Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 26 of 26 FirstFirst ... 162223242526
Results 751 to 757 of 757
  1. #751
    Pumping Iron Down's Avatar
    Join Date
    21-08-16
    Posts
    396

    Default

    Δεν ξέρω ακριβώς τι προτείνεται στο westside αλλά τα goodmornings δεν είναι να τα κάνεις συνέχεια για πολύ καιρό. Μήπως να τα άλλαζες με hyperextensions και μόνο; Και αντί reverse hyperextension μπορείς να βάλεις planks.

    Επίσης αντί lever seated row θα προτιμούσα one arm dumbbell row, τα dumbell shoulder press είναι καλή ιδέα να τα κάνεις σε επικλινή πάγκο. Τέλος επειδή έχεις πολλές συμπληρωματικές για τρικέφαλα, θα άλλαζα μία με chest flyes, που είναι σηματική βοηθητική.

    Αν όλα αυτά δεν αλλάζουν την φιλοσοφία του προγραμμάτος βέβαια.

  2. #752
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    809

    Default

    2 ασκησεις για τρικεφαλα, 2 για πλατη, 1-2 για ωμους, και 1 για δικεφαλα , ειναι συνηθως οι συμληρωματικες. Για την κωπηλατικη με ενα χερι εχεις δικαιο θα το κανω. Τα ανοιγματα δεν με ψηνουν και πολυ, ισως βαλω και καμια πιεση επικληνη με βαρακια, θα το δω

  3. #753

    Default

    Τα ανοιγματα νομιζω οτι ειναι καλο να αποφευγονται ειδικα σε οσους κανουν βαριες ασκησεις.
    Εκτος του οτι δεν προσφερουν κατι ουσιαστικο,επιβαρυνουν την αρθρωση του ωμου σε μια καπως αφυσικη κινηση.
    Ειχα τραυματιστει παλιοτερα με αυτη την ασκηση και ο τοτε αθλητιατρος μου ,με μεγαλη εμπειρια στα βαρη,μου εκανε ολοκληρη αναλυση της φορτισης που υφισταται ο ωμος.
    Αυτη η ασκηση οπως και η ορθια κωπηλατικη κανουν πιο πολυ ζημια παρα καλο

  4. #754
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    809

    Default

    Ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες, δεν το γνωριζα. Αν και νομιζω στην σωματοδομηση θα παιζει καποιο ρολο γιατι ειναι απο τις γνωστες ασκησεις αλλα δεν πιστευω πως εχει carry over στον παγκο.

  5. #755

    Default

    ......στην προσπαθεια να βρουν ασκησεις για να ¨χτυπανε ¨ και καλα το μυ απο διαφορετικες γωνιες ,εχουν γινει αρκετα λαθη που δυστυχως συνεχιζονται.........ασκησεις απο τη φυση τους λαθος,που δεν εχει να κανει με τη σωστη η οχι εκτελεση τους .
    ...οπως και οι οπισθολαιμιες πιεσεις για παραδειγμα,η τα σκουωτ με τακακια πισω στις φτερνες....η στο Σμιθ
    ......εχει κι αλλες ο καταλογος αλλα καλυτερα να μην το συνεχισω ,για ευνοητους λογους!!

  6. #756
    Senior Bodybuilder anna_lou's Avatar
    Join Date
    01-02-11
    Location
    Φραπεδούπολη
    Posts
    4,285

    Default

    Καλημέρα. Βέβαια παίει ρόλο γιατί εκτελείς μια άσκηση κ τι φορτία χρεισιμοποιείς. Στα ανοίγματα με αλτηρες πολλά άτομα πέρνουν βαρυτερους αλτήρες από ότι πρέπει. Και διαφωνό με το σμίθ και τα τακάκια κάτω από τις φτέρνες. Το σμίθ άμα ξέρεις να το λειτουργείς. ΠΧ εγώ έχω θέμα μ τον έναν ώμου που σταδιακά θα βελτιωθεί οπότε το σμίθ με βολεύει ωστε να μην έχω θέμα στηριξης της μπάρα, ο νούς μου είναι στον ώμο μου και όχι στην εκτέλεση της άσκησης. Τα τακάκια πίστεψε με αν εχει κάποιος θέμα με ισχύα ή κάποιο θέμα με το γαστροκνήμιο βοηθάνε πολύ.
    Γνώμη μου είναι δεν υάρχει καλή και κακή άσκηση αλλά λάθος φορτία και λάθος εκτελέσεις.
    Επιτρέπεται να πέσεις αλλά επιβάλλεται να σηκωθεις! Σήκω καλέ!!!
    Άθελα σου με έβαλες να σου ορκιστώ πως θα τα καταφέρω και πισωγύρισμα δεν θα κάνω...άθελα σου με πείσμωσες ακόμη ποιο πολύ! Το χαμόγελο σου δεν θα το σβήσω ποτέ από τη καρδιά μου!!!

  7. #757

    Default

    Σεβομαι την αποψη σου anna_lou,αλλα διαφωνω....κυριως για το Σμιθ
    Σιγουρα υπαρχουν πολλες αναλυσεις,μελετες που υποστηριζουν αντιθετες αποψεις και σιγουρα υπαρχεις πολυς κοσμος που εχει τραυματιστει απο πολλες ασκησεις,απο λαθος εκτελεση κ.λ.π
    Ασκησεις ομως που ,πολυ χοντρικα θα το πω,δεν ειναι στο ευρος κινησης μια αρθρωσης ειναι επιφοβες
    Τα τακακια στα σκουωτ μπορει να βοηθανε οσους εχουν προβληματα στο γαστροκνημιο αλλα επιβαρυνουν αρκετα τα γονατα
    Θα συμφωνησω φυσικα σε αυτο που γραφεις και που ισχυει παντου οτι η λαθος εκτελεση δημιουργει θεματα.
    Προσωπικα μπορει στο παρελθον να σηκωνα πολυ βαρος και μαλιστα σε ασκησεις αρσης βαρων,που ο κοσμος θεωρει επιφοβες αλλα οι περισσοτεροι τραυματισμοι που ειχα ηταν απο ασκησεις απομονωσης
    Οι ζημιες επισης δεν φαινονται αμεσα,σε βαθος χρονου φαινεται η ζημια.
    Το σημαντικοτερο δε προβλημα που παρατηρηται σε γυμναστηρια ειναι αρχαριοι να κανουν πραγματικα οτι βλεπουν στο youtube η οτι θα τους πει ο ταδε γυμναστης,χωρις να εστιαζουν στα βασικα.
    Στο παρον thread επισης συζηταμε κυριως για τις επιβαρυνσεις που υφιστανται αθλητες δυναμης,powerlifting.....που φορτωνονται με πολλα κιλα σε βασικες ασκησεις,μια ασκηση οπως τα ανοιγματα η τα leg extensions για παραδειγμα δεν εχουν να προσφερουν τιποτα.
    Καλημερα
    Last edited by Mikelangelo; Today at 10:42.

 

 
Page 26 of 26 FirstFirst ... 162223242526

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Powerlifting
    By alexxx in forum Powerlifting & Αρση Βαρών
    Replies: 20
    Last Post: 28-01-08, 23:56

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 23:08.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding