Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 49 of 49
  1. #31

    Default

    Γεια σας παιδια ! Ελπίζω να περνάτε όλοι όμορφα στις διακοπές σας ! Εγω απολαμβάνω το καλοκαίρι σε συνδυασμό με την προσπάθεια μου πάντα ! Εχω μια ερώτηση και θα ήθελα τη βοήθεια σας ! Τις μέρες που εχω έξοδο , αν υπολογίσω οτι θα πιω ενα - δυο ποτήρια κρασί, αυτές τις θερμιδες να τις αφαιρώ απο τις ημερήσιες θερμιδες μου , ή στην περίπτωση μου δεν θα εχει τρελή διαφορα ; να σημειώσω οτι αλκοόλ πινω μια φορα ανα 15-20 μέρες τις αλλες εξόδους πινω κατι διαφορετικό , σοδα , καποια zero κλπ οχι τοςο λόγω θερμίδων όσο γιατι θεωρώ οτι η συχνή χρήση δεν κανει καλο . Αναμένω τις απαντήσεις σας :)

  2. #32
    Senior Bodybuilder tsourekas's Avatar
    Join Date
    04-05-11
    Posts
    13,717

    Default

    Mαράκι βρίσκεσαι ήδη σε διακοπές και περνάς όμορφες χαλαρωτικές στιγμές....

    Η χρήση αλκοόλ που κάνεις έχει περισσότερο επετειακό χαρακτήρα και ως εκ τούτου θεώρησέ το ως μη γενόμενο.

    (Πάντος αν συνεχίσει να απασχολούν οι θερμίδες καλύτερα να τις αφαιρέσεις διότι η εμμονή της σκέψης είναι χειρότερη)


    Καλό μαύρισμα
    Η τεστοστερονη εφταιγε για ολα ......αγαπη μου !!!

  3. #33

    Default

    Εχεις δίκιο ! Απλα με απασχολεί το να πάρω "ποιοτικό" βάρος και σίγουρα το αλκοόλ δεν ειναι πολυ ποιοτικό .. για αυτο και ρώτησα :) ευχαριστώ πολυ !

  4. #34
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,058

    Default

    Μπορείς να μετρήσεις θερμίδες με ζύγισμα και macros στη διάρκεια των διακοπών σου; αν ναι δες πόσο έχει ένα ποτήρι κρασί και κόψε τόσο όσο από τα carbs σου. Αλλά τι σημασία έχει αφού πίνεις μόνο ένα ποτήρι στις 15 μέρες ; Κάνε μια βουτιά και για μας ! καλές διακοπές

  5. #35

    Default

    Δίκιο έχετε παιδια πολυ το σκεφτομαι χωρίς λογο ! Απο τη στιγμή που ειμαι πιστη στη διατροφή μου και cheat κανω πολυ σπάνια ενα ποτήρι κρασί δε θα μου κοστίσει κατι ! Ας απολαύσουμε και κατι "παράνομο" που και που ! Καλές βουτιές και σε εσάς !

  6. #36

    Default

    Παιδια καλησπέρα ! Επανέρχομαι να σας πω τα νεα μου .. συνέχισα κανονικα να αυξάνω σταδιακά τις θερμιδες μου επιλέγοντας πάντα σωστές τροφές ! Νομίζω αρχίζει να γινεται δουλεια , μπήκαν 1-2 κιλάκια .. ωστόσο πήγα και 4 ημερες διακοπές με την κολλητή μου και ξέφυγα πολυ απο τον υγιεινό διατροφικό μου τροπο ζωής , ήπιαμε πολυ ποτο , φάγαμε μπεργκερ , κρέπες , πίτσες κλπ ! Το ευχαριστήθηκα μεν γιατι δεν κανω ουτε cheats γενικά ουτε πινω αλλα παρατηρώ οτι έχουν θολώσει οι κοιλιακοί μου και εκνευρίστηκα με τον εαυτό μου ! Ειναι εύκολο να φύγει αυτο το θόλωμα που παρατηρώ ;

  7. #37
    Senior Bodybuilder tsourekas's Avatar
    Join Date
    04-05-11
    Posts
    13,717

    Default

    Πολύ εύκολο ....

    Ξαναγυρνάς στη πειθαρχιμένη διατροφή , τόσο απλό !

    Νερά είναι τα περισσότερα στη κοιλιά , οπότε μη χαλιέσαι σε 2 - 3 εβδομάδες θα επανέρθεις !
    Η τεστοστερονη εφταιγε για ολα ......αγαπη μου !!!

  8. #38

    Default

    Tsoureka ευχαριστώ πολυ για την απάντηση ! Θα χρειαστεί να μειώσω παλι τις θερμιδες μου ; η συνεχίζω κανονικα απο εκει που ήμουν ; στόχος ειναι να βάλω βάρος απλα μέσω υγιεινής διατροφής ώστε να ειναι το μέγιστο δυνατόν πιο ποιοτικό !

  9. #39
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    29,801

    Default

    Μην κάνεις απότομες αλλαγές, συνέχισε από εκεί ακριβώς που το άφησες μέχρι να έρθεις πάλι στους ρυθμούς σου.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  10. #40

    Default

    Kardoula μου οποτε συνεχίζω στις 1.800 όπως ήμουν πριν τις διακοπές ; και αφού αποβληθούν τα των διακοπών βλέπω πως κινούμαι στην πορεία ; καταλαβα καλα ;

  11. #41
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    29,801

    Default

    Συνεχιζεις εκει που σταμάτησες. Έτσι ακριβώς.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  12. #42

    Default

    Ευχαριστώ πολυ ! Ελπίζω οτι επιστρέφοντας στις διατροφικές συνήθειες και στην άσκηση παράλληλα το βάρος να προστεθεί όμορφα !

  13. #43

    Default

    Θα ήθελα τη συμβουλή σας σε κατι ακομα ! Αυτο το διάστημα εχω αραιώσει αρκετά το αεροβιο που έκανα στην προσπάθεια να βάλω βάρος. Απο Δευτέρα ανοίγει παλι το γυμναστήριο οποτε ξανα ξεκινάω το προγραμμα μυηκης ενδυνάμωσης όπως έκανα. Δεδομένου οτι ξεκίνησα αργά αλλα σωστά να προσθέτω βάρος , σκεφτομαι να προσθέσω και 3-4 φορες την εβδομάδα αερόβια άσκηση που θα περιλαμβάνει γρήγορο περπάτημα εδω στην περιοχή μου σε διαδρομή που περιλαμβάνει ανηφορες, κατηφορες, σκάλες και ίσιο δρόμο, χωρίς παύσεις σαν να κανω διαδρομο. Η απόσταση ειναι 6-7 χλμ και η διάρκεια 1 ωρα συνήθως. Θα βοηθήσει κατα τη γνώμη σας ; η θα παει πισω την προσπάθεια μου ;

  14. #44
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    29,801

    Default

    Kράτα 4 φορές την εβδομάδα αερόβια αλλά να μην ξεπερνάει τα 30 λεπτά. Κανε εναλλαγές στην ένταση, σκαλοπατια/ανηφορες/κατηφορες ωστε να εχεις ποικιλια. Μια ώρα είναι υπερβολή για σένα που θες να βάλεις βάρος.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  15. #45

    Default

    Μήπως θα αρχίσω να λιπώνω αςχημα εαν κανω τοςο λιγο αεροβιο ; εχω συνηθίσει η αλήθεια ειναι να κανω πάντα πάνω απο 45' και τα 30' μου φαίνονται πολυ λίγα ..

  16. #46
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,058

    Default

    το να λιπώσεις δεν εξαρτάται τόσο άμεσα από την αερόβια δραστηριότητά σου όσο κατά βάση από τις διατροφικές σου συνήθειες. άκου τις προτάσεις που σου είπαν μόνο σε καλό θα σε οδηγήσουν. Καθαρή διατροφή στα μάκρος που πρέπει και με ποιοτικές προπονήσεις μόνο σε καλό θα σε οδηγήσουν.

  17. #47
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    29,801

    Default

    Quote Originally Posted by Maria3415 View Post
    Μήπως θα αρχίσω να λιπώνω αςχημα εαν κανω τοςο λιγο αεροβιο ; εχω συνηθίσει η αλήθεια ειναι να κανω πάντα πάνω απο 45' και τα 30' μου φαίνονται πολυ λίγα ..
    Λίγο είναι 30 λεπτά με εναλλαγές στην ένταση; Μάλλον δεν έχεις κάνει ποτέ σου, αλλιώς δεν θα το λεγες αυτό!
    Το να κάνεις 1 ώρα αερόβια και μετά να θες να βάλεις και μυς, είναι οξύμωρο. Φάε σωστά, ασκήσου με ένταση, δώσε πόνο στα βάρη, κάψε εκεί θερμίδες, κάνε αερόβια που να μην ξεπερνάει το 30λεπτο και με υπομονή θα έρθει το αποτέλεσμα.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  18. #48
    Senior Bodybuilder Elena29's Avatar
    Join Date
    13-07-13
    Posts
    3,545

    Default

    Καλημέρα Μαρία και από εμένα!
    Διάβασα το topic σου από την αρχή. Καταρχάς μην έχεις τόσο άγχος! Στόχος σου είναι να βάλεις κιλά. Αν έχω καταλάβει καλά (μιας και τέτοιο πρόβλημα δεν είχα ποτέ μου η αλήθεια είναι) το να βάλει κανείς κιλά είναι ακόμα πιο δύσκολο από το να τα χάσει. Φυσικά μιλάμε για καλά κιλά. Εσύ απ όσο καταλαβαίνω έχεις ταλαιπωρημένο οργανισμό και το να τον καταπονείς με αερόβιες αλλά και άγχος "μην φάω αυτό, να αφαιρέσω από εκεί, να κόψω αλλού" δεν θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα.

    Ακολούθησε αυτά που σου λέει η Καρδούλα και μόνο κερδισμένη θα βγεις. Να ξέρεις πως εφόσον κάνεις τις προπονήσεις σου, τρως οργανωμένα και σωστά, με ποικιλία, όχι μόνο δεν θα βάλεις "κακό" βάρος αλλά θα αναρωτιέσαι και γιατί δεν το έκανες νωρίτερα.

    Το παν είναι να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να του δίνουμε το καλύτερο δυνατόν. Να ζούμε τη ζωή μας και όλο αυτό που κάνουμε να το εντάξουμε μέσα σε αυτήν. Δώσε χρόνο, κάνε τα βήματα που σου είπε η Καρδούλα, υπομονή, επιμονή και οργάνωση και θα τα καταφέρεις. Πάνω απ όλα η υγεία.

    Καλή συνέχεια!

  19. #49

    Default

    Σας ευχαριστώ και τις 2 για τις απαντήσεις σας. Ξερω οτι αυτα που ρωτάω ακούγονται ανόητα, απλώς ποτε μου δεν ειχα λίπος και η ιδέα του οτι πρεπει να φαω παραπάνω, αν και σωστά, για να προσθέσω βάρος στο σώμα μου με αγχώνει ιδιαίτερα.

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Αύξηση Βάρους - Ημερήσια Πρόσληψη Πρωτεϊνών
    By MadMarios in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 2
    Last Post: 01-07-15, 22:22
  2. Βοηθεια για αυξηση βαρους
    By thyra7 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 11
    Last Post: 24-06-12, 20:06
  3. Βοηθεια με την απωλεια βαρους μου!
    By Chris_peidis in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 2
    Last Post: 14-03-12, 15:31
  4. Απωλεια βάρους... ΒΟΗΘΕΙΑ!!!
    By gogotz in forum Διατροφή & Συμπληρώματα Για Γυναίκες
    Replies: 7
    Last Post: 06-04-11, 12:26
  5. Βοήθεια Με Απώλεια Βάρους.
    By iskraone in forum Βάρη & Αερόβια Άσκηση Για Γυναίκες
    Replies: 14
    Last Post: 08-04-10, 19:17

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 18:20.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding