Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 33 of 33 FirstFirst ... 232930313233
Results 961 to 977 of 977
  1. #961
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Ευχαριστω φιλε. το ελπιζω.

  2. #962
    Junior Bodybuilder Mikelangelo's Avatar
    Join Date
    01-05-18
    Posts
    136

    Default

    Οι προσαγωγοι Δημητρη ειναι αδυναμοι μυες τραυματιζονται ευκολα και αναρρωνουν πολυ δυσκολα,κατι αναλογο ειχα παθει κι εγω πριν ενα μηνα.....και στο ζεσταμα μαλιστα
    Εκτος απο τον προσαγωγο ειχα τραυματισει και τον λαγονοψοιτη..........το αντιμετωπισα κανοντας ποδηλατο μονο για μια βδομαδα και τελειωσα και ενα σωληναριο ...biofreeze


    Εκτος απο τα σκουωτ πους τους ζοριζουν αρκετα και ειδικα οταν ειναι πολυ ανοιχτα τα ποδια.....ζοριζονται και απο τα leg raises η απο λαθος στα ...ροκανισματα

    Περαστικα σου ευχομαι

  3. #963
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,023

    Default

    Συμβαινουν αυτα.

    Νομιζω το καλυτερο που μπορεις να κανεις σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να φορτωσεις οσα κιλα αντεχεις, κι ας ειναι σκετη μπαρα που λεει ο λογος, και να κανεις με αυτα. Αφου εβγαλες ολοκληρη προπονηση με μηχανηματα μη μασας.
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 120kg
    Press: 82.5kg

  4. #964
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Ελπιζω να μην μου παρει μια εβδομαδα..:P Ευχαριστω!!!

  5. #965
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Αχιλλεα για το ανω σωμα εκανα προπονηση..ακομα και λιγο leg ext που δοκιμασα με πονουσε και ειπα να μην το κανω χειροτερο..Βλεπω εισαι της ομοιοπαθητικης

  6. #966
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,023

    Default

    ΑΑΑ σορυ δεν καταλαβα! Ε παλι, μια προπονηση ειναι μια προπονηση..

    Οχι ρε ποια ομοιοπαθητικη; Δυτικη fucking ιατρικη!

    Απλα ακουγα τον Feigenbaum, τον Baraki κλπ απο Barbell Medicine να λενε οτι οταν εχεις καποιο μικροτραυματισμο στον μυ πρεπει να συνεχισεις να τον δουλευεις οσο μπορεις μεχρι να επουλωθει. Το ιδιο κανει και το Starr rehab model για θλασεις (5x20 με λιγα κιλα και καθε φορα αυξανεις).
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 120kg
    Press: 82.5kg

  7. #967
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Ααα τωρα καταλαβα , το εχω διαβασει και εγω αυτο που λες...Λες να παω αυριο να κανω πολυ ελαφρια 5χ20 η εστω bodyweight κα να φυγω? Η θα γινω χειροτερα?
    Βασικα θα δω και πως θα παει..Καμια voltaren θα βοηθησει.
    Last edited by dimitris_powerlifter; 21-09-18 at 23:37.

  8. #968
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,023

    Default

    Οχι οχι, αυτα ειναι για θλασεις. Μη μασας, απλα συνεχισε το προγραμμα σου και δες πως θα παει. Καμια βολταρεν, ναι.
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 180kg
    Deadlift: 200kg
    Bench Press: 120kg
    Press: 82.5kg

  9. #969
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Οκ, ευχαριστω φιλε!!!!!

  10. #970
    Junior Bodybuilder Mikelangelo's Avatar
    Join Date
    01-05-18
    Posts
    136

    Default

    Δημητρη θα συμφωνησω με τον Αχιλλεα,αν ειναι ενα τραβηγμα τοτε καλο ειναι να συνεχισεις πολυ ελαφρυα,κατι σαν ενεργητικη αποθεραπεια,οπως συστηνουν και οι ορθοπεδικοι και αθλητιατροι.
    Η λογικη ειναι οτι στελνεις πιο πολυ αιμα στο σημειο και επιταχυνεται καπως η επουλωση,η πληρης αποχη ειναι μονο σε περιπτωση που εχει κανει φλεγμονη το σημειο και δεν μπορεις ουτε να το κουνησεις καλα καλα.
    Η εβδομαδα ειναι κατι σχετικο που σου εγραψα παραπανω,ειναι συναρτηση της σοβαροτητας του τραυματισμου,της φυσικης κατασταση ,της ηλικιας κ.λ.π

    Η biofreeze που σου εγραψα δεν ειναι θερμαντικη ,αυτες κανουν μονο για φλεγμονες
    Ειναι ενα gel που παγωνει ουσιαστικα το σημειο,στην περιπτωση σου χρειαζεται κρυο και οχι ζεστο

  11. #971
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Καλημερα. Την γνωριζω την αλοιφη που λες .Εννοειται πως δεν θα χασω προπονηση, ηδη σημερα ειμαι καπως καλυτερα γιατι το βραδυ εβαλα και voltaren. Δευτερα θα κανω παγκο, και την Τριτη που εχω squat θα δω πως θα παει.

  12. #972
    Junior Bodybuilder Mikelangelo's Avatar
    Join Date
    01-05-18
    Posts
    136

    Default

    .....καλη επιτυχια Δημητρη

  13. #973
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Eυχαριστω για τις συμβουλες φιλε,θα ποσταρω απο Δευτερα πως πηγε!

  14. #974
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    228

    Default

    Την επόμενη φορά που θα κάνεις τράβηγμα, μη το κάνεις διατάσεις και εσύ Αν κάτι είναι μισο-κομμένο γιατί να το αποτελειώσεις...?

    Θα σου πω τι έχει βοηθήσει εμένα όταν έκανα τράβηγμα τόσο κακό που δεν μπορούσα να περπατήσω σπίτι...

    1. Foam roller. Και πάνω στο τράβηγμα και στα trigger point, με τη πλευρά που έχει τα εξογκώματα. Εγώ έχω αυτό https://www.xtr.gr/el/hollow-foam-roller-12126.html
    2. Μαγνήσιο. Εχω δει θαύματα με 500-750mg/ ημέρα
    3. Πάγος για να περιορισεις τη φλεγμονή
    4. Υπνος-φαγητό

    Θα έλεγα να περιμένεις μέχρι να κάνεις bodyweight squat με ανοιχτά πόδια χωρίς καμία ενόχληση + 2-3 μέρες εκτός μετά από αυτό και μετά να μπεις...
    Με 1 εβδομάδα εκτός δεν θα πάθεις κάτι...

    Περαστικά και σιδερένιος

  15. #975
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Ευχαριστω πολυ Κωνσταντινα, θα τα δοκιμασω ολα! Για το μαγνησιο δεν το ηξερα..Χρησιμοποιω μονο συμπληρωμα για τις αρθρωσεις αλλα δεν ξερω αν εχει καποια σχεση.

  16. #976
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    228

    Default

    Quote Originally Posted by dimitris_powerlifter View Post
    Ευχαριστω πολυ Κωνσταντινα, θα τα δοκιμασω ολα! Για το μαγνησιο δεν το ηξερα..Χρησιμοποιω μονο συμπληρωμα για τις αρθρωσεις αλλα δεν ξερω αν εχει καποια σχεση.
    Δε νομίζω να έχει μαγνήσιο μέσα, πιθανότατα να είναι μόνο γλυκοζαμίνη-χονδροιτίνη-MSM.

    Δοκίμασε και μαγνήσιο, αν το παίρνεις καθημερινά προφανώς θα βάλεις μικρότερη δόση.

    Τι λεει σήμερα ο προσαγωγός?

  17. #977
    Advanced Bodybuilder dimitris_powerlifter's Avatar
    Join Date
    29-06-17
    Posts
    1,017

    Default

    Πολυ καλυτερα ηδη, επιασε τοπο το foam roller, o παγος και η βολταρεν Καμια σχεση με προχθες.

 

 
Page 33 of 33 FirstFirst ... 232930313233

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Powerlifting
    By alexxx in forum Powerlifting & Αρση Βαρών
    Replies: 20
    Last Post: 28-01-08, 23:56

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 09:34.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding