Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    New Member
    Join Date
    10-04-19
    Posts
    13

    Default Διατροφή-Αποριες

    Καλησπέρα! Είμαι 1,65 60 κιλά. Έχω μπει στο τριπακι απώλειας βάρους. Γυμνάζονται με trx hiit και βάρη 4 φορές τη βδομάδα εδώ και 6 μήνες και πριν καμία 20ρια μέρες ξεκίνησα και διατροφή με τη βοήθεια ειδικού. Μου έχει βάλει γύρω στις 1100 θερμίδες την ημέρα. Το πρώτο 10ημερο ακολούθησα πιστά το πρόγραμμα και έφτασα να χάσω (υγρά προφανως) 4 κιλά ( από 65 πήγα 61). Είμαι στο δεύτερο δεκαημερο και έχω κάνει 2 ατασθαλίες. Και οι δύο με γλυκά. Ενώ δεν είμαι "γλυκατζου" με έπιασε αμόκ 2 φορές. Πόσο κακό έκανα στην προσπάθεια και πως μπορώ να το διαχειριστω;; Υπάρχει κάτι σε συμπλήρωμα που να υποκαθιστά τη σοκολάτα πχ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  2. #2
    Pumping Iron mjf's Avatar
    Join Date
    25-08-12
    Location
    Athens
    Posts
    315

    Default

    Καλημέρα Βέρα και καλώς ήρθες.
    Εφόσον σε παρακολουθεί ειδικός, θα ήταν προτιμότερο να το μοιραζόσουν και μαζί του αυτές τις ατασθαλίες προκειμένου να βρεθεί λύση.
    Θα χρειαστεί σίγουρα να προσαρμόσει τη διατροφή, μια ολοκληρωμένη διατροφή, δεν έχει ατασθαλίες ή ανάγκη για αυτές.
    Οι 1100 θερμίδες μου φαίνονται εξωφρενικά λίγες για γυναίκα 28 ετών, πόσο δε όταν γυμνάζεται με HIIT κτλ.
    ''εν οίδα ότι ουδέν οίδα​''

  3. #3

    Default

    Καλημέρα Βέρα και καλώς ήρθες!

    Όπως πολύ σωστα σου είπε ο mjf, οι 1100 θερμίδες είναι ΠΟΛΥ λίγες. ( πρέπει να συζητήσεις με τον Διατροφολόγο σου και να τις αυξήσετε )

    Ναι μεν σε έκαναν να χάσεις κιλά γρήγορα, αλλά στη συνέχεια θα χρειαστεί να πέσεις κάτω από 1000 θερμίδες για να συνεχισεις να χάνεις και θα πεινας πολύ...

    Οπότε λογικό να έφαγες γλυκό, το σώμα σου το είχε ανάγκη γιατί του έκοψες θερμίδες απότομα!

    Υπάρχουν διάφορα συμπληρώματα για σε "ξεγελάσεις ".
    Πρωτεινη με γεύση σοκολάτα που θα τη κάνεις σαν κρέμα, είτε μέσα σε γιαούρτι ή γάλα...

    Διάφορα σιροπάκια με γεύσεις σοκολάτας, βανίλιας κτλ χωρις ζάχαρη φυσικά.

    Μπάρες πρωτεινης και μπισκότα με γεύση σοκολάτα , χωρις ζάχαρη.

    Οι επιλογές είναι πολλές
    Last edited by Konstantina91; 10-04-19 at 10:27.

  4. #4
    Pumping Iron mjf's Avatar
    Join Date
    25-08-12
    Location
    Athens
    Posts
    315

    Default

    Βέρα, από επιλογές και σνακ, μπορούν να προταθούν αμέτρητες προτάσεις!
    Δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης του διατροφολόγου μετά, αν είναι να ακολουθήσεις τις διάφορες προτάσεις έστω κι αν πρόκειται για σνακ
    ''εν οίδα ότι ουδέν οίδα​''

  5. #5
    New Member
    Join Date
    10-04-19
    Posts
    13

    Default

    Καλημέρα και ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις! Αλήθεια είναι λιγες; Εμένα μου φάνταζαν οκ έως και πολλές.. Δεν μπορώ να πω ότι πεινάω! Αν τις πάμε 1500 πχ δεν θα σταματήσει η απώλεια βαρους;;;

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by Veri View Post
    Καλημέρα και ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις! Αλήθεια είναι λιγες; Εμένα μου φάνταζαν οκ έως και πολλές.. Δεν μπορώ να πω ότι πεινάω! Αν τις πάμε 1500 πχ δεν θα σταματήσει η απώλεια βαρους;;;
    Δεν αλλάζουμε απότομα θερμίδες ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω. Οι αλλαγές που θα έπρεπε να γινονται είναι σταδιακές 100-200 θερμίδες τη φορά.

    Βαρος συνεχιζεις να χάνεις όσο θα βρίσκεσαι υποθερμιδικά ( κάτω από τις θερμίδες συντηρησης ).

    Για τη κυτταριτιδα κ τα παχάκια πάντως δεν σε βοηθαει το να τρως τοσο λίγο.

  7. #7
    New Member
    Join Date
    10-04-19
    Posts
    13

    Default

    Οπως;;; Βρίσκω διάφορες συνταγές αλλά θεωρητικά ο διατροφολόγος δεν φτιάχνει εξατομικευμένο προγραμμα βάσει των αναγκών και του λίπους του σώματος μου; Συγγνώμη αν λέω χαζα, αλλά δεν έχω ιδέα!!!!

  8. #8

    Default

    Για να μη σου απαντάω σε 2 θεματα ταυτόχρονα...

    Αυτό που οι γυναίκες λέμε " θέλω να σφίξω" γίνεται με αύξηση του μύ και μείωση του λίπους.

    Για να το πετύχεις αυτό ο πιο γρήγορος δρόμος είναι προπόνηση με βάρη και μια διατροφή που είναι επαρκής για να χτίζεις μυ, αλλά βοηθάει στο να χάνεις λίπος.

    Το πρόβλημα με τις 1100 θερμίδες για μια γυναικα που γυμνάζεται τόσο όσο εσυ, είναι ότι θα οδηγησουν μεν σε γρήγορη απώλεια βάρους, αλλά σε καμία περίπτωση δεν οδηγούν σε αύξηση μυων.

    Οπότε όταν σε λίγο καιρο σταματήσεις να χανεις βάρος, κυτταριτιδα κ παχάκια θα είναι ακόμη εκεί.

    Και εσυ δεν θα μπορείς να " κόψεις " άλλο φαγητό για να φύγουν

  9. #9
    New Member
    Join Date
    10-04-19
    Posts
    13

    Default

    Τέλεια! Σαφέστατο!! Χίλια ευχαριστώ πραγματικά!!!! Θα το δω με τον διατροφολόγο να το τροποποιήσουμε.

  10. #10
    Forum Team Kardoula's Avatar
    Join Date
    10-11-04
    Location
    Athens
    Posts
    32,029

    Default

    Απο τη στιγμη που πληρώνεις έναν επαγγελματία να σε βοηθήσει στη διατροφη οτιδήποτε σε απασχολεί θα το συζητάς μαζι του. Τα λεφτά σου δίνεις στην τελική..
    Όσο για το διαιτολόγο ειναι απλά απαράδεκτο αλλα δυστυχως αυτο κανουν .. βλεπεις ο πελάτης θελει να δει άμεσα αποτελέσματα..
    Great Things Never Came From Comfort Zones

  11. #11
    New Member
    Join Date
    10-04-19
    Posts
    13

    Default

    Εχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά ήμουν ξεκάθαρη απέναντι του στο τι έχω ως στόχο και στο ότι έχω υπομονή.. Τέλος πάντων... Χίλια ευχαριστώ και πάλι!

 

 

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Απορίες Στη Διατροφή Μου
    By Alexandros123 in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 5
    Last Post: 26-06-16, 16:52
  2. Η Διατροφή Μου! Απορίες..
    By taino in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 6
    Last Post: 23-12-14, 23:09
  3. Απορίες Για Διατροφή!
    By Kfight in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 20
    Last Post: 18-05-14, 13:00
  4. αποριες για τη 1η μου διατροφη..
    By kouvidis.87 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 11
    Last Post: 19-10-09, 01:11

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 04:39.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding