Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 39 of 39
  1. #31
    New Member
    Join Date
    25-08-18
    Posts
    17

    Default

    Επισης κ μυικη μαζα?

  2. #32
    Pumping Iron
    Join Date
    26-04-09
    Location
    Athens, Greece.
    Posts
    354

    Default

    Quote Originally Posted by Theo1986 View Post
    καλημέρα.σωστος ο conan.και να σας πω ρε παιδια μια κ καπιοι δεν βγαζουν νοημα από τα λεγομενα μου,σε έναν ανθρωπο με 10% λιπος,με πολλους λιγους υδατάνθρακες ο οργανισμος τη θα καψει όταν θα χριαστη παραπανο ενεργεια?
    Αναπόφευκτα θα κάψει λίπος και μυϊκή μάζα,Το ίδιο γίνεται σε κάθε διατροφή όπου υπάρχει ενεργειακό έλλειμμα. Αλλά είναι το τελευταίο που θα προτιμήσει ο οργανισμός για να παράξει ενέργεια, ούτε πρόκειται να εξαφανιστεί όλη η μυϊκή μάζα σου σε μερικούς μήνες.
    Έχεις έναν περιορισμό στους υδατάνθρακες και ιδιαίτερα στα σάκχαρα που μπορείς να καταναλώνεις αλλά για μένα δεν είναι λόγος να σταματήσεις την άσκηση, ίσα, ίσα .3 πράγματα άλλωστε είναι απαραίτητα στα άτομα με διαβήτη, χαμηλό βάρος και ειδικότερα όσο χαμηλότερο ποσοστό λίπους γίνεται, σωστή διατροφή και άσκηση.
    Οπότε να θέσω το ερώτημα, είσαι σίγουρος ότι έχεις χάσει το βάρος που πρέπει να χάσεις, έστω και με τίμημα κάποια μυϊκή μάζα;
    Για μένα αυτός πρέπει να είναι ο πρωταρχικός σου στόχος ακόμα και αν προσωρινά η εικόνα που βλέπεις δεν σ' αρέσει. Δεν θα είναι σωστό να έμπαινες ας πούμε σε κάποιο πρόγραμμα όγκου που αναπόφευκτα θα έβαζες και λίπος στο σώμα σου. Όταν το λίπος κατέβει στον στόχο που έχετε ορίσει με τον γιατρό που σε παρακολουθεί και τον διαιτολόγο με μια λογική αύξηση των θερμίδων (αν όχι από υδατάνθρακες από πρωτεϊνη και καλά λιπαρά) δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην μπορέσεις με την σωστή άσκηση να αποκτήσεις μια χαρά μυϊκή μάζα. Απλώς εκεί που για μας λέμε ότι χρειάζεται υπομονή για σένα θα απαιτηθεί ακόμα περισσότερη.

  3. #33
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    31,172

    Default

    Εγώ λέω Θοδωρή να αφήσεις τις υποθετικές γενικές ερωτήσεις και να ξεκινήσεις να βρεις έναν διαβητολόγο έναν ειδικό τέλος πάντων να σου δώσει κατευθυντήριες γραμμές πάνω στη διατροφή και από κει και πέρα κάνε προπονήσεις, φάε στα πλαίσια που μπορείς με το θέμα υγείας σου και τα μυικά κέρδη θα έρθουν. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μη γυμνάζεται σωστά και να μη βάζει μυικό ιστό. Και αποκλείεται να τρως τόσο λίγο που να μη στο επιτρέψει το σώμα σου. Άσε λοιπόν τις υποθέσεις και ξεκίνα την πράξη.
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  4. #34
    New Member
    Join Date
    25-08-18
    Posts
    17

    Default

    Βρε παιδια εγω σας κανω ερωτησης κ απο την κυρια της παρεα μονο επιθετικη διαθεση περνω. Απο 110 κιλα πηγα 75.24 το bmr να πεσω κ αλλο? Εγω αυτο ποθ ρωταο εσας που ασχοληστε ειναι,το φαγητο που τρεω (μου το εχει διαιτολογος)μεταβολιζεται η οχι στο σωμα μου επειδη τρωω λιγους υδατανθρακες? Δλδ αμα φαω 20 γρ καθαρη πρωτεινη κ 10 γρ υδατανθρακα θα μεταβολιστη ολοι ηβπρωτεινη στο σωμα μου? Επειδη η διατροφη στο bb παι 3 υδατανθρακες 1 πρωτεΐνη.αυτο ρωταο κ δεν ρωταο τπτ το σπουδαιο βρε καρδουλα.νωμιζο οτι ξερεις να πεις.εγω δεν παο να κανω διατροφη bber ηα ειμουνα τρελος αμα το εκανα. Θα πηγενα για αυτοκτονια.

  5. #35

    Default

    Υπαρχουν ουκ ολιγοι αθλητες fitness - bodybuilding που εχουν διαβητη και προετοιμαζονται - αγωνιζονται επιτυχως.

    Η αυξηση της μυικης μαζας δεν ειναι μονο θεμα υδατανθρακων, παιζουν ρολο παρα πολλα.

    Θα σου προτεινα να κατσεις να διαβασεις, να ενημερωθεις, να μαθεις πως λειτουργει το σωμα σου, βιβλια υπαρχουν πολλα στα ελληνικα που μπορεις να αγορασεις, αρθρα επισης παρα πολλα, και ειδικοι - γιατροι εξαιρετικοι στον τομεα τους που θα σε κατευθυνουν καταλληλα.

    Σχετικα με το ερωτημα σου. Δε μπορω εγω ή οποιοσδηποτε εκτος του γιατρου σου, να σου πουμε για παραδειγμα "φαε αυτο ή εκεινο και θα εισαι οκ, θα μεταβολιστει σωστα και θα βαλεις μυικη μαζα".

    Ο καθε ανθρωπος εχει ξεχωριστες αναγκες - διαφορετικο οργανισμο - και το κυριοτερο, εχει σημαντικες ιδιαιτεροτητες βαση του διαβητη, ειτε μιλαμε για υδατανθρακες, ειτε για πρωτεινες, που αναγνωριζονται μονο με ιατρικες εξετασεις και ειδικους γιατρους.


    "
    Do all the good you can, for all the people you can, in all the ways you can, as long as ever you can."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period."
    ~ Chris Gardner


    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."


    "Αισχρον δε και το δια την αμελειαν γηραναι, πριν ιδειν εαυτον ποιος αν καλλιστος και κρατιστος τω σωματι γενοιτο • ταυτα δε ουκ εστιν ιδειν αμελουντα • ου γαρ εθελει αυτοματα γιγνεσθαι." ~ Σωκράτης (Ξενοφών, Απομνημονεύματα).

  6. #36
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    31,172

    Default

    Quote Originally Posted by Theo1986 View Post
    Βρε παιδια εγω σας κανω ερωτησης κ απο την κυρια της παρεα μονο επιθετικη διαθεση περνω.
    Έλα Χριστέ και Κύριε....
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  7. #37
    Pumping Iron AU77's Avatar
    Join Date
    25-10-11
    Location
    Cyprus
    Posts
    604

    Default

    Quote Originally Posted by Theo1986 View Post
    Επειδη η διατροφη στο bb παι 3 υδατανθρακες 1 πρωτεΐνη.

    Υπάρχουν πολλές επιλογές όσον αφορά τις αναλογίες των μάκρος (πρωτ/υδατ/λιπαρά) στο άθλημα αυτό.
    Εγώ για παράδειγμα ακολουθώ το 40/40/20 με ελαφριά μείωση των υδατάνθρακων σε περιόδους δίαιτας.

    Καλή συνέχεια.

  8. #38
    New Member
    Join Date
    25-08-18
    Posts
    17

    Default

    Quote Originally Posted by AU77 View Post
    Υπάρχουν πολλές επιλογές όσον αφορά τις αναλογίες των μάκρος (πρωτ/υδατ/λιπαρά) στο άθλημα αυτό.
    Εγώ για παράδειγμα ακολουθώ το 40/40/20 με ελαφριά μείωση των υδατάνθρακων σε περιόδους δίαιτας.

    Καλή συνέχεια.
    Οταν δεν κανεις διαιτα?

  9. #39
    Pumping Iron AU77's Avatar
    Join Date
    25-10-11
    Location
    Cyprus
    Posts
    604

    Default

    Και σε περιόδους όγκου πάλι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το 40/40/20 όπως επίσης και το 30/50/20 το οποίο θα βγαίνει και πιο οικονομικά.
    Όπως είπα υπάρχουν πολλές επιλογές.
    Χώρίς όμως εξειδικευμένες γνώσεις στην πάθηση σου δεν έχω κάτι να σου προτείνω.

    Πάντως το 3 προς 1 που ανάφερες δεν το διάβασα πουθενά.
    Το αντίθετό έτυχε σε φάσεις που κόβονται/ελαχιστοποιούνται οι υδατάνθρακες.
    Last edited by AU77; 30-08-18 at 07:25.

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Διατροφή Για Αύξηση Μυικής Μάζας
    By evitag in forum Βάρη & Αερόβια Άσκηση Για Γυναίκες
    Replies: 3
    Last Post: 28-02-15, 23:04
  2. Αύξηση Μυικής Μάζας - Διατροφή
    By Ni0 in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 10
    Last Post: 21-05-13, 14:37
  3. Διατροφη για αυξηση μυικης μαζας
    By nikos4719 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 2
    Last Post: 22-05-12, 23:38
  4. Διατροφή Για Αύξηση Μυικής Μάζας
    By heavymetalidis in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 12
    Last Post: 28-06-10, 12:48
  5. Διατροφή για αύξηση μυϊκής μάζας
    By mengele in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 0
    Last Post: 21-06-05, 01:04

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 09:32.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding