Καλώς Ορίσατε Στο Bodybuilders.gr - Κάντε Εγγραφή Και Ελάτε Στην Παρέα Μας! Register

Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 181 to 185 of 185

Thread: Μέμος-Log

  1. #181
    Advanced Bodybuilder ΜΕΜΟΣ's Avatar
    Join Date
    07-01-11
    Location
    ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Posts
    863

    Default

    Ευχαριστώ Jason.
    Οφείλω να ομολογήσω ότι όταν είχα διαβάσει το πρώτο ποστ του log σου είχα ταυτιστεί.
    Τώρα προσπαθώ να κοντρολάρω όσα παίρνει τις ατασθαλίες μπας και δω λίγο προκοπή.
    Rome wasn't built in a day

  2. #182
    Advanced Bodybuilder ΜΕΜΟΣ's Avatar
    Join Date
    07-01-11
    Location
    ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Posts
    863

    Default

    Ολοκλήρωση 2ης εβδομάδας σε mini cut. Περίπου 86 κιλά μέσος όρος ζυγίσεων.
    Οι θερμίδες παρέμειναν περίπου στις 2500 εντός στόχων.
    Ο ρυθμός απώλειας βάρους μειώθηκε (λογικά τα πρώτα κιλά ήταν μείωση γλυκογόνου και υγρών) αλλά παρατήρησα ότι δεν μειώνεται κατά τις προσδοκίες η δερματοπτυχή αφαλού παρότι φαίνεται να καθαρίζω στο υπόλοιπο σώμα.
    Στη γυμναστική διατήρησα το μειωμένο όγκο (περίπου 20 σετ ανά ημέρα σε P/P/L σπλιτ) αλλά προσπάθησα να ανεβάσω τα κιλά. Λόγω μειωμένων θερμίδων βλέπω δυσκολία αλλά το πιέζω όσο παίρνει.
    Για τις υπόλοιπες 2 εβδομάδες θα ρίξω τις θερμίδες κάτω από 2250 (όσο βγει έως 2000) κυρίως με μείωση υδατάνθρακα μπας και καθαρίσει καλλίτερα η κοιλιά. Θεωρητικά έως και 2000 θερμίδες είμαι πάνω από 25Kcals/FFM. Είμαι περίπου στα 182γρ πρωτεΐνη (2,11γρ/κιλό), 275γρ υδατάνθρακα (3,2γρ/κιλο) και 72γρ λιπαρά(0,83γρ/κιλό). Συνεπώς θα μειώσω υδατάνθρακα και λιπαρά.
    Από πρόγραμμα γυμναστικής το ίδιο.
    Είπα να δοκιμάσω EAA's και θα βάλω 6γρ πριν και 6γρ μετά τη γυμναστική μαζί με την Whey με τις θεωρίες ότι μπορεί να αυξηθεί λίγο ο αναβολισμός.
    Rome wasn't built in a day

  3. #183
    Advanced Bodybuilder ΜΕΜΟΣ's Avatar
    Join Date
    07-01-11
    Location
    ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Posts
    863

    Default

    Τις τελευταίες ημέρες όπως είπα στο παραπάνω ποστ η δερματοπτυχή αφαλού φαινόταν κολλημένη παρά τη μείωση θερμίδων.
    Την Δευτέρα είχα κανονικά Pull. Όταν γύρισα σπίτι ξεκίνησα να τρώω από τα νεύρα μου φιστίκια και στο τέλος λέω δεν πάει στο διάολο και πλακώθηκα στο ψωμί με μαρμελάδα (σύνολο η μέρα έβγαλε 5715 θερμίδες).
    Το παράδοξο είναι ότι χτες είχα συχνουρία και σήμερα κατευθείαν η κοιλιά μου φαινόταν άδεια παρότι είχε πάρει βάρος (γλυκογόνο και νερά). Η μέτρηση λοιπόν αφαλού είναι πάνω από 2 μμ κάτω σε σχέση με το Σάββατο.
    Έχω βιώσει αρκετές φορές whossh effect αλλά συνήθως είναι σε μεγαλύτερη διάρκεια υποθερμιδικής διατροφής. Προφανώς και τώρα είχα κατακράτηση παρά τη μικρή περίοδο δίαιτας.
    Να δω που θα καταλήξω το μεθεπόμενο Σάββατο που λήγει το mini cut.
    Rome wasn't built in a day

  4. #184
    Advanced Bodybuilder ΜΕΜΟΣ's Avatar
    Join Date
    07-01-11
    Location
    ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Posts
    863

    Default

    Τελικά αυτή η βδομάδα είχε πολύ στρες στη δουλειά με αποτέλεσμα να ξεφύγω στη διατροφή αρκετά και να υπάρξει στασιμότητα. Μειώθηκε και η προπόνηση με αποτέλεσμα να υπάρξει στασιμότητα. Ο μέσος όρος θερμίδων αντί να πέσει ανέβηκε.
    Δεν πειράζει, το βλέπω σαν diet break και αφού δεν έφτασα στο επίπεδο που ήθελα θα συνεχίσω για λίγο ακόμη το καθάρισμα.
    Είμαι 86 κιλά και κατ' εκτίμηση (βαριέμαι να μετρηθώ αν δεν είναι ολοκληρωμένος ο κύκλος) κάπου 11,5% λίπος.
    Στα αρνητικά της υπόθεσης ότι εδώ και κάμποσες μέρες έχω μία ενόχληση στον πλατύ ραχιαίο που δεν φεύγει. Δεν θυμάμαι να τραυματίστηκα και έχω την αίσθηση σαν να είναι ψύξη. Ελπίζω να υποχωρήσει.
    Στα θετικά ότι διατηρώ την ένταση στην προπόνηση και ειδικά στο κάτω μέρος του σώματος παρά το θερμιδικό έλλειμμα ανέβασα λίγο κιλά.
    Συνεχίζω λοιπόν καθάρισμα λίγο ακόμη και βλέπουμε.
    Rome wasn't built in a day

  5. #185
    Advanced Bodybuilder ΜΕΜΟΣ's Avatar
    Join Date
    07-01-11
    Location
    ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Posts
    863

    Default

    Τέλειωσαν 6 εβδομάδες μιας κατάστασης αχταρμάς. Ξεκίνησα για mini cut και τελικά κατέληξα 3 εβδομάδες cut και 3 εβδομάδες χύμα διατροφή.
    Ο μέσος όρος θερμίδων κατέληξε 3066 (στην αρχή 2400 και μετά 4200!). Τέλος πάντων βγήκε κάτι σαν recomp.
    Έπεσα στο 11,4% λίπος από 13,2% και ανέβασα ελαφρώς άλιπη μάζα και μυϊκή μάζα.
    Δεν είμαι ικανοποιημένος από το ποσοστό λίπους ή την εικόνα για να μπω σε μάζα αλλά ούτε έχω διάθεση για καθάρισμα.
    Η μειωμένη διατροφή επηρέαζε τη γυμναστική ως προς τον όγκο προπόνησης παρότι δεν έχασα κάτι σε δύναμη και έτσι αποφάσισα το επόμενο διάστημα μέχρι να βρω όρεξη για καθάρισμα να κινηθώ στις θερμίδες συντήρησης (3400-3500) με κυκλική λήψη (αυξημένες 24ώρο μεταπροπονητικά και μειωμένες σε μέρες που δεν προηγήθηκε προπόνηση).
    Ενόψει των παραπάνω θερμίδων ξεκίνησα ήδη να ανεβάζω όγκο προπόνησης προσθέτοντας back off set στις περισσότερες ασκήσεις. Το πρόγραμμά παραμένει το ίδιο Push/Pull/Legs 4-6 φορές την εβδομάδα.
    Πάω έτσι και βλέπουμε.
    Αν και με την τάση που έχω δει το τελευταίο διάστημα είναι πιθανό να καταλήξει υπερθερμιδικά.
    Rome wasn't built in a day

 

 
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 06:46.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2021 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
© Bodybuilders.gr - Greek Bodybuilding