Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    New Bodybuilder
    Join Date
    01-11-17
    Posts
    2

    Default Βοήθεια με απώλεια βάρους

    Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,
    Είμαι (πλέον)φοιτητής
    1.85,95κιλά,19 χρονών.

    Έκανα ποδηλασία δρόμου απ το 2012-2015,μέχρι περίπου τα 17 μου δηλαδή.Μετά μπαίνοντας στο λύκειο τα παράτησα + μειωμένος χρόνος + έξοδοι έχω φτάσει σήμερα στο σημείο που περιγράφω παραπάνω.Γενικα σε αυτό το κενό δε γυμνάστηκα καθόλου.Κυρίως έχω ''κακό'' βάρος στον κορμό στήθος,κοιλιά κλπ.Τα κιλά κυρίως έχουν δημιουργηθεί απο αλκοόλ.

    Τις τελευταίες 20-25 μέρες που μετακόμισα Αθήνα έβαλα τον εαυτό μου στη διαδικασία της άσκησης.Περπατάω γύρω στο 1.5κμ καθημερινά (μετρο,υποχρεώσεις,σχολή κλπ) αλλά έχω αρχίσει και το γυμναστήριο κάνοντας 10λ διάδρομο σταθερά στα 7.5κμ,όλες τις μυικές ομάδες άσκηση στα όργανα και στο τέλος άλλα 10 λεπτά διάδρομο..
    Επίσης προτιμώ να φάω μία σαλάτα με κοτόπουλο πχ παρά ένα πιτόγυρο η κάτι άλλο όταν βγαίνω έξω,έχω κόψει τα τηγανητά και η μόνη ''κατάχρηση'' που μπορώ να πω ότι κάνω είναι να πίνω την παρασκευή 1-2 ποτά (βότκα σκέτη)

    Το θέμα μου κυρίως είναι η κοιλιά η οποία είναι σαν 65άρι συνταξιούχου δυστυχώς...Στο γυμναστήριο πάω 3 φορές την εβδομάδα και για να πεισμώσω περισσότερο έκανα απευθείας 6μηνη εγγραφή.Η ημέρα μου βγαίνει το πρωί με ένα μήλο,ένα εσπρέσο διπλό και αργότερα μια σαλάτα με κοτόπουλο και τυράκι (12 ωρα).στις 3 που γυρίζω σπίτι ξεκουράζομαι και το απόγευμα πριν πάω γυμναστήριο τρώω λιγα κράνμπερυ και όταν γυρίσω ένα μήλο και μια μπανάνα με λίγο γιαούρτι.

    Το θέμα είναι ότι στον περίπου ένα αυτό μήνα,μιας και με ''καθιστική ζωή'' και κακη διατροφή παρέμενα σταθερός στα κιλά μου ΠΡΙΝ ΔΕΝ έχω δει καμία διαφορά στο σώμα μου πέραν 2 κιλών που δε φαίνονται πουθενά στο σώμα μου.Το γυμναστήριο μου παρέχει και 1 ραντεβού με διαιτολόγο το οποίο θα κλείσω μεσα στην εβδομάδα..