Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 61 to 85 of 85
  1. #61
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Ευχαριστώ για την απάντηση. Με βοηθάει αρκετά η επισήμνασή σου.
    Το παραπάνω είναι απλά ένα πρώτο-πρώτο προσχέδιο. Ακόμα το δουλεύω στο μυαλό μου.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  2. #62
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Κλίνω προς 3 full body workouts τη εβδομάδα. Το σκέφτομαι κάπως έτσι:



    Δευτέρα: Deadlift, Overhead press, Incline dumbbell press

    Τρίτη: Interval training+ περπάτημα

    Τετάρτη: Squat, Bench press, Pull ups

    Πέμπτη: Interval training+ περπάτημα

    Παρασκευή: ΟFF

    Σάββατο: Deadlift, Overhead press, Dips

    Κυριακή: Interval training+ περπάτημα
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  3. #63

    Default

    φιλε με τρεις φορες την βδομαδα interval training θα εχεις καλη αναρωση ??

  4. #64
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Ε, μη φανταστείς τίποτα τρελά σπριτν... Στο διάδρομο κάνω intervals, 1 λεπτό στα 5km/h- 1 λεπτό στα 14km/h, για 20 λεπτά.
    Έχω τις θερμίδες μου στις 3000 τη μέρα, οπότε δε νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  5. #65
    Pumping Iron jesueah's Avatar
    Join Date
    09-05-14
    Location
    Αθήνα
    Posts
    366

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Τέλος για σήμερα.


    Deadlift: 180kg 1x5, 160kg 1x5

    Overhead press: 65kg 1x5, 60kg 1x5


    Είναι η τελευταία φορά που κάνω το PTP (ίσως το ξαναπιάσω μετά από 7-8 μήνες). Τώρα σκέφτομαι να κάνω ένα πιο ισορροπημένο πρόγραμμα. Σκεφτόμουν κάτι τέτοιο:

    Δευτέρα: Squat, Overhead press, Dips ----Hiit
    Τρίτη: OFF(περπάτημα)
    Τετάρτή: Deadlift, Bench press, Pull ups ----Hiit
    Πέμπτη: Squat, Overhead press, Dips ----Hiit
    Παρασκευή: OFF(περπάτημα)
    Σάββατο: Deadlift, Bench press, Pull ups ----Hiit
    Κυριακή: OFF(περπάτημα)

    Ακούω ενστάσεις και διορθώσεις.
    Ευχαριστώ.
    Μου αρεσει καλυτερα αυτο παρα το τελευταιο που ανεβασες,σιγουρα με λιγοτερα hiit ομως
    Being negative and lazy is a disease that leads to pain,hardship,depression,poor health and failure.
    Be proactive and give a damn to achieve success!

    P.H.

  6. #66
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Ευχαριστώ.
    2 την εβδομάδα ας πούμε; Και τις υπόλοιπες 5 να κάνω περπάτημα για 30-60 λεπτά;
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  7. #67
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    1,893

    Default

    Παιδες κατα τη γνωμη μου,3 interval τη βδομαδα δεν ειναι τιποτα. Ακομα και 3 ΗΙΙΤ δεν ειναι τιποτα αν ειναι 10λεπτα-15λεπτα. 3-4 προπονησεις τη βδομαδα, 3 ΗΙΙΤ ειναι μια χαρα. Αν θες να περπατας, περπατα και καθε μερα δεν εχει καμια επιβαρυνση στο σωμα αυτο.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

  8. #68
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Ευχαριστώ Αχιλλέα.
    Θα κρατήσω τα intervals σε 2 15λεπτα την εβδομάδα και θα περπατάω 30-60 λεπτά κάθε μέρα.

    Το νέο πρόγραμμα ξεκίνησε σήμερα πειραματικά:


    Deadlift: 177kg 1x5, 162kg 1x5, 145kg 2x5

    Overhead press: 63kg 1x5, 58kg 1x5, 53kg 3x5

    Dips: Bodyweight 3 sets to failure
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  9. #69
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Τέλος...


    Deadlift: 178kg 1x5, 164kg 1x5, 145kg1x5

    Overhead press: 65kg 1x5, 59kg 1x5, 53kg 3x5
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  10. #70
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Squat: 125kg 1x5, 115kg 1x5, 100kg 3x5

    Bench press: 102kg 1x5, 92kg 1x5

    Dumbbell bench press: 80kg 3x5
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  11. #71

    Default

    οι προπονήσεις γινονται ενναλαξ καθε βδομαδα?? πχ δευτερα προπονηση Α, τεταρτη Β, παρασεκυη Α, δευτερα Β και τα λοιπα?
    επίσης σε τι επαναλήψεις το δουλευεις?
    σορυ για τις ερωτησεις απλως σκεφτομαι να ξεκινησω κατι παρομοιο

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Κλίνω προς 3 full body workouts τη εβδομάδα. Το σκέφτομαι κάπως έτσι:



    Δευτέρα: Deadlift, Overhead press, Incline dumbbell press

    Τρίτη: Interval training+ περπάτημα

    Τετάρτη: Squat, Bench press, Pull ups

    Πέμπτη: Interval training+ περπάτημα

    Παρασκευή: ΟFF

    Σάββατο: Deadlift, Overhead press, Dips

    Κυριακή: Interval training+ περπάτημα

  12. #72
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Οι προπονήσεις αυτή τη στιγμή είναι κάθε εβδομάδα Α-Β-Α, διότι θέλω να ανεβάσω το deadlift και το overhead press. Αργότερα θα είναι μια εβδομάδα Α-Β-Α και μία Β-Α-Β.

    Οι επαναλήψεις που δουλεύω είναι στο πρωτόκολλο του "Power To the People". Δηλαδή, χ κιλά 1 σετ των 5, χ*0.9 κιλά 1 σετ των 5 και χ*0.8 κιλά 1-3 σετ των 5.
    Αργότερα που τα κιλά θα έχουν ανέβει θα το δουλέψω αλλιώς: χ κιλά 3 singles, χ*0.9 κιλά 1 σετ των 3, χ* 0.8 κιλά 1 σετ των 5 και χ* 0.7 κιλά 1-2 σετ των 5.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  13. #73

    Default

    καπως ετσι το σκεφτομουν και εγω...καθε ποτε ανεβαζεις κιλα στις προπονησεις?? εφοσον πιασεις στο 1 σετ τις 5 επαναληψεις να φανταστω?

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Οι προπονήσεις αυτή τη στιγμή είναι κάθε εβδομάδα Α-Β-Α, διότι θέλω να ανεβάσω το deadlift και το overhead press. Αργότερα θα είναι μια εβδομάδα Α-Β-Α και μία Β-Α-Β.

    Οι επαναλήψεις που δουλεύω είναι στο πρωτόκολλο του "Power To the People". Δηλαδή, χ κιλά 1 σετ των 5, χ*0.9 κιλά 1 σετ των 5 και χ*0.8 κιλά 1-3 σετ των 5.
    Αργότερα που τα κιλά θα έχουν ανέβει θα το δουλέψω αλλιώς: χ κιλά 3 singles, χ*0.9 κιλά 1 σετ των 3, χ* 0.8 κιλά 1 σετ των 5 και χ* 0.7 κιλά 1-2 σετ των 5.

  14. #74
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Ναι όταν καταφέρω το βαρύ 5άρι σετ, ανεβάζω κιλα.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  15. #75
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Χθες ήμουν πιασμένος στα πόδια από τα squats της Τετάρτης, αλλά το foam rolling και οι διατάσεις που έκανα πριν τον ύπνο με έφτιαξαν.


    Deadlift: 190kg 1, 180kg 1x5, 165kg 1x5, 145kg 1x5

    Overhead press: 68kg 1x5, 60kg 1x5, 55kg 3x5

    Dips: BW 3 sets to failure
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  16. #76
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Τέλος για σήμερα...


    Deadlift: 192kg 1, 180kg 1x5, 165kg 1x5, 145kg 1x5

    Overhead press: 65kg 1x5, 60kg 1x5, 50kg 3x5

    Pull ups: BW 3 sets to failure


    Το βράδυ 20 λεπτάκια jogging...
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  17. #77
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    1,893

    Default

    Δυναμώνεις σταθερά βλέπω.

    Γιατί δεν έβαλες το jogging αμέσως μετά την προπόνηση;
    Αν είναι να το βάλεις άλλη ώρα, νομιζω 20 είναι λίγα.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

  18. #78
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Αχιλλέα, δυναμώνω σταθερά(και αρκετά γρήγορα) στο deadlift, τα υπόλοιπα πάνε με ρυθμούς χελώνας...
    Μετά την προπόνηση είμαι πολύ κουρασμένος και δεν έχω όρεξη για cardio.
    Δεν κάνω πάνω από 20΄, διότι φοβάμαι μήπως μου καθυστερήσει το recovery και δεν είμαι έτοιμος για τα squats την Τετάρτη.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  19. #79
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    1,893

    Default

    Γνωμη μου, επειδη εισαι σε καλη κατασταση και με σχετικα χαμηλο % λιπος, 20 λεπτα χαλαρο τζοκινγκ δεν σε βοηθαει πουθενα περαν του να καψεις λιγες θερμιδες. Αν θες να βοηθησεις λιγο την αεροβικη σου, καλυτερα μετα την προπονηση που εισαι ηδη κουρασμενος. Η τουλαχιστον καν'το 30-40λεπτα + 10' διατασεις. Αν νομιζεις οτι θα σε κουρασει πολυ ομως οκ τι να πω.
    Last edited by Achillezzz; 24-07-17 at 23:35.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

  20. #80
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Αχιλλέα θα κάνω 3 φορές την εβδομάδα jogging 30 λεπτά και 1 φορά κάθε 2 εβδομάδες hiit. Αν δω πως δεν επηρεάζει την ανάρρωσή μου από τα βάρη, θα το κρατήσω.

    Τέλος και για σήμερα


    Squat: 127kg 1x5, 115kg 1x5, 110kg 3x5 (όλες οι επαναλήψεις ass to grass)

    Bench press: 110kg 1, 100kg 1x5, 90kg 1x5

    Dumbbell bench press: 84kg 2x4, 60kg 1 set to failure


    Νομίζω πως αύριο θα είμαι λίγο πιασμένος στα πόδια. Ελπίζω μέχρι την Παρασκευή να είμαι στο 100%, για να προσπαθήσω να ανεβάσω ξανά στα deadlifts.
    Last edited by Vass17; 26-07-17 at 16:35.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  21. #81
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    1,893

    Default

    Στο είπα και πριν, νομίζω το conditioning που κάνεις είναι λίγο. 30 λεπτά 3 φορές τη βδομάδα αμφιβάλλω οτι σε βοηθάνε πουθενά (μετά τις 2-3 βδομάδες, μόνο στις θερμίδες που καις βοηθάει) και 1 ΗΙΙΤ κάθε 2 βδομάδες είναι πολύ λίγο, δε θα κάνεις adaption ετσι. Ειλικρινά θα σου πρότεινα 1 ΗΙΙΤ - 2 intervals και αργότερα 2 ΗΙΙΤ - 1 interval. Aν σε απασχολεί τόσο η ανάρρωση μη κάνεις βαριά deadlift 2 φορές τη βδομάδα.

    Ο πάγκος είναι αλλού, μπράβο.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

  22. #82
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Πάντα με βάζεις σε σκέψεις και με κάνεις να αναθεωρώ, διότι είσαι από τους ελάχιστους που λαμβάνω υπ' όψιν τις συμβουλές του.
    Η πλάκα είναι πως από το deadlift αναρρώνω σχεδόν άμεσα, ενώ από hiit και squats μου παίρνει μέρες. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό.
    Μάλλον είμαι προορισμένος για deadlifter και τίποτα άλλο !
    Αν (μετά από μια 10ετία) το βάρος που σηκώνω στο deadlift ξεκινάει από 3 θα είμαι χαρούμενος πάντως.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  23. #83
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    1,893

    Default

    Eπειδη εισαι αθλητης powerlifting, οι αναγκες σου σε αεροβικη αντοχη ειναι παρα πολυ μικρες. Αυτο που απαιτει το αθλημα σου ειναι αναεροβικη, και μαλιστα για σχετικα μικρη διαρκεια (πχ 10''-20''). Το να δουλευεις 30λεπτα τρεξιματα, καλο κανει αλλα 1ον συντομα το σωμα προσαρμοζεται οποτε θα πρεπει να αυξησεις τα λεπτα για να εχεις προσαρμογη, 2ον δεν σου χρειαζεται. Καλο ειναι να υπαρχει 1 καλη αεροβια και λιγο σαν αναρρωση αλλα και για το λιπος (πχ 40'-60') μια φορα τη βδομαδα (και σε οφφ ημερα), αλλα το conditioning του αθληματος σου απαιτει ΗΙΙΤ.

    Δεν χρειαζεται να σκοτωνεσαι στα σπριντς, εξυπνη και συνεχη δουλεια θελει. Προφανως αν ξεκινησεις τωρα με 3 ΗΙΙΤ ολες οι ασκησεις θα πεσουν. Αλλα αν μπεις σιγα σιγα με 2-3 intervals τη βδομαδα θα εισαι κομπλε.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

  24. #84
    Junior Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    203

    Default

    Να το πάω για αρχή 1 liss και 2 intervals την εβδομάδα;
    Για intervals καλό είναι στο διάδρομο 1΄ στα 14km/h -1΄ στα 5km/h για 15 λεπτάκια;
    Όταν θα αρχίσω hiit πως να το πάω; 20 δευτερόλεπτα sprint 40 recovery, 7-8 φορές;
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.

  25. #85
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    1,893

    Default

    HIIT ξεκινα με 10 σετ, 10''-15'' sprint / τουλάχιστον 2πλασιο recovery (μπορεις να ξεκινησεις και με 1 λεπτο recovery μεταξυ των sprints).

    Σταδιακα μεχρι 15 σετ, μεχρι 30'' sprint μεχρι 1-1 το recovery

    Στα intervals μπορεις να κανεις spintακια στο 80% για 100-200μ και αλλα τοσα μετρα (τουλαχιστον) χαλαρα.

    Απο 15' μεχρι 30' σε διαρκεια.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

 

 
Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Hello people
    By chrisandk9 in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 10
    Last Post: 19-01-11, 00:55
  2. Raw Power !!
    By iront in forum Videos & Profiles Αθλητών
    Replies: 0
    Last Post: 29-11-06, 01:11
  3. power!
    By danny in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 0
    Last Post: 13-10-05, 05:06

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 09:44.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding