαβή ένιωθα 200!

    Συμπέρασμα: Σε εμένα δουλεύουν απίστευτα καλά τα προγράμματα high intensity-high frequency-low volume.

    Αν κάποιος είναι αρκετά τρελός για να το δοκιμάσει, να έχει υπόψιν του πως το πρόγραμμα πρέπει να τηρείται ευλαβικά. Ούτε back off sets ΠΟΤΕ, ούτε accessory exercises, ούτε τίποτα.
    Πας στο γυμναστήριο, κάνεις(μετά το ζέσταμα) 5 επαναλήψεις στον πάγκο, και τελείωσες με αυτή την άσκηση. Νιώθεις πως δεν έχεις κάνει προπόνηση, αλλά την επόμενη μέρα θα κάνεις ξανά.
    Αν φεύγεις από το γυμναστήριο κουρασμένος, κάτι έχεις κάνει λάθος.
    Περίμενα πως θα χάσω μυική μάζα, αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.
    2 δεκάλεπτα intervals στο ποδήλατο και 1 plyometrics την εβδομάδα έχω βάλει, αλλά φροντίζω να είναι εύκολα sessions.
    Last edited by Vass17; 20-01-18 at 17:04.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  22. #412
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,298

    Default

    'Αρα σε ανέβασε στα κιλά, δεν ξαναπήγες απλά εκεί που ήσουν πριν τις διακοπές! Πολύ καλά, μπράβο!

    Δεν χάνεις μάζα τόσο γρήγορα ειδικά αν δεν τρως υποθερμιδικά. Αν έκανες 2 χρόνια bulgarian ok, θα έχανες..
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 177.5kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 102.5kg
    Press: 80kg

 

 
Page 14 of 14 FirstFirst ... 41011121314

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Hello people
    By chrisandk9 in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 10
    Last Post: 19-01-11, 00:55
  2. Raw Power !!
    By iront in forum Videos & Profiles Αθλητών
    Replies: 0
    Last Post: 29-11-06, 01:11
  3. power!
    By danny in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 0
    Last Post: 13-10-05, 05:06

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 04:19.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding