Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default Έλλειψη σιδήρου

    Καλησπέρα στο φόρουμ! Έκανα πρόσφατα εξετάσεις αίματος και έδειξαν ότι έχω χαμηλό σίδηρο και αιματοκριτη! Για τον Αιματοκριτη ξέρω τι θα κάνω θα συμπεριλάβω κόκκινο απαχο κρέας στην διατροφή μου! Αλλά για τον σίδηρο να βάλω πχ μια μέρα με δύο μέρες Φακές? Και αν ναι σε ποιο γεύμα? Τα μακροθρεπτικα που βρήκα για την φακη είναι τα εξής :ανά 100 γρ έχει 20γρ υδατάνθρακα, 9 γρ πρωτεΐνης σε 116 kcal!

    ΥΓ :θα παίρνω και συμπλήρωμα σιδήρου για κάνα δίμηνο

  2. #2
    Junior Bodybuilder
    Join Date
    05-03-17
    Posts
    152

    Default

    Ο χαμηλός σίδηρος ευθύνεται και για τον χαμηλό αιματοκρίτη σου.
    Σίγουρα πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου τροφές πλούσιες σε σίδηρο, αλλά και σε βιταμίνη C που βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου. Από εκεί και πέρα θα το παρακολουθείς με το γιατρό σου για την αγωγή που πρέπει να ακολουθήσεις αλλά και για τυχόν περαιτέρω εξετάσεις που ίσως χρειαστεί να κάνεις.
    Προτίμησε πάντως το κόκκινο κρέας ως πηγή σιδήρου σε σχέση με τις φυτικές τροφές.

  3. #3
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Κατάλαβα! Οπότε να βάλω συκώτι ή απαχο μοσχάρι μια με δύο μέρες την εβδομάδα? Και αν να είναι το μεταπροπονητικο μου γεύμα έτσι? Πχ μοσχάρι απαχο με πατάτα βραστή

  4. #4
    Junior Bodybuilder
    Join Date
    05-03-17
    Posts
    152

    Default

    Ναι, δεν βρίσκω το λόγο να μην φας μετά την προπόνηση μοσχάρι με πατάτα που λες. Το κόκκινο κρέας εξάλλου εκτός από πολύ καλή πηγή σιδήρου είναι και πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης. Απλά έχει λίγο περισσότερα λιπαρά σε σχέση με το λευκό κρέας. Εφόσον όμως δεν κάνεις άλλες διατροφικές καταχρήσεις, δεν υπάρχει λόγος να το αποφεύγεις.

  5. #5
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Τέλεια! Να επιλέγω μοσχάρι νουα ή φιλέτο? Γενικά το έχω ψάξει αλλά δεν έχω βγάλει κάποιο συμπέρασμα

  6. #6
    New Member
    Join Date
    24-12-17
    Posts
    20

    Default

    Η μέτρηση σιδήρου είναι αναξιόπιστη. Χρειάζεται μέτρηση φερριτίνης (αποθήκες σιδήρου)
    Πρέπει να κάνεις όλο τον έλεγχο, δλδ Β12 και φυλλικό καταρχήν
    Αν αυξημένο RBC, τότε μάλλον είναι στίγμα
    Αν αυξημένο RDW, τότε χάνεις αίμα και χρειάζεσαι γαστροσκόπηση-κολονοσκόπηση.

    Δεν θεραπεύουμε την αιτία, αν δεν γίνει διάγνωση. Παρόλα αυτά αν χρειαστεί σιδηρος, ανάλογα με τον αιματοκρίτη, λήψη σιδήρου για 3-6 μήνες.
    Οι φακές έχουν σίδηρο, αλλά απορροφάται μόνο το 25% και θα πρέπει να τρως 1 κιλό κάθε μέρα.!!

  7. #7
    Junior Bodybuilder
    Join Date
    05-03-17
    Posts
    152

    Default

    Το νουά είναι ακριβώς το φιλέτο μοσχαριού και είναι μια πολύ καλή επιλογή. Επίσης άλλες επιλογές είναι το συκώτι που ανέφερες, ο μοσχαρίσιος κιμάς (για μπιφτέκια ή μαζί με μακαρόνια), το ψαρονέφρι (που είναι το χοιρινό φιλέτο), όπως και καμιά μπριζόλα (χοιρινή ή μοσχαρίσια με λεμόνι από επάνω για τη βιταμίνη C).

  8. #8
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Κατάλαβα! Ευχαριστώ για την ανάλυση σου! Ναι έχω κάνει και φερριτινη και παραδόξως είναι υψηλή! Υπάρχει υποψία ότι έχω στίγμα και πρέπει να κάνω επιπλέον εξετάσεις για να διαπιστωθεί!

  9. #9
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Έγινε ευχαριστώ πολύ hardgainer32

  10. #10
    New Member
    Join Date
    24-12-17
    Posts
    20

    Default

    Quote Originally Posted by Akis23 View Post
    Κατάλαβα! Ευχαριστώ για την ανάλυση σου! Ναι έχω κάνει και φερριτινη και παραδόξως είναι υψηλή! Υπάρχει υποψία ότι έχω στίγμα και πρέπει να κάνω επιπλέον εξετάσεις για να διαπιστωθεί!
    Αν έκανες φερριτίνη και είναι υψηλή, αυτό σημαίνει κατ΄99% ότι δεν έχεις έλλειψη σιδήρου. Το 1% υπάρχει όταν έχεις λοίμωξη (βαριά) και σαν πρωτείνη οξείας φάσης είναι αυξημένη λόγω της λοίμωξης,
    Κατά κανόνα έχεις στίγμα μεσογειακής, που με εξέταση αιμοσφαιρίνης μπαίνει η διαγνωση.
    Τι RBC έχεις?

  11. #11
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Δεν θυμάμαι καθόλου! Θα το κοιτάξω όταν πάω σπίτι και θα σου πω γιατί βρίσκομαι έξω αυτήν την στιγμή.

  12. #12
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Rbc έχω 4,55

  13. #13
    New Member
    Join Date
    24-12-17
    Posts
    20

    Default

    Φυσιολογικό. Αυτό δεν αλλάζει την πιθανότητα να έχεις στίγμα. Πόσο Hct έχεις?

  14. #14
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Καλημέρα! HCT έχω 39.80 (φυσιολογικές τιμές:42-52.50)
    ΥΓ:παλιότερα είχα 46 με φυσιολογικό σίδηρο

  15. #15
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Καλημέρα στο φόρουμ! Μια τελευταία απορία! Σχετικά με την καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου μου έχουν προτείνει να παίρνω το δισκιο 1-2 ώρες πριν φάω το πρωι μαζί με χυμό πορτοκαλί (για καλύτερη απορρόφηση λόγω βιταμίνης c) ενώ στις οδηγίες λέει ότι μπορώ να πάρω τον σίδηρο πίνοντας πολύ νερό! Εγώ έχω δύο προβλήματα με αυτό
    1)Αν πίνω χυμό πορτοκαλί πρέπει να αλλάξω τα μακροθρεπτικα μου κλπ.
    2)επειδή μικρός έπινα συνέχεια χυμό πορτοκαλί πλέον τον έχω σιχαθει!
    Έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  16. #16
    Pumping Iron
    Join Date
    26-04-09
    Location
    Athens, Greece.
    Posts
    500

    Default

    Εντάξει δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι τόσο. Απέφυγε να παίρνεις τον σίδηρο και σε κοντινό διάστημα, καφέ, κακάο, τσάι, γάλα και μια χαρά θα απορροφάται ο σίδηρος.
    Σκέφτομαι πάντως 2 λύσεις αν θέλεις να παίρνεις και βιταμίνη C ταυτόχρονα χωρίς να χρειάζεται να αλλάξεις κάτι.
    Στίβεις ένα λεμόνι σε ένα ποτήρι με νερό και το πίνεις.
    Παίρνεις ένα δισκίο με βιταμίνη C.

  17. #17
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Κατάλαβα! Λεμόνι λοιπόν! Πάντως υπάρχει θέμα που παίρνω τον σίδηρο και μετά από 40 λεπτά τρώω την βρώμη με το κακαο και 1 σκουπ whey? Γιατί το πρωί έχω τις προπονήσεις μου. Μήπως να πίνω τον σίδηρο 1 ώρα πριν το πρώτο γεύμα?

  18. #18
    Pumping Iron
    Join Date
    26-04-09
    Location
    Athens, Greece.
    Posts
    500

    Default

    1-2 ώρες λένε πριν το γεύμα για καλύτερη απορρόφηση. Δεν θα κάνουν την διαφορά τα 20 λεπτά νομίζω, αλλά δεν μπορείς να ξυπνάς κανένα μισάωρο νωρίτερα να τον παίρνεις;
    Εγώ στην θέση σου θα έκανα και μια επαναληπτική εξέταση για τον αιματοκρίτη, μπορεί να ήταν κάτι παροδικό αφού λες ότι παλιά δεν είχες πρόβλημα, Μην αρχίσεις να παίρνεις σίδηρο χωρίς λόγο.

  19. #19
    Junior Bodybuilder Akis23's Avatar
    Join Date
    18-11-18
    Posts
    148

    Default

    Οκ θα το κοιτάξω αλλά γενικά παίζει να έχω το στίγμα οπότε πρέπει να δω και αυτό! Ευχαριστώ για την απάντηση σου

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Συμπλήρωμα Σιδήρου & Ιδέες Για Διατροφή
    By kwnstantinoos in forum Γενικά Θέματα Bodybuilding & Fitness
    Replies: 3
    Last Post: 26-11-12, 16:24
  2. εξετασεις αιματος-χαμηλος ορος σιδηρου
    By razor023 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 4
    Last Post: 19-02-11, 17:33
  3. Απορία Για Βιταμίνες Σιδήρου.
    By k0stas90 in forum Συμπληρώματα Διατροφής Bodybuilding
    Replies: 7
    Last Post: 20-08-10, 14:04
  4. Συμπληρώματα & Βιταμίνες Σιδήρου.
    By Aggelos in forum Αξιολογήσεις Για Συμπληρώματα Διατροφής
    Replies: 11
    Last Post: 10-04-08, 07:39

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 17:02.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding