Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 61 to 90 of 175
  1. #61
    Forum Team Mazda 6's Avatar
    Join Date
    18-02-06
    Location
    Chania, Crete, Greece.
    Posts
    18,915

    Default

    Προτείνω να σηκώνεις τους αγκώνες σου λίγο ψηλότερα και να κλείνεις τους πήχεις σου λίγο περισσότερο, ώστε να σου βγαίνει καλύτερα η πόζα.

    Καλή προπόνηση!!!
    Άχι και χιόνι να 'μουνα στα όρη του Αλικάμπου,
    να λιώνω να ποτίζουνται τα λούλουδα του κάμπου...

    Αλίκαμπος, Αποκόρωνας, Χανιά, Κρήτη!!!

  2. #62
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    GreenBill και Mazda6 σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο

  3. #63
    Pumping Iron psonara0's Avatar
    Join Date
    17-04-15
    Location
    αμαλιαδα
    Posts
    386

    Default

    Κωνσταντινα μου μ αρεσουν πολυ οι φωτο σου.η πρωτη μου θυμιζει περιοδικο.τελεια.στη δευτερη διακρινω μυικοτητα σχηματα..μπραβο.η δουλεια φαινεται στο αποτελεσμα!

  4. #64
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by psonara0 View Post
    Κωνσταντινα μου μ αρεσουν πολυ οι φωτο σου.η πρωτη μου θυμιζει περιοδικο.τελεια.στη δευτερη διακρινω μυικοτητα σχηματα..μπραβο.η δουλεια φαινεται στο αποτελεσμα!
    Thank you!

  5. #65
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    24135286_1704375312905794_391513837_n.jpg Όταν έχουν καταλάβει ότι τρως μόνο τα δικά σου και προσπαθούν να σε κάνουν να ζηλέψεις την τυρόπιτα.

  6. #66

    Default

    Γειά σου Κωνσταντίνα. Πέρασα να σου πω ένα γειά, κι κυρίως ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθειά σου, που φαίνεται στις φωτογραφίες.
    Καλή συνέχεια κοπέλα μου, κι άστους να τρώνε τυροπιτούλες όλα αυτά μόνο λίπος γίνονται κι όταν περνάνε τα χρόνια τα βρίσκεις μπροστά σου.
    Και πάλι μπράβο κοπέλα μου.

  7. #67
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,121

    Default

    ένα μπράβο και από μένα Κωνσταντίνα ! έχεις πολύ καλό σώμα που πολλές θα ζήλευαν, για να το έχουν!
    κάθε επιτυχία εύχομαι στους στόχους και στα όνειρα που έχεις

  8. #68
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Κατερίνα και Δήμητρα σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλά μυικά κέρδη μας εύχομαι όλες μας

  9. #69
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Mini update
    Η διατροφή συνεχίζει ως έχει, ενώ οι προπονήσεις (μιας και ήμουν στις συγκεκριμένες μέρες του μήνα και είχα πάρει και αρκετά ΜΣΑΦ) έγιναν αρκετά πιο ελαφριές.
    Πλέον τα τελευταία γεύματα της μέρας τα τρώω με το ζόρι γιατί δεν πεινάω και είναι αρκετά μεγάλος ο όγκος τους, ίσως να τα χωρίσω και να βάλω ενα ακόμη γεύμα.
    Αυτά από εμένα, καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους!

  10. #70
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Exclamation Πόδια

    Σιγά σιγά μπαίνω πάλι στο ρυθμό του γυμναστηρίου, γίνονται προπονήσεις και γεύματα με συνέπεια και χαζοφαίνονται και λίγα σχήματα.Από αερόβιο είμαι στα 2-3 x 30min την εβδομάδα (γρήγορο περπάτημα). Οι προπονήσεις με βάρη αλλάζουν κάθε φορά και για να μην βαριέμαι και για να βλέπω ποιες ασκήσεις μπορεί και ποιες δεν μπορεί να κάνει το πόδι. Στα αρνητικά είναι ότι το πόδι που δεν έχει τον χιαστό με δυσκολεύει και να κάνω σύσπαση στον τετρακέφαλο αλλά και να νιώθω την άσκηση που κάνω. Οπότε έχω να βελτιώσω και αυτό εκτός των άλλων. Time to grow!

    Σχόλια και tips είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτα!
    Last edited by Konstantina91; 06-12-17 at 19:58.

  11. #71
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Καλημέρα χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!
    Προπονητικά πάνω κάτω τα ιδια, διατροφικά ανέβασα υδατάνθρακα σε 2 γευματα ώστε να πατάω τις 2100 θερμιδες. Αεροβια 3x 30 min. / εβδομαδα.
    Και μια απο πόδια.
    DSC_0010 a.jpg

  12. #72
    Senior Bodybuilder
    Join Date
    01-01-14
    Location
    Θεσσαλονίκη
    Posts
    3,121

    Default

    Καλή χρονιά ! Πολύ καλή εικόνα ποδιών! keep lifting

  13. #73
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default Update

    Ενα update μετά από πολύ καιρό, έχω σταθεροποιηθεί στα 63 κιλά και προσπαθώ να ανεβάσω κάποια σημεία του σώματος μου που θέλουν δουλειά, (πχ, κατω πλάτη, μηριαία δικέφαλα κτλ) Γράμμωση δεν θα κάνω φέτος, επειδή πιστεύω πως μου λείπει ακόμη πολλή μυική μάζα, οπότε δεν έχω τί να γραμμώσω.

    Μια ενδεικτική διατροφή που κάνω τους τελευταίους μήνες
    Γεύμα 1: 2 αυγά ολόκληρα, 3 ασπράδια, 70γρ βρώμη, 100ml γάλα αμυγδάλου
    Γεύμα 2 : 110γρ κότα, 200γρ πατάτα και ένα μήλο ή πορτοκάλι
    Γεύμα 3: 100gr μοσχαρίσιος κιμάς αλιπος, 75γρ ρυζι μπασμάτι (ζυγιση ωμό) , σαλάτα
    Γεύμα 4 : (μεταπροπονητικό) 1,5 σκουπ whey
    Γεύμα 5: 130gr κότα , 75ρυζι μπασματι (ζυγισμένο ωμό), σαλάτα

    (εννοείται υπάρχουν αλλαγές και το κόκκινο κρέας αλλάζει με κοτόπουλο, αυγά, ψαρι)

    Προπονήσεις με βάρη 5/εβδομάδα και 3 x 30min αερόβια μεταπροπονητικά
    Φωτογραφίες απο 15/1/2018 και μακάρι οι επόμενες να έχουν βελτίωση χαμηλά στη πλάτη29432348_1822454444431213_8776170966729359360_n.jpg29356353_1822454647764526_691513820832595968_n.jpg

    Οποιαδήποτε πρόταση για διατροφή ή παρατήρηση για τις φωτογραφίες καλοδεχούμενη!

  14. #74
    Senior Bodybuilder lary2332's Avatar
    Join Date
    30-07-11
    Location
    ΑΘΗΝΑ
    Posts
    2,507

    Default

    ειδα τις φοτο σου ..μπραβο βρε κοριτσι παρα πολυ καλη!! εισαι προχωρημενη!!
    οτι φτιαχνεται δυσκολα χαλαει και δυσκολα!!!!!

  15. #75
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    918

    Default

    Νομίζω για μη αγωνιστική είσαι απολύτως άψογη.
    Τώρα, αν θέλεις να ανέβεις στη σκήνη μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  16. #76
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Lary2332 και Vass17 σας ευχαριστω πολύ και τους δυο! Βασίλη, ως μη αγωνιστική λοιπόν θα έλεγες να μην αυξήσω μυικότητα? Να δουλέψω μόνο συγκεκριμένα σημεία πχ?
    Last edited by Konstantina91; 26-03-18 at 20:04.

  17. #77
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    918

    Default

    Εφόσον δεν θέλεις να μπεις στην διαδικασία των αγώνων, προσωπικά δεν βλέπω γιατί να αυξήσεις πολύ τη μυική σου μάζα.
    Έχοντας φτιάξει ένα ωραίο και δυνατό natural σώμα, έχεις την πολυτέλεια να δουλέψεις μόνο τις λεπτομέρειες.
    Προπονήσου πλέον με γνώμονα τα aesthetics και την εικόνα του καθρέφτη, όχι με ποσοστά λίπους και μυικά κιλά.
    Φάε ισοθερμιδικά για αρκετούς μήνες και προπονήσου σκληρά και νομίζω θα πιάσεις το τέλειο.
    Σήμερα θα κάνω εκείνο που δεν κάνουν οι υπόλοιποι, ώστε αύριο να μπορώ εκείνο που δεν θα μπορούν.


    Pendlay: My best athletes are in the gym twice a day, every day, and every single workout they're working their hips, their backs, and their legs.

  18. #78
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by Vass17 View Post
    Φάε ισοθερμιδικά για αρκετούς μήνες και προπονήσου σκληρά
    Έτσι ακριβώς θ κάνω! ευχαριστώ

  19. #79
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    BeFunky Collage - Αντίγραφο.jpg
    Transformation από το '16 στο '17. Μετά το καλοκαίρι του 2016 είχα ήδη γυμναστεί με βάρη για περίπου 8 μήνες και έκανα διατροφή, είχα βάλει εύκολα τα πρώτα κιλά (noob gains! ) και είχα βελτιώσει σημαντικά τα πόδια μου. Ωστόσο δεν αναγνώριζα στον εαυτό μου ότι κάνει πρόοδο, κάθε φορά που με έβλεπα στον καθρέφτη νόμιζα μένω στάσιμη.
    Μακάρι να είχα φωτο πως ήμουν πριν ξεκινήσω το γυμναστήριο....

  20. #80
    Pumping Iron jesueah's Avatar
    Join Date
    09-05-14
    Location
    Αθήνα
    Posts
    666

    Default

    Μπράβο, έχει γίνει σοβαρή δουλίτσα και φαίνεται!!
    Being negative and lazy is a disease that leads to pain,hardship,depression,poor health and failure.
    Be proactive and give a damn to achieve success!

    P.H.


    Some days it's not about health or good looking... It's just therapy!!

  21. #81
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by jesueah View Post
    Μπράβο, έχει γίνει σοβαρή δουλίτσα και φαίνεται!!
    Όσο γινότανε και με τα γόνατα ναι, φάνηκε διαφορά !


    Ερώτηση : έχει νόημα να μου πάρω Knee sleeves ή Knee Wraps για εξτρα στήριξη στα γόνατα??

  22. #82
    Pumping Iron jesueah's Avatar
    Join Date
    09-05-14
    Location
    Αθήνα
    Posts
    666

    Default

    Επειδή έβλεπα το λογκ σου,θυμαμαι που ειχες πει οτι εχεις ενα θεμα με τα γονατα. Τωρα εχει περασει? Αν,ναι και επιπλεον δεν παιζεις ποδια κατω απο 6 επαναληψεις,πιστευω δε σου χρειαζονται.
    Being negative and lazy is a disease that leads to pain,hardship,depression,poor health and failure.
    Be proactive and give a damn to achieve success!

    P.H.


    Some days it's not about health or good looking... It's just therapy!!

  23. #83
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by jesueah View Post
    Επειδή έβλεπα το λογκ σου,θυμαμαι που ειχες πει οτι εχεις ενα θεμα με τα γονατα. Τωρα εχει περασει? Αν,ναι και επιπλεον δεν παιζεις ποδια κατω απο 6 επαναληψεις,πιστευω δε σου χρειαζονται.
    Είναι από τα προβλήματα που θέλουν επέμβαση, χρήμα και τρέξιμο σε θεραπείες... γι' αυτό (κακώς) καθυστερώ να το φτιάξω. Οσο κρατάω τον τετρακέφαλο δυνατό είναι και το γόνατο σταθερο όμως.
    Γενικά δεν χρησιμοποιώ τίποτα απο Gear και έλεγα να κάνω τα ψώνια μου . Αν τα Knee sleeves μου κρατανε το γονατο ζεστο σίγουρα θα είναι ενα συν, αλλα από την άλλη σκεφτομαι
    1. αν η επιγονατίδα θα πιέζεται μεσα περισσότερο από όσο θελω
    2. αν η έξτρα στήριξη τελικά κάνει κάνει κακό επειδή θα δυναμώνουν λιγότερο οι υπόλοιποι σύνδεσμοι

    Οσο για τα ρεπς, πεφτω και κάτω απο 6 ναι

  24. #84
    Pumping Iron jesueah's Avatar
    Join Date
    09-05-14
    Location
    Αθήνα
    Posts
    666

    Default

    Ε τοτε παρε καλυτερα και τα χρησιμοποιεις μονο οταν νιωθεις και ζοριζουν τα κιλα. Δε θα τα χρησιμοποιεις σε ολα τα σετ και σε ολες τις ασκησεις,οποτε εισαι καλυμμένη για το 2. που λες.
    Being negative and lazy is a disease that leads to pain,hardship,depression,poor health and failure.
    Be proactive and give a damn to achieve success!

    P.H.


    Some days it's not about health or good looking... It's just therapy!!

  25. #85
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Ετσι θα κάνω τότε, θα μου πάρω ένα ζευγάρι rehband για αρχή. Να κάνω μια δοκιμή και ελπίζω να μην κλαίω τα 60ευρώ

  26. #86
    New Member zodiac killer's Avatar
    Join Date
    27-05-17
    Location
    ilion athens
    Posts
    15

    Default

    τα πόδια σου είναι σε καλή κατάσταση όσο αφορά την μάζα στους μηρούς , θέλεις λίγο δουλειά στις γάμπες ! , ώστε να έχεις συμμετρία

  27. #87
    Pumping Iron jesueah's Avatar
    Join Date
    09-05-14
    Location
    Αθήνα
    Posts
    666

    Default

    Quote Originally Posted by Konstantina91 View Post
    Ετσι θα κάνω τότε, θα μου πάρω ένα ζευγάρι rehband για αρχή. Να κάνω μια δοκιμή και ελπίζω να μην κλαίω τα 60ευρώ

    Τα knee sleeves, τα βάζεις απ την αρχή της προπόνησης, ενώ τα knee wraps τα βάζεις στα βαριά σετ. Πολύ καλές κριτικές έχουν αυτά που έγραψες.
    Being negative and lazy is a disease that leads to pain,hardship,depression,poor health and failure.
    Be proactive and give a damn to achieve success!

    P.H.


    Some days it's not about health or good looking... It's just therapy!!

  28. #88
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by zodiac killer View Post
    τα πόδια σου είναι σε καλή κατάσταση όσο αφορά την μάζα στους μηρούς , θέλεις λίγο δουλειά στις γάμπες ! , ώστε να έχεις συμμετρία
    Ναι, έχεις δίκιο, θα ανεβάσω λιγο γάμπες !

  29. #89
    Junior Bodybuilder Konstantina91's Avatar
    Join Date
    23-01-14
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by jesueah View Post
    Τα knee sleeves, τα βάζεις απ την αρχή της προπόνησης, ενώ τα knee wraps τα βάζεις στα βαριά σετ. Πολύ καλές κριτικές έχουν αυτά που έγραψες.
    έγινε μου έχω παραγγείλει και τα περιμένω

  30. #90
    Pumping Iron cano's Avatar
    Join Date
    30-08-06
    Location
    athens.
    Posts
    404

    Default

    Εγω παλι μια χαρα συμμετρια βλεπω, τουλαχιστον οσο φαινεταιαπο το πλαι..

 

 
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Similar Threads

  1. !konstantina! - My log :D
    By !konstantina! in forum Logs & Photos Γυναικών Forum
    Replies: 15
    Last Post: 07-06-17, 00:27

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 13:50.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding