Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Results 1 to 10 of 10
  1. #1

    Default Σπάσιμο Μύτης - Πολεμικές Τέχνες

    Καλησπερίζω.Ασχολούμαι με το kickboxing και ετοιμάζομαι να αρχίσω να κατεβαίνω στους αγώνες.Τη προηγούμενη βδομάδα σε ένα ψιλοδυνατό σπάρινγκ έκανε κρακ η μύτη και αρχισε να τρέχει αρκετό αίμα.Παρατήρησα ότι το κοκαλάκι ψιλοκουνιότανε.Σήμερα έκανα πάλι σπάρινγκ,και με το που εφαγα ένα μέτριας δύναμης χτύπημα την άκουσα άσχημα και ετρεξε πάλι αρκετο αίμαι.Βλακεία μου βέβαια γιατι δεν είχα αναρρώσει απο τη προηγούμενη βδομάδα.Παρατήρησα οτί το κόκαλο κουνιέται ακόμα πιο πολύ.Τη μυτούλα μου δε τη λες και μικρή να σημειώσω! Δεν είμαι αρχάριος,απλά όταν ασχολούμουν και πιο παλιά ήμουν 70 κιλά,ενώ τώρα 90, που σημαίνει πιο δυνατά χτυπήματα στη κατηγορία μου,άρα πιο πολλές πιθανότητες να γίνει το κακό.Ποια είναι η εμπειρία σας;Η μύτη μου όταν αναρρώσει τελείως θα είναι πιο "ανθεκτική" σε χτυπήματα,η αντιθέτως θα ανοίγει πιο εύκολα,μέχρι να σπάσει τελείως;Υπάρχουν ιατρικές λύσεις,οι οποίες θα σε απαλλάξουν απο αυτό το θέμα;Εχω ακούσει κάτι για καυτηριασμό.Ξερει κανείς τιποτα?Ευχαριστω!

  2. #2
    Pumping Iron GreenBill's Avatar
    Join Date
    29-11-11
    Posts
    567

    Default

    Έχω κάνει καυτηριασμό 2 φορές αλλά όχι λόγω σπασίματος αλλά γιατί κάποια αγγεία στη μύτη είχαν αποδυναμωθεί και άνοιγε με το που την φύσαγα. Το θέμα το είχα από μικρός.

    Δεν είναι κάτι τρομερό αλλά όχι και εύκολο καθώς μου έκαναν ένεση τοπικής αναισθησίας μέσα στη μύτη. Και αν τα αγγεία είναι ερεθισμένα ακόμα και γεμάτα αίμα δεν είναι και εύκολο για τον γιατρό να διακρίνει ποια έχουν το πρόβλημα και να τα καυτηριάσει...

    Φίλε μου το άθλημα το έχω κάνει στα εφηβικά μου χρόνια και δεν υπάρχει περίπτωση να μη χτυπάς συνέχεια τη μύτη σου

    Το κοκαλάκι μπορεί να μην δέσει και ποτέ για αυτό να πας σε ένα γιατρό να κάνεις ακτινογραφία και ότι χρειάζεται γιατί δεν ξέρεις πως μπορεί να εξελιχθεί.