Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    New Bodybuilder
    Join Date
    27-06-17
    Posts
    3

    Default Συμβουλές Για Γράμμωση

    Καλησπέρα παιδιά καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι είμαι αρχάριος σε θέματα διατροφής και γυμναστικής είμαι 1.75 ύψος 77 κιλά πόσα κιλά πρέπει να χάσω για να αρχίσω να γραμμωνω μπορώ τα κιλά που πρέπει να χάσω ενώ αδυνατίζω. Να προσθέτω μυϊκή μάζα ?
    Ευχαριστώ !

    Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  2. #2

    Default

    Καλησπερα.
    Αρχισε απο τωρα να κανεις προπονηση με βαρη κ μαζι με μια υπερθερμιδιτικη καθαρη διατροφη θα δεις γρηγορα αποτελεσματα!
    Μεσα εδω θα βρεις κ ασκησεις κ διατροφη.
    Μπορεις κ να αδυνατιζεις κ να γραμμωνεις αρκει να παιρνεις τα απαραιτητα απο την διατροφη σου (πρωτεινη-υδατανθρακα-καλα λιπαρα).
    Φυσικα να κανεις κ αεροβια μαζι!

  3. #3
    New Bodybuilder
    Join Date
    27-06-17
    Posts
    3

    Default

    Ευχαριστώ φίλε ποσα κιλά να πάω ?

    Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  4. #4

    Default

    Αυτο ειναι σχετικο το πως σε αρεσει να δειχνεις!
    Αν κανεις βαρη κ αεροβια μαζι με διατροφη τοτε θα χανεις λιπος κ θα βαζεις μυς.δλδ μπορει κ να μεινεις στα ιδια κιλα (δυσκολο μαλλον θα πεσεις 2-3) αλλα το σωμα σου δεν θα δειχνει οπως εισαι τωρα.
    Θα εισαι παλι πχ 75 κιλα αλλα θα βλεπεις ενα γυμνασμενο κ πιο γραμμωμεμο σωμα.

  5. #5
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Posts
    34,861

    Default

    Από τη στιγμή που είσαι αρχάριος,ξέχνα τις λέξεις γράμμωση και όγκος. Ξεκίνα σωστά, να βάλεις σωστές βάσεις στη διατροφή σου, φάε ισοθερμιδικά στην αρχή, κάνε σωστή προπόνηση και το σώμα σου θα ανταποκριθεί στην αρχή γρήγορα. Για να γραμμώσει κάποιος πρέπει να έχει μυς, εσύ τώρα ξεκινάς. Άρα δούλεψε να ανεβάσεις μυικό ιστό χωρίς να ανεβαίνεις σε λίπος (γι αυτο και η ισοθερμιδική διατροφή) και με υπομονή και χρόνο θα δεις αποτέλεσμα.