Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 17 of 17 FirstFirst ... 71314151617
Results 481 to 503 of 503
  1. #481

    Default

    Σε λιγο καιρο ο παγκος θα φτασει το σκουωτ!!!

  2. #482
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Ναι, δεν ξέρω αν είναι καλός ο πάγκος, ή άθλιο το squat!
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  3. #483
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Όποιος ξέρει ας μου λύσει μια απορία:
    Μου έδειξαν πρόσφατα ένα βίντεο διαγωνισμού powerlifting. Παρατήρησα πως στο deadlift, κατά το ανέβασμα κάποιοι αθλητές έβαζαν στο παιχνίδι και τα χέρια τους. Δηλαδή, το χέρι με την λαβή underhand έκανε ένα μικρό "bicep curl" και το χέρι με την λαβή overhand έκανε ένα "shrug". Αυτό είναι αιτία ακύρωσης, ή όχι;
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  4. #484

    Default

    Βασιλη ο μονος λογος ακυρωσης ειναι η μπαρα να παρει καθοδικη πορεια εστω και λιγο και μετα να την τραβηξεις παλι προς τα πανω..ακομα και αν κλειδωσεις παλι ακυρη θα ειναι..ελπιζω να καταλαβες τι εννοω..μου το ειπες φιλος μου που κατεβηκε στους αγωνες τον δεκεμβριο

  5. #485
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Ναι βρε συ, αλλά αυτοί που λέω εγώ έκαναν (για να το πω καλύτερα) και κωπηλατική, καθώς ανέβαζαν την μπάρα, και τους έβγαζαν έγκυρους. Είναι δυνατόν;
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  6. #486

    Default

    Χαχαχα τι να σου πω φιλε αυτο δεν το ξερω ενα βιντεο θα βοηθουσε Αν και ειμαι σιγουρος πως αρκει να κλειδωσεις ανεξαρτητου τεχνικης και χωρις να κατεβει η μπαρα προς τα κατω.
    Last edited by dimitris_powerlifter; 14-02-18 at 21:29.

  7. #487
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Τέλος σήμερα:

    Deadlift: DE 15x1 125kg
    OHP: 1x4 72kg, 4x5 67kg

    Στο deadlift και οι 15 επαναλήψεις φουλ εκρηκτικές
    Στο overhead, στην τελευταία επανάληψη του πέμπτου σετ ένιωσα αφόρητο πόνο στους μεσαίους τραπεζοειδείς.
    Αφού βλέπω πως δεν βγαίνει η γ@μ@μ@νη η επανάληψη, τι το ζορίζω;
    Εξαιτίας αυτού του πόνου, δεν έκανα pull-ups και carries.
    Φοβήθηκα για κάτι σοβαρό, επειδή κάποια στιγμή ο πόνος σε κάθε κίνηση ήταν μεγάλος, αλλά άρχισε να υποχωρεί, οπότε μάλλον κάποιο πιάσιμο ήταν.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  8. #488

    Default

    Ωραιος.Ευχομαι να μην ειναι κατι σοβαρο.. Ειναι η αδρεναλινη της στιγμης. Εμενα με παγο με παιρναει αμεσως οταν εχω κατι τετοια πιασιματα.

  9. #489
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,428

    Default

    Πως πάει ο τραπεζοειδής σήμερα;
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 105kg
    Press: 82.5kg

  10. #490
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Αρκετά καλύτερα, ευχαριστώ.
    Μόλις το έπαθα, ο πόνος ήταν αφόρητος. Τώρα μόνο στις κινήσεις τουλαιμού νιώθω πόνο κι ενόχληση.
    Το Σάββατο που έχω τη βαρια προπόνηση θα δείξει.

    Ήταν μέγιστη βλακεία. Από την 4η επανάληψη φαινόταν πως έπρεπε να σταματήσω.
    Η 5η πρέπει να έκανε γύρω στα 10 δευτερόλεπτα να ανέβει, κι έτσι ήρθε ο τραυματισμός.
    Τουλάχιστον κράτησα τον κορμό ευθυτενή και δεν έγειρα προς τα πίσω για να κλέψω!
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  11. #491
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Ωραία προπόνηση σήμερα:

    Squat: 1x5 135kg, 10 reps 135kg (4x2+2 singles)
    Bench: 1x4 108kg, 10 reps 108kg (5x2)
    Deadlift: 1x5 150kg, 10 reps 150kg (5x2)

    Είπα να ανεβάσω λιγάκι το volume, με τρόπο που να μη με καταπονήσει. Σετ των 2, με βάρος, με το οποίο μπορώ να κάνω 5αρες.
    Πάγκο και ντεντλιφτ χαλαρά, στο σκουώτ στις 2 τελευταίες επαναλήψεις(οι οποίες ήταν singles και όχι 2άρα), έτρεμαν τα πόδια μου όταν άφηνα την μπάρα στους ορθοστάτες.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  12. #492
    Junior Bodybuilder Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    235

    Default

    DL και Squat πάντως είναι αρκετά κοντά. Νομίζω είσαι για αρκετά παραπάνω στο DL εκτός αν έχεις κατέβει επίτηδες.

  13. #493
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Ναι, deload ξεκίνησα στο deadlift.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  14. #494

    Default

    Ωραιος θα ξεκολλησεις με το deload. Εμενα συνηθως μετα απο δυσκολο σετ στο σκουωτ μου ρχεται ταση για εμετο παντως

  15. #495
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Καθόλου καλη προπόνηση σήμερα:

    Squat: 1x3 130kg, 2x5 120kg, 1x3 120kg
    Bench: 1x4 105kg, 2x5 105kg
    Intervals: 10km/h-5km/h 15 mins

    Προφανώς δεν έχω συνέλθει από την προπόνηση του Σαββάτου.
    Ίσως επειδή κακώς ανέβασα το volume, Πιστεύοντας πως δεν θα με επηρεάσει.
    Ίσως επειδή κοιμήθηκα μόνο 4 ώρες το βράδυ(σπάνια συμβαίνει).
    Ίσως επειδή το πρόγραμμα είναι δομημένο λάθος.
    Θα το εξακριβώσω την επόμενη Δευτέρα.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  16. #496
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Από βιασύνη, στον πάγκο τα έγραψα λάθος, είναι:
    1x4 105kg, 2x5 95kg.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  17. #497
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,428

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Καθόλου καλη προπόνηση σήμερα:

    Squat: 1x3 130kg, 2x5 120kg, 1x3 120kg
    Bench: 1x4 105kg, 2x5 105kg
    Intervals: 10km/h-5km/h 15 mins

    Προφανώς δεν έχω συνέλθει από την προπόνηση του Σαββάτου.
    Ίσως επειδή κακώς ανέβασα το volume, Πιστεύοντας πως δεν θα με επηρεάσει.
    Ίσως επειδή κοιμήθηκα μόνο 4 ώρες το βράδυ(σπάνια συμβαίνει).
    Ίσως επειδή το πρόγραμμα είναι δομημένο λάθος.
    Θα το εξακριβώσω την επόμενη Δευτέρα.
    Ναι ίσως σου πέσαν πολλλά απο το Σάββατο με τις 10αρες μαζί με τον λίγο ύπνο... Δεν πειράζει, καλύτερα μια κακή προπόνηση παρά καθόλου!
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 105kg
    Press: 82.5kg

  18. #498

    Default

    Με 4 ωρες υπνο θα παραπατουσα εγω..7 ωρες το βραδυ και καμια ωρα το μεσημερι σιγουρα

  19. #499
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Deadlift: DE 15x1 130kg
    OHP: 1x5 70kg, 3x5 65kg, 3x5 60kg, 1x5 55kg
    Dumbbell OHP: 2x5 45kg
    Intervals: 10km/h-5km/h 15mins

    Δεν έχω ενέργεια για HIIT και το έχω ρίξει στα χαλαρά intervals.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  20. #500

    Default

    Οι στρατιωτικες πολυ δυνατες!!! Κοντα στα 80 η μονη πρεπει να ειναι!!

  21. #501
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    726

    Default

    Μόλις έφτασαν στα χέρια μου 3 βιβλία που είχα παραγγείλει:
    Διατροφή αγωνιστικού αθλητή και Ισομετρική αυτοαντίσταση του Σταύρου Δεδούκου και Σύγχρονη προπόνηση δυναμης των Hartman/Tunneman.
    Με το πρώτο ξεφύλλισμα φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα. Αρχίζει η μελέτη!
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  22. #502
    Junior Bodybuilder makpappad's Avatar
    Join Date
    23-03-16
    Posts
    158

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Μόλις έφτασαν στα χέρια μου 3 βιβλία που είχα παραγγείλει:
    Διατροφή αγωνιστικού αθλητή και Ισομετρική αυτοαντίσταση του Σταύρου Δεδούκου και Σύγχρονη προπόνηση δυναμης των Hartman/Tunneman.
    Με το πρώτο ξεφύλλισμα φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα. Αρχίζει η μελέτη!
    Μπραβο που διαβαζεις φιλε! Ολοι πρεπει να διαβαζουμε γιατι αποφευγουμε πολλα ασχημα.Ενδιαφεροντα τα βιβλια που βλεπω.Αναμενω και τη γνωμη σου για τα βιβλια! Καλη μελετη!

    Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    A winnner is just someone who wins something. A prize, a title, a fortune, and so on. A champion is someone who defends something, right? We don’t really call someone a “champ” until they’ve got a title to defend.
    A true champion is someone who defends things that matter, resonate, endure. What are those things? They’re not just objects, trophies, belts. Throughout history, the figures that we think of as true champions are those who defend values.

  23. #503
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,428

    Default

    Βασίλη αν μπορείς να βρεις και το Practical Programming 3rd ed. των Rippetoe & Baker αξίζει να υπάρχει στη βιβλιοθήκη σου.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 105kg
    Press: 82.5kg

 

 
Page 17 of 17 FirstFirst ... 71314151617

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Similar Threads

  1. Hello people
    By chrisandk9 in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 10
    Last Post: 19-01-11, 00:55
  2. Raw Power !!
    By iront in forum Videos & Profiles Αθλητών
    Replies: 0
    Last Post: 29-11-06, 01:11
  3. power!
    By danny in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 0
    Last Post: 13-10-05, 05:06

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 14:54.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding