Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 43 of 43
  1. #31
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    32

    Default

    Σήμερα ξεκίνησα το πρόγραμμα στα βάρη με 25άρα μπάρα έκανα σκουάτ: 25 κιλά, bench press 20 κιλά και deadlift 40, μετά πήγα για προπόνηση (κικ μπόξινγκ) και μετά είχα την εκπληκτική ιδέα να κάνω τρέξιμο και μετά για να γυρίσω σπίτι (περπατώντας) πήρα τα πόδια στην πλάτη :P . Έχω την υποψία οτι αύριο δεν θα μπορώ να κουνήσω φύλλο :P .

  2. #32
    Pumping Iron
    Join Date
    26-04-09
    Location
    Athens, Greece.
    Posts
    510

    Default

    Διόλου απίθανο :-)
    Τι εννοείς με την 25άρα μπάρα; Οι βαρύτερες μπάρες πρέπει να είναι αυτές της ολυμπιακής άρσης βαρών και είναι 20άρες, δεν νομίζω να υπάρχουν 25άρες.

  3. #33
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    32

    Default

    οκ... Άρα κάτι λάθος μου είπανε άρα 20άρα (μάλλον)? Θα ξαναρωτήσω στο γυμναστήριο.

  4. #34
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,782

    Default

    Quote Originally Posted by TzinaJoe View Post
    Σήμερα ξεκίνησα το πρόγραμμα στα βάρη με 25άρα μπάρα έκανα σκουάτ: 25 κιλά, bench press 20 κιλά και deadlift 40, μετά πήγα για προπόνηση (κικ μπόξινγκ) και μετά είχα την εκπληκτική ιδέα να κάνω τρέξιμο και μετά για να γυρίσω σπίτι (περπατώντας) πήρα τα πόδια στην πλάτη :P . Έχω την υποψία οτι αύριο δεν θα μπορώ να κουνήσω φύλλο :P .
    20αρα το πιθανότερο, ναι...

    Σαν κανόνα σε αυτή τη φάση (αν τελικά ξεκίνησες το γραμμικό πρόγραμμα), μην κάνεις πάνω απο 3 προπονήσεις την ημέρα. Ή βάρη και τρέξιμο, ή τρέξιμο και kick η βάρη και kick...
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  5. #35
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    32

    Default

    ok! Achillezzz Ξεκίνησα το πρόγραμμα δύναμης για αρχάριους και θα συνεχίσω όπως μου πρότεινες. Απλά η καθαρή προπόνηση με βάρη (χωρίς διάδρομο και διατάσεις) μου βγήκε 25 λεπτά και δεν είμαι μαθημένη σε τόσο μικρές προπονήσεις. Τρίτη έχω βάρη και κικ το πρωι (11τελειωνω) και το απόγευμα κατά τις 6 ή και λίγο πιο αργα παω για τρεξιμο. Να το αλλαξω το τρεξιμο λες?

  6. #36
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,782

    Default

    Όσο ανεβάζεις τα κιλά θα ανέβει και ο χρόνος που χρειάζεσαι για την προπόνηση. Γενικά πάνω απο 45-60λεπτα ειδικα για αθλητη δεν χρειαζεται να κραταει η προπονηση με βαρη...

    Ναι, επειδη προπονησαι 6 ημερες τη βδομαδα και οι 3 εχουν fullbody βαρη, καλυτερα τρεξε τις αλλες 3. Αργοτερα με upper lower 4ημερο μπορεις να το αλλαξεις αυτο αν θες..!
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

  7. #37
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    32

    Default

    ok! Ευχαριστώ πολύ!

  8. #38
    Pumping Iron
    Join Date
    26-04-09
    Location
    Athens, Greece.
    Posts
    510

    Default

    Quote Originally Posted by TzinaJoe View Post
    οκ... Άρα κάτι λάθος μου είπανε άρα 20άρα (μάλλον)? Θα ξαναρωτήσω στο γυμναστήριο.
    Μην σου πω και 15άρα... Στα περισσότερα γυμναστήρια που έχω δει οι μπάρες μπορεί να είναι ολυμπιακού τύπου ως προς την διάμετρο και μόνο αλλά σπάνια ως προς τα άλλα χαρακτηρισικά.

  9. #39

    Default

    :) Καλή αρχή και από μένα με το πρόγραμμα!

    2 ερωτήσεις. Αν κατάλαβα καλά αναγκάστηκες να μείνεις εκτός αυτο το Μάρτιο σωστά? Οπότε θέλεις να καλύψεις την αποχή 1.5 μήνα μόνο? Αν είναι έτσι θα επανέλθεις ταχύτατα!

    Στις ασκήσεις σου δεν προσθέτεις το βαρος της μπάρας?

  10. #40
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    32

    Default

    Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα! Θέλω να καλύψω την αποχή και να χτίσω για την καινούρια αγωνιστική σεζόν (από Σεπτέμβριο). Τα κιλά που αναφέρω παραπάνω είναι αυτά που έβαλα έξτρα πάνω στην μπάρα.

  11. #41

    Default

    Quote Originally Posted by TzinaJoe View Post
    Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα! Θέλω να καλύψω την αποχή και να χτίσω για την καινούρια αγωνιστική σεζόν (από Σεπτέμβριο). Τα κιλά που αναφέρω παραπάνω είναι αυτά που έβαλα έξτρα πάνω στην μπάρα.
    Θα έλεγα για τα κιλά να βάζεις το άθροισμα , μαζι με τη μπάρα.

    Και αν έχεις τον χρόνο να ανοιξεις log για να γραφεις τις προπονήσεις σου.

    Θα είναι εντυπωσιακό ένα λογκ πρωταθλήτριας kickboxing, και θα έχει και πολύ ενδιαφέρον τι κάνεις για να φτάσεις στη φυσική κατάσταση που απαιτείται για αγώνες!

  12. #42
    New Member TzinaJoe's Avatar
    Join Date
    22-05-19
    Location
    Athens
    Posts
    32

    Default

    Κωνσταντίνα σ ευχαριστώ πολύ! Μόλις μάθω πόσα είναι τελικά αυτή η πολυσυζητημένη μπάρα θα το κάνω έτσι. Η αλήθεια είναι πως φλερτάρω με την ιδέα του λογκ (και όχι μόνο) και είναι πολύ πιθανό να το κάνω άμεσα.

  13. #43
    Senior Bodybuilder Achillezzz's Avatar
    Join Date
    16-03-07
    Location
    .
    Posts
    3,782

    Default

    Quote Originally Posted by TzinaJoe View Post
    Η αλήθεια είναι πως φλερτάρω με την ιδέα του λογκ (και όχι μόνο) και είναι πολύ πιθανό να το κάνω άμεσα.
    Squat: 190kg
    Deadlift: 220kg
    Bench Press: 122.5kg
    Press: 85kg


    "What the hell is wrong with squatting? What are you, afraid? I thought powerlifters were supposed to be big, tough guys. Strap your cock on, leave your pussy at home, put a bar on your back and bend your knees!” – Kirk Karwoski

    "Train like a motherfucker for 10 years, no breaks, no bullshit, nothing but you and the bar, the rack and some chalk!" - Jim Wendler

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Similar Threads

  1. Σταύρος Παπαδόπουλος - Ιστορικό
    By bigsteve in forum Ελληνες Αθλητές Και Αθλήτριες
    Replies: 135
    Last Post: 22-08-14, 11:39
  2. Νεο Μέλος - Συμβουλές Και Γνώμες
    By giorgio78 in forum Bodybuilders.gr Over 35
    Replies: 15
    Last Post: 30-01-14, 13:21
  3. Ιστορικό γεγονός
    By dim2d in forum Νέα Μέλη Στο Bodybuilders.gr
    Replies: 7
    Last Post: 27-02-12, 19:26
  4. Το Ιστορικό Gold's Gym - Δεκαετία '80 !!
    By Musclemar in forum Videos & Profiles Αθλητών
    Replies: 4
    Last Post: 03-06-11, 22:01

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 04:40.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding