Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 31 to 60 of 68
  1. #31

    Default

    Quote Originally Posted by ΜΝ_ View Post
    Η 2.5κ πρωτεΐνη πόσο θα με βγάλει περίπου?και έχει μέσα το κουταλάκι?.Θα αρχίσω με αυτό το πρόγραμμα ευχαριστώ και αν δεν καταφέρω να φάω την quakeroπιτα το πρωί μπορώ να κρατήσω και να την φάω μέσα στην ημέρα
    Αν αναφερεσαι στη MyProtein, η 2μιση κιλων εχει μεσα 100 δοσεις.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  2. #32
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    Καλησπέρα η Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος ΙMPACT WHEY PROTEIN είναι η πρωτείνη που λέμε να πάρω?για να την παραγγείλω άυριο που έχει την έκπτωση 35%

  3. #33
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    αα οκ ή απλή είναι η ΙMPACT WHEY PROTEIN 2.5g ?

  4. #34
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Quote Originally Posted by ΜΝ_ View Post
    Καλησπέρα η Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος ΙMPACT WHEY PROTEIN είναι η πρωτείνη που λέμε να πάρω?για να την παραγγείλω άυριο που έχει την έκπτωση 35%
    Quote Originally Posted by ΜΝ_ View Post
    αα οκ ή απλή είναι η ΙMPACT WHEY PROTEIN 2.5g ?
    Ναι, αυτή είναι.

    Impact Whey Protein

  5. #35
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι είναι η προπόνηση πυραμίδα που αρχίζεις 15-12-10-8-6 σετ και μετα 8-6-10-12-15 σετ σε ποσες ασκησεις γινεται γιατί από βιντεάκια στο yt δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό
    Last edited by ΜΝ_; 18-02-20 at 17:19.

  6. #36
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Στην ουσία είναι ένας συνδυασμός δύναμης και υπερτροφίας. Στη τεχνική της πυραμίδας ανεβάζουμε κιλά κι ελαττώνουμε τις επαναλήψεις στα διαδοχικά σετ. Όταν κατεβάζουμε τα κιλά και αυξάνουμε τις επαναλήψεις, τότε μιλάμε για αντίστροφη πυραμίδα.

    Οι συνδυασμοί που μπορούμε να κάνουμε είναι πολλοί. Δεν είναι ανάγκη να παίξουμε όλες τις ασκήσεις σε πυραμίδα, δηλαδή. Μπορούμε να την βάλουμε στην πρώτη βασική & σύνθετη άσκηση, ας πούμε, και να συνεχίσουμε κανονικά στις υπόλοιπες. Ή να βάλουμε την πυραμίδα σε όλες τις βασικές για τις μεγαλύτερες μυικές ομάδες. Οτιδήποτε.

    Ένα καλό αυτής είναι ότι σε προθερμαίνει καλά πριν φτάσεις στα μαξ κιλά, κάτι που στην αντίστροφη δεν συμβαίνει, μιας και ξεκινάς με τα μαξ κι έπειτα ελαττώνεις.

  7. #37
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    Ή να βάλουμε την πυραμίδα σε όλες τις βασικές για τις μεγαλύτερες μυικές ομάδες εννοείς παγκος,πιέσεις ώμων,squat κ.α και βλέπω στο γυμναστήριο άλλους που κάνουν πρώτα 12-10-8-6 και μετά κατευθείαν αντίστροφη πυραμίδα αυτό είναι λάθος ?

  8. #38
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Ναι, πιέσεις, έλξεις, καθίσματα, κωπηλατική...

    Όχι, δεν είναι λάθος.

  9. #39
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    Καλησπέρα έφτασε σήμερα η πρωτεΐνη μου.Πώς την πίνω:1 σκουπ 1 μπανάνα και 1 ποτήρι νερό?ή μισό και τα βάζουμε στο μπλεντερ ?

  10. #40
    Pumping Iron Providential's Avatar
    Join Date
    23-01-20
    Location
    Hellas / Chios
    Posts
    305

    Default

    -Θα σου πρότεινα 1 σκουπ άμεσος μετα την προπόνηση με νερο στις ποσότητες που αναγράφονται στη συσκευασία . Αν θέλεις να την πέρνεις το πρωί μαζί με γεύμα βάλε μπανάνα, βρώμη , γάλα ακόμα και σταφίδες αν σου αρέσουν αμύγδαλα .. φαντασία να έχεις και όρεξη .

  11. #41
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    Στην πρώτη σελίδα μου είπαν 1 σκουπ 1 μπανανα και νερο στο μπλεντερ μετα την προπονηση μπορεις να μου πεις ποσο νερο να βαλω γιατι δεν γνωριζω αγγλικα

  12. #42
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Δεν παίζει ρόλο το πόσο νερό θα βάλεις. Είναι στις προτιμήσεις του καθενός.
    Αν βάλεις πιο λίγο, θα είναι πιο πηχτό / πιο γεμάτη γεύση. Αν βάλεις πιο πολύ, θα 'ναι πιο αραιό, να το πω έτσι.

  13. #43
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    οκ ευχαριστω πολύ

  14. #44
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    λαθος
    Last edited by ΜΝ_; 02-03-20 at 00:50.

  15. #45

    Default

    Quote Originally Posted by ΜΝ_ View Post
    postimg.cc/sQ57HnS6 βάζεις μπροστά https://
    Τι ειναι αυτο το λινκ??
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  16. #46
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    είναι το σώμα μου

  17. #47
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    να πάρω και εγώ μια γνώμη για εμένα θέλω

  18. #48
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    λάθος topic παιδια συγνώμη

  19. #49
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    η θερμίδες που πρέπει να τρώω μέσα στην ημέρα για να παραμείνω 70κιλά έιναι:σωστά ?
    Αντρες BMR = 66 + (13,7 x 70) + (5 x 1.81) - (6,8 x 22)=1,794.1

  20. #50
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Οι πράξεις δίνουν 1.780,4 (υπολογίζεις ως 181, όχι 1.81). Από εκεί και πέρα, πολλαπλασιάζεις με τον αντίστοιχο συντελεστή τής δραστηριότητάς σου. Καίτοι, για 1.81 και 70 κιλά, μάλλον θα έπρεπε να κοιτάς υπερθερμιδικά. Στο άλλο θέμα, νομίζω πως έλεγες ότι δεν έχεις κοιλιά, για να πεις πως πρέπει να χάσεις λίπος. Για να αναπτυχθείς, πρέπει να τρως.

  21. #51
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    καλησπέρα δεν έχω κοιλιά απλά θέλω να ξέρω πόσες είναι η θερμίδες συντήρησης μου ημερησίως δεν μπορώ να το πολλαπλασιάζω επειδή δεν ξέρω Καθαρη Μυικη Μαζα Σε Κιλα) μετά επιλέγω μέτρια άσκηση και πάω -15%?

  22. #52
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Δεν κοιτάς τίποτα σε καθαρή μυική μάζα. Πας στο παρακάτω πινακάκι, που περιγράφει την δραστηριότητα ημέρας και δίνει συντελεστή. Ό,τι σε περιγράφει καλύτερα, παίρνεις τον συντελεστή του, και πολλαπλασιάζεις με το προηγούμενο αποτέλεσμα που βρήκες, δηλαδή το 1.780,4.

    Για το -15% τι εννοείς; Να πας υποθερμιδικά 15%; Γιατί να το κάνεις άμα δεν έχεις τόσο λίπος; Αν η κοιλιά σου είναι φλατ, τότε πήγαινε υπερθερμιδικά. Δηλαδή, στις θερμίδες συντήρησης, βάλε 200-250 επιπλέον.

  23. #53
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    1780 x1.55 βγαίνει 2.759 πολλές θερμίδες δεν είναι ?και είναι για συντήρηση?η κοιλιά μου δεν είναι φλατ αλλά ούτε έχω κοιλιά το 15% εννούσα να βρω τις θερμιδες συντηρησης μου αλλα μαλον ειναι αλλο

  24. #54

    Default

    Αν σου φαινονται πολλες, ξεκινα απο πιο χαμηλα και αυξησε τες σταδιακα.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  25. #55
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    οκ ευχαριστώ τώρα εξαιτίας του ιου έκλεισε το γυμναστήριο μου,θα βοηθούσε να κάνω μόνο push ups 3 φορές την εβδομάδα ?

  26. #56

    Default

    Αν δεν εχεις αλτηρες μπορεις να κανεις ενα full body προγραμμα, ή ανω/κατω σωμα.
    "Να θυμάστε ότι αυτό που κάνετε είναι κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο έχουν τη δύναμη της θέλησης ή την αποφασιστικότητα να πραγματοποιήσουν. Χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο από τη σωματική μας δύναμη για να χτίσουμε και να σμιλέψουμε το σώμα μας. Χρειάζεται και μια τεράστια ποσότητα πνευματικής δύναμης, και αυτό είναι που οι υπόλοιποι άνθρωποι πραγματικά ζηλεύουν. Πάρτε το ως κοπλιμέντο, διότι ξεχωρίζετε μέσα σε ένα πλήθος ακολούθων."

    "Just remember that you are doing something that so few people in the world have the will power or determination to do. It takes much more than physical strength for us to build and sculpt our bodies. It takes an enormous amount of mental strength as well, and that's what people are truly jealous of. Take it as a compliment, for you stand out in a crowd full of followers."

    "You got a dream, you gotta protect it. If people can't do something themselves, they wanna tell you that you can't do it. If you want something, go get it. Period." ~ Chris Gardner

  27. #57
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    δεν εχω καθολου εξοπλισμο μονο εναν διαδρομο εχω σπιτι και 2 12κιλα βαρακια

  28. #58
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Μια χαρά ασκήσεις κάνεις και με τους αλτήρες. Αντί για μηχανήματα και μπάρα, έχεις μόνο αυτούς. Δεν πειράζει που δεν θα μπορείς να φορτώνεις με περισσότερα κιλά. Και για να μην βαριέσαι, μπορείς να φτιάξεις και προγραμματάκι με bodyweight ασκήσεις.

  29. #59
    New Member
    Join Date
    02-10-19
    Posts
    44

    Default

    Καλησπέρα βρήκα ασκήσεις να κάνω πρπ 4-5 για κάθε μυική ομάδα.Μου πέταξε στο yt ένα βίντεο 100 push ups a day for 30 days αν το κάνω θα είναι καλύτερο πιστεύετε από τις ασκήσεις μου τώρα ?γτ το βάρος είναι περιορισμένο στα 12 κιλά αλτήρες ενώ στο γυμναστήριο σήκωνα παραπάνω

  30. #60
    Advanced Bodybuilder astrosunnefo's Avatar
    Join Date
    25-08-19
    Posts
    775

    Default

    Μπορείς να τα συνδυάσεις.

    Όσο για τα βάρη, μπορείς να δουλέψεις super set, time under tension... Σε αυτές τις περιστάσεις, οι περισσότεροι δεν πάμε για το βέλτιστο, με τον μηδαμινό εξοπλισμό που έχουμε. Το θέμα είναι να ξεσκουριάζουμε, να διατηρούμαστε σε φόρμα και να συντηρούμαστε.

 

 
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Ισοθερμιδική διατρόφη ή..;
    By F4E in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 32
    Last Post: 25-09-17, 13:38
  2. Ισοθερμιδική Διατροφή Bodybuilding - Αλλαγές;
    By pete21 in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 3
    Last Post: 29-05-15, 12:30
  3. Ισοθερμιδική Διατροφή
    By iLikeBB in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 5
    Last Post: 31-10-14, 11:25
  4. Ισοθερμιδική διατροφη
    By jkalp in forum Διατροφή Για Bodybuilding & Fitness
    Replies: 8
    Last Post: 11-10-12, 22:44
  5. Η Ισοθερμιδική Διατροφή Μου
    By CaLua in forum Συμβουλές Για Νέους Με Το Bodybuilding
    Replies: 8
    Last Post: 16-04-12, 13:02

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 11:46.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2020 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding