Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

View Poll Results: σε αρχαριο με στοχο την δυναμη και μετα την μυικη μαζα τι προγραμμα ειναι καλο?

Voters
16. You may not vote on this poll
  • full body

    11 68.75%
  • spilt

    5 31.25%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 42 of 42
  1. #31
    Junior Bodybuilder Mikelangelo's Avatar
    Join Date
    01-05-18
    Posts
    216

    Default

    .....δεν κουραζεις κανενα,να βοηθησουμε θελουμε οπως και οσο μπορει ο καθενας.
    Το προβλημα στη δικη σου περιπτωση ειναι οτι υπεραναλυεις το θεμα θεωρητικα,εκει φτανεις ευκολα σε τοιχο και μπερδευεσαι,ξεκινα και στη πορεια βλεπεις τι κανεις,δεν υπαρχουν μαγικα προγραμματα φορμουλες,συμπληρωματα....τα προγραμματα δουλευουν οταν δουλευεις εσυ σωστα και μεθοδικα
    Επισης πρεπει να ξεκαθαρισουμε δυο καπως αντιθετα πραγματα.
    Οσοι ακολουθουν προγραμματα δυναμης ,οσοι ενδιαφερονται καταρχην να δυναμωσουν,να βελτιωθουν αθλητικα ,δεν ειναι προτεραιοτητα τους η εμφανιση και το πως δειχνουν στο καθρεπτη.....σιγουρα βελτιωνεσαι και αισθητικα,αν ακολουθεις προσεγμενη διατροφη αλλα δεν ειναι προτεραιοτητα αυτο.
    Εσυ βλεπω οτι θελεις να βελτιωσεις κυριως και την εμφανιση σου και ειναι απολυτα κατανοητο,ζητα λοιπον βοηθεια απο παιδια εδω μεσα που εχουν παραπανω απο επαρκεις γνωσεις στη διατροφη ...το Α και το Ω αν θελεις να φτιαξεις ενα ωραιο σωμα......απο κει και περα και πετρες να σηκωνεις οπως ειπε πολυ σωστα και ο Myth θα δεις βελτιωση στην δυναμη σου

    Ξεκινα ομως μη καθεσαι πισω απ?τον υπολογιστη και αγχωνεσαι περισσοτερο

  2. #32
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,094

    Default

    Quote Originally Posted by Mikelangelo View Post
    Ξεκινα ομως μη καθεσαι πισω απ?τον υπολογιστη και αγχωνεσαι περισσοτερο
    Αυτό ακριβώς. Μη περιμένεις να βρεις το τέλειο πρόγραμμα πριν ξεκινήσεις. Εγώ θα σου πω starting strength, ο άλλος θα σου πει 5ήμερο split ο παραδίπλα upper lower. Δοκίμασε τα και τα 3 και δες πως θα σε παει και με πιο απο αυτά θα έχεις τα αποτελέσματα που θες. Αν κάνεις 3 μηνες το starting strength δε θα χρειάζεται να ακούσεις κανέναν για το αν δουλεύει ή γιατί θα το έχεις δει πάνω σου.

    Στην ερώτησή σου δογκανε, οι ασκήσεις του starting strength είναι οι καλύτερες δυνατές για να γυμνάσεις τις μεγάλες μυικές ομάδες. Εννοείται οτι μπορείς και πρέπει να τις βάλεις σε ό,τι πρόγραμμα κάνεις. Η ουσία όμως του starting strength δεν είναι μόνο η επιλογή των ασκήσεων αλλά η γραμμική αύξηση των κιλών σε κάθε προπόνηση. Αυτό είναι που κάνει πραγματικά τη διαφορά σε όγκο και δύναμη για έναν αρχάριο.
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 182.5kg
    Deadlift: 202.5kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 82.5kg

  3. #33
    Advanced Bodybuilder Vass17's Avatar
    Join Date
    06-04-17
    Posts
    1,006

    Default

    Έχω δοκιμασει αρκετά προγράμματα. Κατα τη γνώμη μου τα πιο αποδοτικά είναι:

    3ήμερο full body
    4ήμερο upper-lower
    Push-pull-legs

  4. #34
    Junior Bodybuilder dogkanos's Avatar
    Join Date
    09-05-17
    Location
    Greece
    Posts
    211

    Default

    @mikelangelo εχεις δικιο το οτι το υπεραναλυω το θεμα ειναι ενα απο τα κουσουρια μου ας το πω ετσι και οπως λεει και ο αχιλλεας παραπανω και πολλα παιδια εδω το ενα προγραμμα μπορει να δουλειει σε εμενα και σε εναν αλλο οχι και το αντιστροφο

  5. #35
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,094

    Default

    Quote Originally Posted by dogkanos View Post
    οπως λεει και ο αχιλλεας παραπανω και πολλα παιδια εδω το ενα προγραμμα μπορει να δουλειει σε εμενα και σε εναν αλλο οχι και το αντιστροφο
    Δεν είπα αυτό φίλε... Είπα οτι αν τα δοκιμάσεις θα έχεις τη δική σου γνώμη για το καθένα. Δεν υπάρχει περίπτωση να ακολουθήσεις ένα γραμμικό πρόγραμμα (πχ starting strength, stronglifts, κλπ) και να μη σου δουλέψει.
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 182.5kg
    Deadlift: 202.5kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 82.5kg

  6. #36

    Default

    Γεια σας,
    σκέφτομαι να κάνω το starting strength 2 φορες την εβδομάδα κ αλλες 3 (στηθος-πλατη, χερια ωμοι, πόδια) να κανω σπλιτ προγραμμα. Μπορει καποιος να τα συνδυασει μαζι ή απαγορευεται;
    Γενικα απο καινουρια σεζον θα αυξησω αρκετά (+600 τουλαχιστον) θερμίδες κ όγκο προπόνησης. Για να χτίσω μύες κ να αυξησω σε δύναμη.

    Επίσης κατέβασα αυτο το βιβλίο θα με βοηθήσει καθόλου σαν αρχάριο; Ποια κεφάλαια ειναι πιο σημαντικά;
    1.jpg

  7. #37
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,094

    Default

    Θα κολλήσεις σε 3-4 βδομάδες το πολύ αν το κάνεις αυτό που λες. Στη θέση σου θα το έκανα όπως είναι γραμμένο. Αργότερα (πάνω απο 3 μήνες δε θα σε πάει αν το κάνεις σωστά), κάνε άλλο split όπως το θες. Γενικά τα καλύτερα αποτελέσματα με αυτά τα προγράμματα έρχονται όταν δεν τα "πειράζεις", ο Rippetoe ξέρει πολύ καλά τι κάνει.

    Γενικά είναι σημαντικό να καταλάβεις οτι σε αυτό το πρόγραμμα, αυτό που το κάνει να δουλεύει είναι η συνεχής αύξηση στα κιλά, όχι οι έξτρα ασκήσεις ή η πολυπλοκότητα. Η μοναδική αλλαγή που εγώ θα έκανα σε σχέση με το πρόγραμμα είναι να βάλω κανέναν δικέφαλο 1 φορά τη βδομάδα 4-5 σετ.

    Είναι εξαιρετικό βιβλίο, απο τα καλύτερα που μπορεί να διαβάσει κάποιος για προπόνηση με βάρη. Διάβασέ το όλο, δε θα μετανοιώσεις. Για το τεχνικό κομμάτι,υπάρχουν και στο youtube απο starting strength βίντεο.
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 182.5kg
    Deadlift: 202.5kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 82.5kg

  8. #38
    Junior Bodybuilder dogkanos's Avatar
    Join Date
    09-05-17
    Location
    Greece
    Posts
    211

    Default

    είναι 100% σίγουρο ότι θα κολλήσει, από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα?

  9. #39
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,094

    Default

    Quote Originally Posted by dogkanos View Post
    είναι 100% σίγουρο ότι θα κολλήσει, από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα?
    Ναι 100%
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 182.5kg
    Deadlift: 202.5kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 82.5kg

  10. #40
    Junior Bodybuilder dogkanos's Avatar
    Join Date
    09-05-17
    Location
    Greece
    Posts
    211

    Default

    Quote Originally Posted by Achillezzz View Post
    Ναι 100%
    μπορεις να μου το αιτιολογισεις?

  11. #41
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,094

    Default

    Quote Originally Posted by dogkanos View Post
    μπορεις να μου το αιτιολογισεις?
    Αυτο το προγραμμα δουλευει στο 80%+ των μεγιστων κιλων που μπορεις να κανεις, και αυξανει σε καθε προπονηση τα κιλα που κανεις σε καθε ασκηση. Αυτο απο ενα σημειο και μετα γινεται παρα πολυ επιπονο για το σωμα. Ο περισσοτερος κοσμος δεν τρωει/ξεκουραζεται αρκετα και το σταματαει μετα τον πρωτο μηνα ή κολλαει και δεν εχει προοδο, απο την υπερβολικη κουραση.

    Αν πας στο forum του starting strength θα δεις παρα πολλα παραδειγματα ανθρωπων που προσπαθησαν να το αλλαξουν, να προσθεσουν ασκησεις κλπ, και τελικα την πατησαν.
    "There are no weight classes in the jungle, and there’s no deload in a war zone" - Βrandon Lilly

    "Don’t have $100 shoes and a $0.10 squat" - Louie Simmons

    Squat: 182.5kg
    Deadlift: 202.5kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 82.5kg

  12. #42
    Junior Bodybuilder dogkanos's Avatar
    Join Date
    09-05-17
    Location
    Greece
    Posts
    211

    Default

    αν τρως και ξεκουραζεσαι θα μπορεις να ανταπεξελθεις και παλι?

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Full body vs split
    By bodybuilder82 in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 18
    Last Post: 28-11-17, 18:40
  2. Split Μαζί Με Full Body Προπόνηση
    By bodymanfitness in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 3
    Last Post: 20-10-15, 17:40
  3. Ογκος: Split ή Full body workout?
    By Sotiris S. in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 11
    Last Post: 19-08-13, 17:09
  4. Full body or Split?
    By DerSieger in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 0
    Last Post: 15-05-07, 16:44

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 17:37.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding