Hello and welcome to our community! Is this your first visit?
Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 33 of 33
  1. #31
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    34,081

    Default

    Επειδή τον έχω μελετήσει τον Venuto και έχω εφαρμόσει και σε άλλα άτομα αυτό το "σύστημα",
    για τον απλό αθλούμενο το να δουλεύει δύναμη είναι να παίζει σε ένα εύρος επαναλήψεων 4 μέχρι 8 το πολύ. Δε νομίζω να έχει κανένας στο μυαλό του για άρση βαρών και powerlifting, όταν ακολουθεί τέτοιο πρόγραμμα.
    Δυναμώνει ώστε να μπορεί στο πρόγραμμα υπερτροφίας σταδιακά να ανεβάσει αναλογικά και εκεί κιλά.
    Using a moderate weight with a correct form and technique, is much beneficial than swinging heavy weights around. Now! I am not saying that you shouldn't push the envelope & lift heavy. what I am talking about is the quality of the rep which is more important than the weight lifted. - Charles Glass, The Godfather Of Bodybuilding

  2. #32
    Senior Bodybuilder Mikelangelo's Avatar
    Join Date
    01-05-18
    Location
    ΒΥΡΩΝΑΣ
    Posts
    2,738

    Default

    Quote Originally Posted by Kardoula View Post
    Επειδή τον έχω μελετήσει τον Venuto και έχω εφαρμόσει και σε άλλα άτομα αυτό το "σύστημα",
    για τον απλό αθλούμενο το να δουλεύει δύναμη είναι να παίζει σε ένα εύρος επαναλήψεων 4 μέχρι 8 το πολύ. Δε νομίζω να έχει κανένας στο μυαλό του για άρση βαρών και powerlifting, όταν ακολουθεί τέτοιο πρόγραμμα.
    Δυναμώνει ώστε να μπορεί στο πρόγραμμα υπερτροφίας σταδιακά να ανεβάσει αναλογικά και εκεί κιλά.
    Δεν διαφωνω kardoula....αλλα ουτε εγραψα οτι καποιος εχει στο μυαλο του powerlifting η αρση βαρων οταν κανεις δυναμη
    Απλα αυτοι γνωριζουν καλυτερα πως επιτυγχανεται η αυξηση δυναμης.,

    Σαφως ενα προγραμμα υπερτροφιας μπορει να οδηγησει μεχρι ενος ορισμενου σημειου και τη δυναμη ,κυριως με την αυξηση του volume
    ....παρα πολυ χοντρικα και μπακαλιστικα.....δεν ειναι δυνατοτερος οποιος κανει, 100 κιλα squats.σε μια επαναληψη...μπορει να ειναι δυνατοτερος οποιος κανει 80 κιλα για 15....τυχαιο το παραδειγμα


    ....δεν ξερω αν βγαινει πολυ νοημα ,ετσι οπως τα γραφω,πολλες φορες ο γραπτος λογος δυσκολα εκφραζει καποιες εννοιες
    Last edited by Mikelangelo; 12-02-20 at 17:30.

  3. #33
    Pumping Iron Berlyn's Avatar
    Join Date
    03-01-19
    Posts
    630

    Default

    Quote Originally Posted by Kardoula View Post
    Είσαι πολύ άδικος και κάνεις τεράστιο λάθος.
    Το φάρμακο δεν χτίζει από μόνο του κορμιά φίλε μου.
    Δεν έχω δει κανέναν επαγγελματία bodybuilder να κάνει με "ροζ βαράκια", ούτε δουλεύει πάνω τους ό,τι και να κάνουν. Μιλάω για σοβαρούς αθλητές, όχι για καραγκιοζάκια.
    Τα στεροειδή αναβολικά δεν είναι το φίλτρο που σε κάνει Χάλκ. Αν ήταν έτσι, όλοι θα ήταν Mr Olympia.
    Εκμεταλλεύονται την ανάρρωση που τους δίνει το φαρμακο και την πρωτεινοσύνθεση, για να κάνουν δυνατές και έξυπνες προπονήσεις.

    Όλοι κοπιάζουν, και οι μη φυσικοί και οι φυσικοί.
    Μη γενικεύουμε , διαβάζουν πολλά άτομα τα τόπικ και είναι κρίμα να δίνουμε τέτοια εικόνα για αθλητές που φτύνουν αίμα για να καθόμαστε εμείς να τους βάζουμε όλους σε ένα τσουβάλι και να τους κολλάμε ταμπέλες πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

    Βιβλιογραφία σχετικά με την επίδραση της εξωγενούς τεστοστερόνης στην μυϊκή ανάπτυξη:

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8637535
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11701431
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12067856
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12670837
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9024227
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12517741

    Όσο μεγαλύτερη δόση χορήγησης τόσο μεγαλύτερα αποτελέσματα. Το "ροζ βαράκια" ήταν μία υπερβολή για να δείξω ότι με λιγότερο κόπο μπορούν να χτιστούν περισσότεροι μυς.


 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Συχνότητα Γευμάτων - Πόσες Φορές Πρέπει Να Τρώμε Μέσα Στη Μέρα;
    By Musclemar in forum Άρθρα Για Διατροφή, Συμπληρώματα Και Προγράμματα.
    Replies: 8
    Last Post: 22-05-19, 21:06
  2. Μέγιστη Μυϊκή Υπερτροφία
    By dim151096 in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 2
    Last Post: 19-02-17, 23:09
  3. Μυική Υπερτροφία: Μέγιστη Εκμετάλλευση Πρωτεϊνης!
    By Musclemar in forum Επιστημονική Και Ερευνητική Προσέγγιση Bodybuilding
    Replies: 5
    Last Post: 26-12-10, 21:42
  4. Ποσες φορες την εβδομαδα?
    By sotirakiss in forum Προγράμματα Και Ασκήσεις
    Replies: 3
    Last Post: 25-02-10, 04:29

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •