Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    New Bodybuilder
    Join Date
    08-06-17
    Posts
    2

    Question Καθοδήγηση Για Κάψιμο Λίπους & Γράμμωση

    Γεια σας, θα ήθελα την βοήθεια σας και την καθοδήγηση σας για να πετύχω γράμμωση και χάσιμο λίπους .Είμαι 21 χρονών (φοιτητής) έχω ύψος 1.78 και ζυγίζω 80 κιλά.Έχω κάνει αθλητισμό στο Γυμνάσιο και Λύκειο και είχα ένα αρκετά καλό σώμα σφιγμένο και χωρίς περιττά κιλά αλλά στην συνέχεια από 3η Λυκείου και μετά σταμάτησα κάνοντας σπάνια γυμναστική (γυμναστήριο) για λίγο καιρό κάθε φορά και έτσι φτάνουμε στο σήμερα όπου έχω αρκετό λίπος στην κοιλιακή χώρα και περιφερικά (ψωμάκια) και θα ήθελα οδηγίες για να τα χάσω ώστε να μπορέσω να γραμμώσω και εκεί γιατί ξέρω ότι στα άλλα μέρη του σώματος είναι πιο ''εύκολο'' αλλά εκεί θέλει πιο ειδική μεταχείριση.Κάνω 3 βδομάδες γυμναστήριο και προσέχω την διατροφή μου όσο μπορώ αλλά επειδή θέλω να το πάρω περισσότερο στα σοβαρά θα ήθελα οδηγίες πιο συγκεκριμένες, πράγματα σε σχέση με τη διατροφή (ώρες κατανάλωσης,φαγητά(εύκολα) κτλπ) αλλά και με το γυμναστήριο δηλαδή κάποιο πρόγραμμα ίσως, πόση ώρα να κάνω αερόβια (όχι τα ομαδικά ελλειπτικό διάδρομο κτλπ) και ότι άλλο με βοηθήσει να πετύχω τον στόχο μου που είναι η γράμμωση.

    Υ.Γ Σαν σωματότυπος δεν είμαι ογκώδης κανονικός θα έλεγα

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

  2. #2

    Default

    Καλώς όρισες.