Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 22 of 22 FirstFirst ... 121819202122
Results 631 to 645 of 645
  1. #631

    Default

    Στην πηγη που διαβασα προτεινει οι ασκησεις να αλλαζουν ανα 3 βδομαδες για τους πιο αρχαριους αθλητες ενω καθε εβδομαδα για advanced επιπεδο. Βεβαια θα μου πεις υπαρχουν πολλες παραλλαγες, αλλα θα δω πως ακριβως θα το κανω,

  2. #632
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,607

    Default

    Το box squat είναι ωραία άσκηση. Πολλοί την βάζουν σαν medium day variation του squat ή σαν accessory αν δεν κάνουν πολύ volume στο κανονικό. Στο conjugent/westside την χρησιμοποιούν περισσότερο γιατί γιατί με στολή η κίνηση μοιάζει πιο πολύ με box sq αντί για το κανονικό και τους νοιάζει το lockout του squat. Έβλεπα ένα βίντεο που έλεγε οτι το 90% των SQ που κάνουν είναι box SQ.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 105kg
    Press: 82.5kg

  3. #633

    Default

    Ναι και εγω το ειδα, και οτι κανονικο squat κανουν μονο πριν τους αγωνες. Ειναι τρελλοι ολοι εκει μεσα Σχετικα με τις ασκησεις διαβασα οτι ο Louie Simmons προτεινει να εναλλασονται ανα 3 εβδομαδες στους πιο αρχαριους αθλητες ενω καθε βδομαδα για πιο προχωρημενους.
    Last edited by dimitris_powerlifter; Yesterday at 12:56.

  4. #634
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    918

    Default

    Υπερβολικά πολύπλοκο μου φαίνεται. Εγώ δεν θα το έκανα.
    Μακάρι να σου δουλέψει και να πας πολύ ψηλά.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  5. #635
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,607

    Default

    Τρέλοι και παντοδύναμοι. Είναι τοπ αθλητές και καταβάση οι παραλλαγές του westside είναι advanced προγραμματα αρκετά διαφορετικά απο ό,τι κάνουμε εμείς. Όταν ο άλλος έχει μαξ geared SQ 570kg, δεν μπορεί να πάει και να κάνει 480kg 5x5 και 4 μέρες μετά 3πλες στα 520 όπως θα κάναμε εμείς με τα αντίστοιχα ποσοστά.

    Εκεί η λογική είναι τελείως διαφορετική και η εξατομίκευση στο πρόγραμμα πολύ μεγαλύτερη. Γιαυτό και όσο πιο advanced τόσο πιο οδοτικές οι accessories, το dynamic effort, κλπ. Αν και δεν μπορώ να πω οτι το ξέρω το σύστημα, ό,τι λίγα έχω δει και όσο το καταλαβαίνω... Αν θες γράψε χοντρικά τι ακριβώς θα κάνεις ή στείλε κανένα λινκ.

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Υπερβολικά πολύπλοκο μου φαίνεται. Εγώ δεν θα το έκανα.
    Μακάρι να σου δουλέψει και να πας πολύ ψηλά.
    Oύτε εγώ. Μόνο αν ήμουν στο Ohio και με δέχονταν ο Louie Simmons στο gym του. Ωστόσο πολλές απο τις ιδέες του Louie ήδη τις κάνουμε όλοι μας. Aυτό για μένα είναι αρκετό.. Δεν είναι Westside, αλλά είναι conjugate/concurrent και αυτό αρκεί.
    Last edited by Achillezzz; Yesterday at 13:32.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 105kg
    Press: 82.5kg

  6. #636

    Default

    Ευχαριστω Βασιλη. Και εγω πειραματικα το κανω . Θα δειξει σε λιγο καιρο κατα ποσο θα μου δουλεψει.

  7. #637

    Default

    Axιλλεα αμα ειναι το βραδυ που θα γυρισω απο την δουλεια θα κατσω και θα γραψω αναλυτικα τι θα κανω.

  8. #638
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    388

    Default

    Δημητρη ειναι πολυ καλο το conjugate και θα σου αρεσει αρκετα απλα θελει αρκετο χρονο για να καταλαβεις ποιες ασκησεις δουλευουν σε εσενα δες αυτο το βιντεο ειναι σε στυλ conjugate αλλα πιο αποτελεσματικο για raw lifters εγω αυτο θα ακολουθησω μετα το προγραμμα που κανω τωρα

    https://www.youtube.com/watch?v=G1SYuO8XWRM

  9. #639
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    2,607

    Default

    Quote Originally Posted by Mariosko View Post
    Δημητρη ειναι πολυ καλο το conjugate και θα σου αρεσει αρκετα απλα θελει αρκετο χρονο για να καταλαβεις ποιες ασκησεις δουλευουν σε εσενα δες αυτο το βιντεο ειναι σε στυλ conjugate αλλα πιο αποτελεσματικο για raw lifters εγω αυτο θα ακολουθησω μετα το προγραμμα που κανω τωρα

    https://www.youtube.com/watch?v=G1SYuO8XWRM
    Απ΄τους καλύτερους utubers που υπάρχουν.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 105kg
    Press: 82.5kg

  10. #640
    Pumping Iron Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    355

    Default

    Νομίζω πως έχεις "βαρεθεί" λίγο την καθαρά powerlifterάδικη ρουτίνα του Rippeote και θες να αλλάξεις λίγο. Περίεργο δρόμο παίρνεις .

    Εγώ πάντως απ' τα λίγα που έχω δει σχετικά με το westside δεν μ'άρεσαν γενικά σαν ιδεολογία, γιατί περί αυτού πρόκειται αν δεν κάνω λάθος. Θα 'χει ενδιαφέρον πάντως το πως θα σου κάτσει.

  11. #641

    Default

    Μια μικρη εισαγωγη στην μεθοδο Westside barbell.

    Οι προπονησεις ειναι οι εξης :

    1)max effort lower body
    2) max effort upper body
    3) dynamic effort lower body
    4)dynamic effort upper body

    Στην max effort lower διαλεγουμε μια παραλλαγη του squat η του deadlift( πχ box squat, front squat, rack pulls κτλ) και δουλευουμε 8-12 σετ σε επαναληψεις 1-3.
    Σε καθε σετ ανεβαζουμε σταδιακα. Πχ 1ο σετ 40 κιλα, 2ο σετ 50 κιλα κτλ. ,Το διαλειμμα σε καθε σετ δεν θα πρεπει να ξεπερναει τα 5 λεπτα.
    Επειτα διαλεγουμε 3-4 συμπληρωματικες ασκησεις για το κατω σωμα και δουλευουμε σε μεγαλυτερο ευρος επαναληψεων ( repetition method).Το διάλειμμα πρεπει να ειναι 1-3 λεπτα. Στοχος των συμπληρωματικων ειναι να γυμνασουν τα πιο αδυναμα σημεια μας.


    Στην max effort upper διαλεγουμε μια παραλλαγη του bench press (πχ pin press, board press,incline press κτλ) και δουλευουμε παλι 8-12 σετ σε επαναληψεις 1-3. Σε καθε σετ επισης ανεβαζουμε και εδω τα κιλα σταδιακα. Επειτα διαλεγουμε 3-4 συμπληρωματικες ασκησεις για το ανω σωμα και δουλευουμε σε μεγαλυτερο ευρος επαναληψεων. Για τα διαλειμματα ισχυει οτι και παραπανω.

    Στην dynamic effort lower κανουμε την ιδια ασκηση που καναμε στην max effort lower αλλα στο 50-60% ,και την δουλευουμε εκρητκτικα για 10-12 σετ για 2 επαναληψεις. Το ιδανικο ειναι να χρησιμοποιησουμε σε αυτη την ασκηση bands η chains . Το διαλλειμα δεν θα πρεπει να ξεπερναει το 1 λεπτο αναμεσα στα σετ. Επειτα δουλευουμε παλι συμπληρωματικες ασκησεις.

    Στην dynamic effort upper κανουμε επισης την ιδια ασκηση που καναμε στην max effort upper, στο 50-60% για 8-10 σετ για 2 επαναληψεις. Και εδω προτεινετε η χρηση bands η chains, ενω το διαλειμμα θα πρεπει να παραμενει και εδω κατω απο 1 λεπτο. Στο τελος κανουμε μερικες συμπληρωματικες.

    Τελος, ο Louie Simmons προτεινει οι ασκησεις να εναλλασονται καθε βδομαδα για εμπειρους αθλητες ενω 2-3 βδομαδες για νεοτερους αθλητες.

    Ενα απλο προγραμμα που θα ακολουθησω εγω για τις επομενες 2-3 εβδομαδες ειναι το εξης :

    ME lower:

    1)Box squat 8-12 x1 -3
    2)Good mornings 4x8
    3) reverse back extension 4x10
    4)incline sit ups 5x10

    ME upper :

    1)pin bench press 8x 1-3
    2)dips 4x10
    3) lying triceps extension 4x10
    4) dumbell row 4χ10
    5)dumbell shrugs 4χ10

    DE lower :

    1) DE Box squat 10x2
    2)DE deadlift with bands 6-10 x 1-3
    3) box jumps 4x4
    4)leg curl 4x10
    5)cable standing crunch 5x10

    DE upper

    1) DE pin bench press 8X2
    2)incline db press 4x10
    3)seated row 4x10
    4)seated shoulder press 4x10
    5)hummer curl 4x10

  12. #642
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    918

    Default

    Καλή επιτυχία!
    Εγώ θα έλεγα να τσεκάρεις 1-2 φορές τον μήνα την προοδό σου σε SQ BP και DL.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  13. #643

    Default

    Ναι ανα 3 βδομαδες λεω βασικα να το κανω σιγουρα για να δω αν και οντως μου δουλευει.

  14. #644
    Pumping Iron Mariosko's Avatar
    Join Date
    11-01-15
    Posts
    388

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris_powerlifter View Post
    Μια μικρη εισαγωγη στην μεθοδο Westside barbell.

    Οι προπονησεις ειναι οι εξης :

    1)max effort lower body
    2) max effort upper body
    3) dynamic effort lower body
    4)dynamic effort upper body

    Στην max effort lower διαλεγουμε μια παραλλαγη του squat η του deadlift( πχ box squat, front squat, rack pulls κτλ) και δουλευουμε 8-12 σετ σε επαναληψεις 1-3.
    Σε καθε σετ ανεβαζουμε σταδιακα. Πχ 1ο σετ 40 κιλα, 2ο σετ 50 κιλα κτλ. ,Το διαλειμμα σε καθε σετ δεν θα πρεπει να ξεπερναει τα 5 λεπτα.
    Επειτα διαλεγουμε 3-4 συμπληρωματικες ασκησεις για το κατω σωμα και δουλευουμε σε μεγαλυτερο ευρος επαναληψεων ( repetition method).Το διάλειμμα πρεπει να ειναι 1-3 λεπτα. Στοχος των συμπληρωματικων ειναι να γυμνασουν τα πιο αδυναμα σημεια μας.


    Στην max effort upper διαλεγουμε μια παραλλαγη του bench press (πχ pin press, board press,incline press κτλ) και δουλευουμε παλι 8-12 σετ σε επαναληψεις 1-3. Σε καθε σετ επισης ανεβαζουμε και εδω τα κιλα σταδιακα. Επειτα διαλεγουμε 3-4 συμπληρωματικες ασκησεις για το ανω σωμα και δουλευουμε σε μεγαλυτερο ευρος επαναληψεων. Για τα διαλειμματα ισχυει οτι και παραπανω.

    Στην dynamic effort lower κανουμε την ιδια ασκηση που καναμε στην max effort lower αλλα στο 50-60% ,και την δουλευουμε εκρητκτικα για 10-12 σετ για 2 επαναληψεις. Το ιδανικο ειναι να χρησιμοποιησουμε σε αυτη την ασκηση bands η chains . Το διαλλειμα δεν θα πρεπει να ξεπερναει το 1 λεπτο αναμεσα στα σετ. Επειτα δουλευουμε παλι συμπληρωματικες ασκησεις.

    Στην dynamic effort upper κανουμε επισης την ιδια ασκηση που καναμε στην max effort upper, στο 50-60% για 8-10 σετ για 2 επαναληψεις. Και εδω προτεινετε η χρηση bands η chains, ενω το διαλειμμα θα πρεπει να παραμενει και εδω κατω απο 1 λεπτο. Στο τελος κανουμε μερικες συμπληρωματικες.

    Τελος, ο Louie Simmons προτεινει οι ασκησεις να εναλλασονται καθε βδομαδα για εμπειρους αθλητες ενω 2-3 βδομαδες για νεοτερους αθλητες.

    Ενα απλο προγραμμα που θα ακολουθησω εγω για τις επομενες 2-3 εβδομαδες ειναι το εξης :

    ME lower:

    1)Box squat 8-12 x1 -3
    2)Good mornings 4x8
    3) reverse back extension 4x10
    4)incline sit ups 5x10

    ME upper :

    1)pin bench press 8x 1-3
    2)dips 4x10
    3) lying triceps extension 4x10
    4) dumbell row 4χ10
    5)dumbell shrugs 4χ10

    DE lower :

    1) DE Box squat 10x2
    2)DE deadlift with bands 6-10 x 1-3
    3) box jumps 4x4
    4)leg curl 4x10
    5)cable standing crunch 5x10

    DE upper

    1) DE pin bench press 8X2
    2)incline db press 4x10
    3)seated row 4x10
    4)seated shoulder press 4x10
    5)hummer curl 4x10
    Δημητρη στο dynamic effort upper πρεπει να κανεις το κανονικο lift οχι παραλλαγη συγκεκριμενα ο louis προτεινει 9χ3 ξεκινοντας με close grip και ανα τρία σετ ανοιγεις την λαβη. Επισης για το dynamic lower δυο επαναληψεις ειναι στο squat και μια στα deadlift
    Εμενα γνωμη μου ειναι να κανεις το προγραμμα που σου ειπα πιο πανω αν κανεις το κανονικο θα χασεις λιγο επαφη με τα κανονικα lift και θα χασεις και σε τεχνικη

  15. #645

    Default

    Ευχαριστω για την διορθωση Μαριε. Θα το κοιταξω αναλυτικα και θα σου πω αν ειναι!!!

 

 
Page 22 of 22 FirstFirst ... 121819202122

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Powerlifting
    By alexxx in forum Powerlifting & Αρση Βαρών
    Replies: 20
    Last Post: 28-01-08, 23:56

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 13:51.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding